Bortskämd?
Min familj och mina vänner klagar alltid över att jag skämmer bort mina katter så, själv har jag ju ingen aaaaning om vad de pratar om 
Men för någon vecka sedan så köpte jag lite extra smaskig lunch till kissarna, sheba kycklingbröst tror jag att det var. Och när jag ställde ner matskålarna i köket så låg Ramses kvar i rosa puffen och tittade uppfordrande på mig medan Pixie smaskade i sig av hjärtans lust. Då tittade jag på Ramses och sa med min bestämdaste röst "Nä du min unge herre, vill du ha får du allt ta och komma hit!" Några minuter senare togs denna bild… 

Haha, oj vad jag känner igen mig. Moa flyttar inte gärna på sig i onödan heller, bekvämt att ha en matte som ställer upp och serverar på sängen

Hehe helt som det skal være. Skal vise bildet til Duchess når jeg kommer hjem
Hos oss nekter Duchess å spise med mindre hun blir løftet bort til matfatet, klappet og kost med til hun begynner å spise (dette har hun lært av min mann - jeg sier hun kan godt gå , hun har blitt feeeet)

Man ska vara bortskämd när man är katt! *leer*
Våra katter äter numera all sin mat på vårat köksbord sen valpen flyttade hit… vet inte riktigt hur jag ska lösa detta…

#1 Det är ju serverad på sängen som maten smakar allra bäst! 
#2 Om du visar henne bilden kommer hon säkert inte förstå hur hon kunnat ha ihop det med en sån slöfock
Fast det låter ju som om hon är ganska duktig på det området själv också… 

#3 Precis vad jag alltid sagt! Men menar du att du inte vill ha katterna ätandes på bordet för all framtid? 

Tänk den dan man kunde lära våra intelligenta ras att servera matte frukost på sängen
och då pratar jag inte låtsasmöss och dyl, och framför allt inte döda eller halvlevande äkta möss som de så gärna ger till oss!
Haha der lo jeg godt etter å ha lest teksten og så sett bildet. Kjenner meg overhodet ikke igjen 
Når man tenker etter så er det jo ikke så rart at ikke-kattemennesker synes vi er ganske rare og merkelige innimellom.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Klart man ska skämma bort sina små odjur! 

Hahah, Prinsessan Ramses! Latmask!! Jag kan riktigt se framför sig hur han ligger och blinkar nyvaket… 
Er jo mer luksus der enn på en resturant 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/