världens bästa julklapp!

Grattis till alla småttingarna!!

Grattis till de små :-)

Tackar.. är det någon som kan komma med en gissning på färgen på nakenkillarna(Rutger & Ruben)? De är spotted men sen då.. jag gissar på lila men är inte säker, så hjääääääääääääääälp!

Grattis till alla bebbar! Jätte fina!
Ger mej inte på någon gissning på nakenfisarna… är urkass på att se några färger där! *ler*
Jag sätter mig i bilen strax, bör vara nere vid middagstid för kupp mot the house of Elisabeth…de som vill vara med sluter upp. Vi delar på bytet, men Rutger är min. Tag med svart rånarluva eller liknande. Ni kan pm:a mig för färdbeskrivning.
I´m ooooooon my way!!!!!!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Jättefina orientalkattungar…:-) Vem är pappa till dem?
Skrynkorna är söta, men dem får du behålla…;-)
/Elisa

# 10 Syrran brukar vila en stund på eftermiddagen så passa på då, men håll fingrarna borta från min röda
#11 Pappan till dem är S*Jackpott's Donatello som nu ska kastereras så fort jag får en tid.

#10 Jag hade gärna varit med på kuppen!
Men ska idag iväg åt annat håll… å hämta hem valpehunden! *pirr i magen*
Så du kan väl roffa åt dej Ailia till min kära sambo så hade han blitt superglad! 
Jag roffar åt mig Havannan också. Jag surfar via min mobiltelefon, passerar nu Varberg….

Oohhh han så fin ut.Grattis med din nye gutt.Rød/hvit bicolour er så nydelig.
De andre var ikke langt unna de heller,jeg hadde gjerne tatt dem også jeg og lille Rutger da
(men han har jo Nilla tatt allerede og jaggumei havannan også) 
Nei hehe,noe fargegjetning på skrukkene tror jeg ikke jeg skal prøve meg på.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Varför stannar du inte i Varberg och plockar upp mig!!
Den rödvite killen hade blivit en perfekt date för Skatan till nästa kull!
Vill ju ha tricolour!!

/Elisa
VIKTIGT MEDDELANDE!
Kattnappning-destination-Hässleholm iställd och uppskjuten. Efter frukost utanför Varberg blev undertecknad nödgad att vända åter pg a spindelleverans.

-Neeeeeeeeeeeeeeeej, nu när jag redan skickat iväg kakpatrullen efter fika.. Flames 4 kattungar är redan på väg efter fika.. fick muta dem och lovade att de kunde ta en runda inom maxi och handla sheba för resten…
-Åhå, de hade blivit ett lätt byte alla fyra. Flame är en av mina favvisar, så dessa bebbar skriver jag också upp på listan…den börjar bli lååååååååååååång.

Uj uj, vilka katter!!! Ailia ser ju så underbart butter ut ;-)

# 19 ja gissa varför de inte har kommit ut här på bild
man är väl smart………………..
# 20 ja hon är faktiskt lite butter och vääääääääääääldigt envis men det är väl så en padda ska vara
Attans!
Jag som packat och allting. Hade t.o.m fixat en väska med en dold ficka att stoppa katten i….
/Elisa

ååå sötnosarna!!!
ALLA får flytta hem till mig, bytes mot min sambo! Sambon kan laga mat och städa, passa barn och köra bil.

Vilka underbara bebisar

Förrästen så ska jag hem till er i helgen HAHA jag ska ha med mig en STOR väska

#25 Blir snart fullt hus hemma hos dig då.. då måste jag få komma och mysa sen stund 

Haha…ja jag får kasta ut gubben för att få plats med alla djuren=) Kommer du och hälsar på får du min gubbe i present!

#27 Ja jag är ju singel så men hmm.. vad 17 skall jag göra av honom då? hmm snart med kull med då får de nog inte plats en karl.. men jag kan nog hjälpa dig med en av bebisarna 
Jätte fina bebisar cleo ser fram emot mera bilder
Har ikke sett denne tråden før
Så nydelig nr 1 var.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

# 25 nu ska väskan nogrannt visas upp innan man går. 
Men ta gärna gubben med dig till helgen så kan han städa när vi sitter och fikar och pussar på de små liven. *S* Vilken bra idé!
Här kommer en liten förhandsvisning av en av Chess pojkar, även där blev det bara killar.
En liten brunticked och vit Orientalkille så då ligger även pappa Dandys (Jangar Fire Storm) kulor risigt till om ett tag, tror att coralreefs blir lättad av detta, då hon oftast brukar vara strålens mål när hon besöker oss.
Men till helgen har han laddat och klart så håll i grejorna!

#30 Fin kille. Ser ut att få en bra haka!..:-)
/Elisa

# 30 Tack, ja han ser fin ut, kanske inte extrem men han får stanna här och ta över pappas plats som avelshane. Pappa dandy kan jag hur som helt inte ha i avel hur länge som helst då jag behöver paraply snart. Kylskåpet har ROSTAT av hans markeringar.. han vill nämligen inte vara själv i ett rum med andra hanar
synd iof.. att kastera honom då han hans stamtavla är superfin och han är från Jangars sista kull då hon nu har slutat föda upp. har bara Oriental i stamtavlan men jag står nog bara ut några månader till innan vi flyter iväg på en flotte
men här kommer en bild på den stolta pappan.

Går det inte att få på honom en blöja? Eller totalvägrar han som Spidde gjorde?
Håller med om att det är synd att han kissar så mycket. Det är en vacker katt. Men sönderrostade kylskåp vill man helst slippa…
/Elisa

Han lägger sig ner.. och går som han sketet på sig.. sen om han har blöja så måsta han ha det permanent och det går ju inte… han har ytterst korta pauser i sitt markeringsjobb.. och när jag städar är det som sagt extra mycket jobb för honom att rätta till så att allt luktar som det ska igen.. men som tur är luktar hans kiss inte riktig mycke hane än men det kommer väl snart.
han bor i köket och han kissar på alla mina kompisar som hälsar på
och deras saker. eller när jag handlat så räcker det att jag sätter ner kassarna från maxi för att gå ut och hämta mer i bilen, när jag kommer in är det redan försent då har han hunnit markera de andra. så besvärligt värre… dock har han ett så otroligt temperament att man nästan dör av kärlek till honom. Så man förlåter direkt och det ligger ju i ens hanes natur, men herre gud det kunde ju varit lite mindre…………….
ska man skratta eller gråta.. 
man smälter när han tittar på en samtidigt så när köksluckorna sväller och spricker vill man bara lägga sig ner och dra täcket över huvudet.

# 19 Glömde säga att kakpatrullen blåste oss. de handlade sheba för hela slanten och rullade in här först på sena kvällen.. tjocka och feta och inga pengar på fickan…

# 32 Jo, tack, hans kärleksbetygelser har man ju fått känna på
Jag håller med om att det är en väldigt fin kille med mycket charm! Han har det.
#30 Verkar vara pojkarnas år i år (eller förra året blir det väl). Vi fick ju också bara killar här i sista kullen.
Riktigt härliga pojkar du visar upp här Cleo. Man dreglar….
#30 Guuud så nydelig han var 
#34 Næmmen stakkars deg(og gjester og kjøleskap
) Det var et voldsomt markeringsbehov.

# 37 ja pojarnas år måste det varit för vi har fått väääääääääääääldigt många hankatter.. Kimmi fick först 5 hanar och en hona.. i sista kullen fick hon 3 hanar och en hona..
julens tre kullar hos mig och Elisabeth blev totalt 9 hanar ingen hona
2008 hoppas jag nog på lite fler honor.. men man ska ju vara glad att de är fina, friska och utvecklas som de ska.
men man kan ju önska
Det brukar ju jämna ut sig så i år blir det kanske tjejernas år. Men som du skrev, huvudsaken är ju att de är fina och friska.

Själv sitter jag med fem tjejer och en stackars kulpojke ;-)

# 41 det är därför inte vi får några
avundsjuk är jag

Vi fick ju 3 tjejjer och 2 killar så det ser ut att vara normalfördelat.
Normalt förds det nog en aning fler hanar men cleos 17 hanar och 2 honor är nog inte så rysligt normalt. Men ganska komiskt ;) på ett sött sätt.

Väskan ska jag SMUGGLA ut! så det så!
Hmmm…du kanske vill göra ett byte!! Du får min gubbe och jag dina katter! (HA då kan jag sen ha hur många katter jag vill hihi)
Du vet att jag inte längre är rädd för pissenisse..har ju skaffat mig en livvakt och henne SKA jag ha med haha! Kommer du inte ihåg sist när han var så snäll och gullig…jagade mig inte en enda gång ju!
#30 jag fick ju bara honor i sista kullen som föddes i december=))

# ja just det det glömde jag. ta med dig hunden för det har jag lovat Elvira blåtira.. hon älskar din hund
ja vi kan byta.. jag tar gubben behöver massor med hjälp med städning och annat *S*
Du forsøker hardt å bytte bort din gubbe ser jeg.Tenk om han hadde visst at du ville gi han bort som presang på et forum.
1. premie i neste måneds konkurranse er CoralReefs sin gubbe 

Skogkatt hade med ett hanår.. konstigt alla fick verkligen massa hanar.. låg de nått i luften?
Här hemma föddes dock 7honor och inte en hane hmmm.. så alla skällde på mig hahhaa.. i år hoppas jag dock på skogkatthanar för dom har jag kö på (efter ett hanår hmm) haha..
Underbar tickade med vitt.. tröttnar ni får han nog plats här hemma :)

Ja..han låter mig inte behålla mina kattungar som föds ju
och städa kan jag själv=) Men vem ska laga maten hmm….

Men så fin - den lille röd/vita. Det är skillnad på julklapp och JULKLAPP vill jag lova :)) Lycka till med den lille!
Louise
Endelig fant jeg igjen tråden. Hvordan ser skjønnhetene ut nå?
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/