Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 777 ggr
Fliris
0

Bildekavalkade på mine små

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ettersom Marie skal kastreres snart fikk jeg tipset om å vende henne til kastreringstrøye, hun fikk klippet til en langarmet og vandrer nå litt forfjamset rundt med veldig høye skritt. I dag skal hun begynne på p-piller for å stoppe løpet og så har jeg fått time torsdag 28.

Her kommer noen bilder av de to tatt iløpet av den siste uka.

Bildet: Marie er nydeligst i verden

Fliris
0

Den er litt for lang ennå, men jeg skal sy litt på den. Dette er jo bare en prototype for jeg egner med at hun vokser litt innen kastreringen.

Fliris
0

Og Berlioz ble så skremt av lille Marie i trøye (Det er en grunn til at han kalles Berlioz, han tror han er så tøff, men han er den største pingla.)

Fliris
0

De har fått deilig ny seng

Fliris
0

To bittesmå rottepuser ^^

Fliris
0

Marie

Fliris
0

"Altså, nå er jeg litt lei av å bli tatt bilder av."

Fliris
0

Takk, nilla.

MicaelWendell
0

Så super söta de är!

Men varför ingen närbild på Berlioz. Har han svårt att fastna.

De ser ut att ha det gosigt tillsammans i sin nya säng! :)

Fliris
0

Han løper bare rundt og det er umulig å få bilde av han om han ikke sover. Jeg skal prøve litt i kveld om han bestemmer seg for å våkne. Jeg synes sure-bildet av Marie er så grymt.

MicaelWendell
0

ha ha. Det känner jag igen. Av typ 1000 foton blir 2 bra. eller ok. Tack digitalkamera för du finns! :)

Fliris
0

Jeg tror det er nødvendig med speilrefleks digitalkamera med kort lukketid om man skal kunne ta mange bra bilder på katter. Jeg ser så mange fine øyeblikk, men kameraet mitt er ikke fort nok til å fange dem opp og da får jeg bare en blur på bildet.

MicaelWendell
0

kan du ikke låne hem en slik fra din skola. var det ikke en kultur skole du var på?

Funderar också på att kjöpa en ny. Vi sätter vår på auto och bara knäpper flera hundra bilder. Då brukar en bli ok?! Ett knep är annars och fylla han med mat. Då brukar de bli lite dåsiga. ha ha ha.

Fliris
0

Jeg går på billedkunst så jeg får bare pensler og annet manuellt utstyr. Kamera må man ha selv. Jeg tenkte litt på å låne av en kompis en gang.

SacredSouls
0

Kyss Så kjempesøte de er.Marie var jo herlig i sin lille trøye.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Fliris
0

Ikke like fin som Messi, men nå var jo det bare et forsøk. Den ble litt stor så jeg tror jeg heller må bruke en sokk. Marie er så liten.

Liljekatten
0

Vad söta de är! Och Marie verkar ju trivas i sin tröja.Glad

Fliris
0

Nja, da må det være bildene som lyver. Hun tror hun kan rygge seg ut av den så hun løper bare inn i ting. Jeg lagde en ny i dag som satt litt bedre, av en gammel sokk. Greit å ha det i stand siden jeg kommer tilbake kort tid før hun skal opereres.

Connie
0

Herlige bilder!

Be veterinæren sy med innvendige sting når hun blir kastrert, da slipper hun både beskyttende genser og/eller krave.

Kirurgene på klinikken jeg bruker har sydd med innvendige sting både ved keisersnitt og Kastrering, så kattene har knapt merket av operasjonssåret. De første dagene er det en gjennomsiktig "film" over såret, og når den er borte har såret grodd sammen allerede.

Dessuten slipper man å dra tilbake til veterinæren for å få fjernet stingene.

Fliris
0

Kjempelurt! Jeg får spørre om de gjør det på vetrinærhøyskolen. Kan jo tenkes at de ikke gjør det, men håper det. Hun liker ikke å ha på seg trøyen sin.

Himmeltinden
0

Nydelige bilderKyss

Ziamizzimo
0

Fine bilder på fine katter :)