Siames iFokus

Siames

Etikettofftopic
Läst 700 ggr
Himmeltinden
0

Blogg

http://himmeltinden.wordpress.com/

Jeg holder på å lage en blogg…her vil det komme massevis av bilder og annet som skjer i mitt katte og hunderike…titt innom av og til da vel..

MicaelWendell
0

Kul!

Fin blogg. Har skrvit en komentar där också.  Worldpress är ett bra ställe för templates.

Himmeltinden
0

#1 - Tusen takk. Jeg er nå enda bare i startfasen. Men syns dette var gøy, faktisk.

Ziamizzimo
0

Fin blogg, med mange fine bilder. Du har vel ikke lyst til og fortelle hva den suprise din er tenker jeg……. Glad

SacredSouls
0

Den var kjempefin.Mye finere enn min Skrattande Kanskje jeg skal lage blogg der istedet ved neste kull.

Når får vi vite hvem den nye pusen er? Räcka ut tungan Du kan vel komme med et bittelite hint?

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Himmeltinden
0

#4 - et hint ligger på bloggen min. Dette er en lovende orientaler, som er gitt til meg da jeg sørget så tungt. Etter å ha mistet PiaMia babyene mine. Og som har min vakre Ezy i stamtavla si. Man kan si at man nesten holdt på å gi opp som oppdretter, inntil denne vakre gaven kom…så tusen takk til denne oppdretteren med sitt store hjerte;) Pusen heter nemelig ShineaLight:)

Connie
0

Så trist med kullet til PiaMia. Er hun kastrert nå?

Så flott at du får dette avkommet etter Ezy, da!

Himmeltinden
0

#6 - PiaMia er enda feritil. Hel i uhellet var at de 2 kattungene hun hadde lå i bare den ene tuben. Den andre tuben er urørt. Så det fins enda håp om småpuser etter PiaMia :)

SacredSouls
0

#5 Ja det så jeg,men jeg er så sleip så jeg hadde håpet jeg skulle lure ut enda et hint Skrattande 

Kjempekoselig at du har noe så herlig å se frem imot og veldig snilt av oppdretteren Kyss

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus