Siames iFokus

Siames

Etiketthumor
Läst 1061 ggr
MicaelWendell
0

sovande katt med ståpäls:)

Måste bara berätta en kul sak som hände alldeles för tre sekunder sedan.

Min kära Chama låg och sov tillsammans med sina ungar, bredvid mig i soffan, när hennes svans plötslgt började piska. Öronen ställde sg ut. Ögonen halvöppnades hon började morra och svansen blev  som ett paraply. Ryggraden reste sig. Hon sköt rygg. Aldrig sett henne så förbannad. Allt detta var över på en minut. Sedan vaknade hon såg förvirrad ut. Tvättade sina barn och började spinna innan hon somnade igen. Detta också på en minut. Bättre än NRK idag:)

kalindas
0

Undra vad hon drömde för något?…Skrattande

/Elisa

SacredSouls
0

SkrattandeHaha,hun drømte nok om kattungekjøperne som skulle ta med seg kattungene hennes.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

MicaelWendell
0

Ushja. Har inte vågat berätta om "kattungekjöparna" för henne ännu. Vet jag hotade med "socialen"(=barnevernet) när de just var födda och hon var sådär intresserad… kanske är det mitt fel att hon drömmer så illa. Psykisk stress. Generad

HeidiK
0

Sånn har vi opplevd her også!

Det var vår kastrat Sivert som sov tungt i toppen av klorestativet med halen hengende utenfor - og plutselig bare skjøt bare all pelsen på halen ut. Så ut som en støvkost! Hehe :o)

Og Sivert sov videre Räcka ut tungan

MicaelWendell
0

støvkost. Där lärde jag mig ett nytt ord tror jag… damvippa eller?!

HeidiK
0

Helt korrekt :-))

ossilian
0

Haha, det måste ha sett roligt ut, fast kanske också lite skrämmande.

Attacks
0

Heidi,du har ikke det bildet enda tilgjengelig da? Sivert som feier?Räcka ut tungan

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

HeidiK
0

#8 - det ble borte i harddisk kræsjen vi hadde her tror jeg. Tror ikke det ligger andre steder heller desverre.

Bokskogens
0

Haha! Man kan verkligen undra vad de drömmer ibland!
Har varit med ett par gånger om att Pyttan reser ragg i sömnen! Ser så komiskt ut!

Canoodles
0

Stackarn… Hon måste ha drömt något jättehemskt. Pluttan då!!! Tänkte på de gånger man själv har vaknat av en mardröm och varit totalt förvirrad ;-)

Min kille drömmer ibland mardrömmar om eld p g a en trafikolycka i unga år och en tidigare dambekant blev utburen i hallen med madrass och allt innan han vaknade!!!

hecajon
0

Vilka mardrömmar hon måste ha haft!

ossilian
0

#11 Skrattande Ser det framför mig.