Kattunger født 4. desember 2007
4. desember fikk vi 5 nydelig kattunger. Desverre hadde ikke mamma melk i alle pattene så det så en stund skummelt ut for de to som kom sist. Men med støttemating kom de seg etterhvert, og nå er de friske og i full vigør. Den aller minste har vi støttematet helt frem til nå og han er bare halvparten så stor som søsknene sine. Men han er tøff.
Det er to jenter, som ser ut til å bli creme, og tre gutter, to brune og en creme. (jeg sliter litt med rød/creme)
Mamma - S*Yahtzee's Aubynn, SIA f
Pappa - Ch Mischa's Entwistle the Ox, SIA d
Jentene mine har gitt kattene navn, så sålangt heter de Billy, Oliver, Tito, Ella og Barbie.

Vilka sötnosar!! 
Härligt att höra att allt slutade lyckligt. :-)

ÅÅÅ næmmen ,lille Tito var så stygg at han var pen. Ser nesten ut som en liten gremlin. Super søt.
Så flott at det går bra med de. Oliver var min favoritt. Han var nydelig. Han er ikke rød da? Jeg synes det kunne se litt sånn ut.
Kjempekoselig å få se bilder av alle sammen.Gratulerer så masse med et nydelig kull og en liten andunge 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Oh, vilka fina bebisar! Jättegrattis!! 

#7 noen ganger ser han rød ut mens andre er jeg sikker på at han er creme. Heller litt mot rød selv også i dag, men i går var han creme. Sukk….
Ja, jag gillar också Tito. En charmig liten rackare. Lite lik Sacred Souls Lille Mus? Gratulerar till fina ungar. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Grattis till småttingarna!!! Lille Tito var en lite sötnos!!

Grattis till bebisarna :D

Grattis till bebisarna vad fina dom är

Gratulerer med bebisene!
Godt å høre det går bra dem etter en litt tøff start :)

Alla är jättefina men Oliver slår mitt hjärta extraslag för.

I kullet til kattene mine var det også en som var så stygg at jeg hadde ikke trodde den skulle se ut som en siameser som stor, men når jeg hentet mine var den såå søt. Den så riktignok litt mer maskulin ut, men fin endå. Gratulerer med fint kull.