Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1485 ggr
kalindas
0

Jag är inte FET!

"Matte varför kallar du mig FET?!?!?" undrar Skatan

Min charmiga lilla Skata, ser inte bara ut som en Corish rex istället för en Oriental. Hon är även regält fet!
Får hoppas att Odin snart lär sig att han är en man och förför den lilla fetknoppen…Flört

/Elisa

ramithi
0

Hun er ikke fet bar litt pondusGladslik som min Bess har.

kalindas
0

Jo.. pondus är ett bra namn…Flört

/Elisa

Juliette-
0

haha hon kanske redan är parad hihi

SacredSouls
0

Nåå, det var en søt liten mage Skrattande Bedre å ha litt for mye enn for lite da.Skatan drømmer nok om den dagen hun kan bli drektig å virkelig la seg ese ut ;-)

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

Parad är hon inte. Men hon ser absolut dräktig ut..Flört

/Elisa

Hyacint1
0

Guuuddd vad söt hon är lilla Skatan, och inte är hon väl tjock… det var det dummaste jag hört, förlåt läst. Ska hon ha bebisar så behöver hon allt "hull", tänk när hon ska dia dom ,då smälter det bort.Och förrästen, är hon inte alls tjock bara möjligen lite korpulent, så det så!!!! Då skulle du se min bonnis  Tea hon är TJOCK, RIKTIGT TJOCK hon är som ett Bowling klot, och hur hon lyckas med det det begriper jag inte, för hon får inte mer mat än dom andra katterna, och dom är normala + att hon är ute nästan jämt, men hon har väl hittat sig ett bra matställe någon stans.Men att påstå att lilla Skatan skulle var tjock…. näää fy dej Skatan är en riktig SKÖNHET OM JAG FÅR SÄGA DET … OCH HÖR SEDAN….Skrattande

AFamosa
0

not at all…..

ash…lite rondör kan väl inte skada, är "facet på", tänder o klor polerade och frillan ok så är det ändå helheten som räknas.
En riktig toppsnäcka m a o :-)

kalindas
0

Kan vara p-pillrerna som är skulden. Eller att alla just nu får kattungemat.
Nu hoppas jag bara att hon slipper livmodersinflammation när jag slutar med dem och att hon inte skrämt livet av Odin. Vill ju ha vackra kattbebisar här hemma!

En toppsnäckar är hon absolut. Dock en knubbig sådan..;-)

/Elisa

Attacks
0

Mye å ta i,mye å være glad i :p

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Avions
0

Hon är så fin så, lilla Skatan!Skrattande

Snusan
0

Lite lönnfet kanske men ändå underbart söt HemlisHon kanske tänker att det kan bli sämre tider och då har hon lite att ta av Kyss Pussa lilla Skatan från mig Skrattande

Hyacint1
0

Jag håller definitivt med Snusan, lilla Skatan är finaste oriental tjejen i världen… och Odin växer säkert till sig så att det blir jätte fina bebbar hemma hos dej…..Skrattande

[hakkapelitta]
0

Men Skatan, man får gå upp liiiiite över julen, men sen är det meningen att man ska gå ner dem igen Flört

ChatNoir
0

# 8 Kattungemat är en bov! Tetris har alltid varit en spink men nu är även han fet pga all kitten!!

kalindas
0

Skatan var i och för sig småfet innan också. Ger denna maten för att den inte innehåller majs. Har en svag förhoppning att det är det Spidde är känslig mot…Fundersam

/Elisa

Hyacint1
0

SITTER OCH TITTAR PÅ BILDERNA SOM DU LAGT UT PÅ LILLA SKATAN ,OCH MÅSTE BARA FÅ SÄGA EN GÅNG TILL ATT GUD VAD SÖT OCH SPECIELL HON SER UT …. SÅ NU LOVAR JAG ATT FÖRSÖKA ATT INTE TJATA MER OM DETTA……Kyss

kalindas
0

Blir jag tillräckligt arg på henne en dag. Så skickar jag över henne via posten till dej…Flört

Har slutat med p-piller på henne idag. Får se om Odin fattar vad tjejer är till för. Speciellt små feta och elaka som Skatan…Flört

/Elisa