mens vi venter:)
Nå er det bare 3 uker igjen til PiaMia sine småtroll er klare for verden. Og nå begynner det å bli kjedelig og vente…Det syns PiaMia også, som trøster seg med min datters tøffel hehe…hun drar den med seg over alt….

Og så stor mage har hun nå, der hun har 3 uker igjen.
Her må det vel være mer enn 2 ;)?
Att se henne på startsidan varje dag, är en riktig fröjd. Nå, hade du full kölista på bebbarna, sa du? Jag gissar på fem st.
Svara nu; - JAA, DEN ÄR VÄLDIGT FULL!!!!!!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Hehe søte PiaMia..og såklart på rosa teppe 
Jeg gleder meg til de plopper ut og vi får se bilder.Krysser fingrene for at alt går bra og at matmor overlever ventetiden
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
#1- Har kø på disse småttingene, ja…men det er enda ikke forseint. Og så får vi jo håpe på at fødselen går greit, så det ikke blir så mange som blir skuffet. Og jeg håper jo på en liten ny prinsesse selv i dette kullet;)

Gud vilken go bebismage.. De är så härligt med bebismagar. Har ju en på tillväxt här hemma med och nyfikenheten är stor vad som döljer sig där inne. Skall bli jätte spännande och se vad som döljer sig i PiaMias mage. Jag tror de blir en hel drös av små paddtroll
/Elisa

#5 Hahahhaha vilket byte
#6 Klagar du över mitt fina erbjudande!
/Elisa
#5 - For tiden har jeg så mange katter og skal beholde en jente selv i dette kullet.. Så jeg har ingen mulighet til å bytte, selv om jeg trenger noe nytt i mitt hvitflekk avlsprogram. Sony er jo i slekt med min Mary. Har forresten katter med kaninører selv, som har gitt flotte unger….eks. Juni som gav meg Sony og Hopy som gav meg PiaMia.
Vi får se siden. Jeg kommer til å gjøre samme parringen en gang til om et år igjen. Fordi jeg har fått så mange henvendelser fra utlandet på denne kombinasjonen…

Vilken underbar mage hon har!!! Det måste absolut vara fler än 2!! Oh vad spännande att se vad som tittar ut!!

Oj, vilken härlig mage! Det borde bli en handfull med kissebebisar :-)
#11 En hel famn, tror jag!!!

Du verden for en stor mave . Jeg gleder kjempemye til PiaMia småttinge titter ut. Men jeg gleder meg enda mer til Q- småttingene mine kommer. De kommer ca en uke før PiaMias. Å det er ikke lenge til. Får helt sommerfugler i maven.
Du må nok frem med målebåndet om jeg tør gjette. Men kanskje 4? Om hun fortsetter å ese ut,så kanskje 6? Siden du tok gutte året i fjor,så sier i 1 gutt og resten jenter.En gutt er det nødt til å bli,for ellers mangler der noe vesentlig.Ingenting er mer koselig enn en liten hannkatt bebis 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Vi venter og vi venter….jeg er så spent så spent på hva som skjuler seg inne i Pias mage.
Et bilde av henne tatt i dag, med rosa genser på :)). Hun ser ut som en påkledd bowlingkjegle hehe….på lørdagen begynner vi å passe ekstra på, da er terminen etter første parringsdag.

Gud vilken fetknopp *hihi*
Spännande är de redan på lördag de förhoppningsvis smäller.. Du måste uppdatera oss på en gång sen hur många de blev

Oj vilken mage!! Det blir nog många bebisar 
Pussa på henne från mig!
#15 - ja klart vi skal oppdatere så snart vi har fått fødselen i havn. 
Oj oj oj, vilken jättemage!!! Jag håller alla tummar!!! 

#17 Ja å glöm inte berätta färgerna *hahaha*
#18 - syns hun virker større på bilder enn i virkeligheten. Men at det er noen kvikke småtroll i magen hennes, det er sikkert. For det kiler bra på fanget mitt, når hun ligger der hehe..
Hehe så nydelig tjukk bollefrøken. Hun ser stor ut. Tipper fem eller seks jeg.
Ja vi må få oppdatering med en gang det skjer noe her.
Masse lykke til!!!!
Oj , vad stor hon är! Och så söt i sin rosa top! =)
Lycka till med bebisarna!
Jättemage! Minst fem bebisar gissar jag.
/Elisa

Herregud å stor hun har blitt!!!
Dette skal bli spennende :)

Så søt PiaMia er med rosa genser på. Hun ser igrunn sprekkferdig ut, med den store maven. Gleder meg til og se hva hun gjemmer der inne. Det tror jegkan vli noe fint noe.
[
](http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb001_ZNxmk142YYNO) href="http://smiley.smileycentral.com/download/index.jhtml?partner=ZSzeb098_ZNxmk142YYNO&utm_id=7926" rel="noopener noreferrer" target="_blank">

Har det det kommet noen babyser oppe i nord tro ?

Ja nå er jeg veldig spent også 
Uff ja…her venter vi veldig på småttinger. Men enda er der ikke kommet noe. Men det er vel like før nå, håper jeg.

men PiaMia då fööööd 
Åh, så spännande! 
Får masse spørsmål om hvordan det går med PiaMia og hennes babyer….sånn blir det når man er førstesidepike hehe..
PiaMia har enda ikke født…vi venter og vi venter..I morgen er det 1. dag på overtid regnet etter siste parringsdag.
Det er i allefall masse liv inne i magen….og PiaMia er sliten og det forstår jeg godt. Håper vi får dette overstått til helgen iallefall..
Blæh,holder hun igjen enda da..grrr 
Stakkars deg
. Håper de plopper ut snart så matmor får pustet ut litt. Lykke til !!

PiaMia då.. nu får du trycka ur dig dom där små vi är ju så nyfikna :)
Snakket med Aino på telefon nå nettopp,hun er på vei hjem med PiaMia etter keisersnitt.
PiaMia hadde nå gått 1 uke på overtid,og det ble akkurat for sent til å redde bebisene
.Det var visst 2 kjempefine bebiser i magen. Så Aino er altfor deppa til å komme på forumet selv nå,og har bedt meg fortelle dette.
Men PiaMia er forsatt fertil,det går bra med henne,og når tiden har leget de verste psykiske sårene,så prøver dem nok igjen.
Er kjempetrist når sånne ting skjer,men en må bare være glad mammakatt blir berget,enda så fælt det var med de 2 små bebisene,Aino. Oppdrett er knalltøft når en må gjennom slike sterkt psykiske hindere.
Tenner et lys for de 2 små englene for deg.

(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Oj vad tråkigt 
En jättekram, det måste kännas kämpigt just nu…
Så svårt det måste vara för er nu. Många styrke kramisar // Inger

Oh, nej! Vad tråkigt.
Förstår att det måste vara jätte jobbigt för er. Många varmar tröstekramar//Helena

/Elisa

Massa kramar till Aino usch så trist

Detta var ju verkligen tråkigt. Gudskelov att PiaMia mår bra! Energi till er.
Dette var fryktelig trist Aino. Vet jo hvor mye du gledet deg til dette.
Tenker på deg og sender mange varme trøsteklemmer.
Nej, så tråkigt. Åh, stackars lilla PiaMia… 
Styrkekramar till Aino.

Åh nej så tråkigt 

så ledsamt…

Detta var otroligt sorgligt. Stackars Piamia och stackars hennes matte.
Jag kryssar fingrarna så att denna så efterlängtade parning lyckas nästa gång!!

Så sorgligt, hoppas det går bra nästa gång
Så jättetråkigt att det blev så här. Man går och längtar efter små knyten och så händer detta. Hoppas PiaMia mår bra. Skickar tröstkramar!

Huff så trist dette er Aino. Det var veldig trist da du fortalte meg det i går. Man har ingen garantier noen av oss, når man avler på dyr. :-) En ting som er sikkert, er at både du og PiaMia kommer dere igjen. Etter denne triste opplevelsen. PiaMia vil nok oppleve og få mange fine barn, etter dette. Både til din og andres glede. :)

Jeg har sittet og lest alle innleggene så tårene renner.
Tusen takk til alle dere som har skrevet slike vakre ord til meg og PiaMia.
PiaMia ligger i mitt fang i skrivende stund. Hun har det bra. Men hun er nok litt sliten etter alt som har skjedd. Og hun får behandlig for livmorbetennelse.
Jeg selv er kjempe lei meg fordi jeg mistet et kull, som kanskje kunne ha overlevd om vi hadde fått tatt keisersnittet litt tidligere.
Jeg er kjempelei meg fordi jeg gledet meg virkelig mye for å få en kattunge etter mine egne oppdrettede katter PiaMia og Sony.
Men tiden leger sår, også dette. Selv om jeg er veldig lei meg i dag.
Tusen takk for alle varmende ord. Det setter jeg stor pris på…
Å vad ledsamt!
Många styrkekramar till er!