Siames iFokus

Siames

Etikettavel
Läst 1250 ggr
Juliette-
0

Bullar i ungen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Alla visar sina söta bebisar härliga magar osv här inne och jag vill inte vara sämre. Lite lurvigare mage dock men vad tror ni är de nå smått där inne?
Denna bild är tagen idag ca2v kvar till födsel av de små

Canoodles
0

Klart det är smått därinne i Opals mage!!!! Minst ett basketlag tippar jag på!

Juliette-
0

haha hur många ingår de i ett sånt då Förvånad

tuska
0

Jag gillar allt va katter är, har själv en långhårig kastrat bonnisflicka. Så jag tycker du ska visa dina bebisar som du snart får.   Jag är nyfiken på dem.  // Inger

Bokskogens
0

Magen ser ialla fall proppfull ut! *ler*
Kan det vara en 5-6 stycken kanske…? Har hon haft kull innan?

Juliette-
0

#4 Hon har haft en kull för ett år sen. De var då 5st brudar som ploppa ut. Jag hoppas hon accepterar söner denna gång hehe. Så ja ökar de med en kullen därpå som i många fall har vi 6 hmm.. jag som är jätte nöjd med 3-4 Skrattande

Juliette-
0

Hon har ju 2v på sig till att växa med. Hon växer som satan nu i helgen såg jag nästan hur magen växte så ja. Fast jag skall vara glad var orolig där en stund om de var nån men jag har i alla fall känt en som simma där inne Skrattande

Nilla
0

Så fin hon är, Juliette! Så spännande med de små! Klart du ska visa de små här!

Kanske skulle vi starta en ny ämneskategori som heter "Katter utanför ämnet". Jag får nog starta en röstningstråd om saken. Skrattande

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

SacredSouls
0

Så fin hun var.Kyss Lykke til.Jeg sier som ovenstående.Klart du skal vise frem de små.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Juliette-
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag också ställt bolådan på plats. Vi prova en ny denna gång tror den blir rätt bra.. till o med hanen ligger där inne och rullar nu haha

kalindas
0

Bamsemage..:-)

/Elisa

Canoodles
0

#2 Det är 5 på plan och några avbytare!!!

Juliette-
0

#11 haha tror vi skippar avbytarna och tar bara de på plan känns nog bäst så hihi

hecajon
0

Vilken fin hårig mage! Ser du någon skillnad på hennes mage i jämförelse från förra gången? Jag tycker att min Maja börjar bli rund redan nu i vecka 4, det var hon inte sist när hon hade 7st i magen vid samma tidpunkt! Kanske annorlunda andra gången de är gravida? Någon annan som vet annars?

Stort LYCKA TILL med födsel och bebisar/ Helena

Juliette-
0

#13 Jag tyckte Opal vart stor så fort denna gång sen stanna de av lite några veckor sen nu explodera de.. nja jag tycker inte hon är så mycket större nu än sist men hon har 2v till på sig att växa och jag tycker hon är sprickfärdig redan

ossilian
0

Vackra Opal!! Nedräkning… Sen ser jag fram emot onlineförlossning, kattungetråd och uppdateringar veckovis, haha.

Juliette-
0

#15 haha ja om jag inte ska göra en Laska.. en gång i månaden räcker väl *skratt* Flört

ossilian
0

#16 Oskyldig

MijmuPix
0

Oj vad spännande! Och vilken gosig kattmammamage! Skrattande

[hakkapelitta]
0

Gud, Opalan är så fin :D
Ska bli spännande med förlossningen, verkligen!

AFamosa
0

#7- Inte behöver vi någon speciell röstningstråd heller- Vi behöver få se några (riktiga) katter bland hermelinerna Cool

Är det en vecka kvar nu…ungefär? Spännande Juliette!

Louise

Juliette-
0

#20 nej de är dag 65 om exakt 2v idag :)

AFamosa
0

oj, förhastade mig nog lite då jag läste början :) Spelar ingen roll- jag äter bullar om tre …fyra och fem veckor också om det kniper :-))

Louise

Juliette-
0

#22 haha nej här ska vi inte knipa. Hon fick på dag 64 förra gången och hon har lovat mig de även denna gång hehe.. Usch gå på övertid har jag ju inte tålamod till.. nej jag hoppas de kommer ett gäng "riktiga" vitfläckskatter 14/2 Flört