Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1517 ggr
AFamosa
0

Inte utan min mamma!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fick en underbar bild på mor o barn och placerar den under rubriken Kattungeprat - för visst är det en kattunge och visst pratar den ;
"Håll fast- aldrig utan min mamma- Håll fast"!
Foto,ägare, uppfödare: Pirkko Meinking, S*Meinkings

Nilla
0

Jisses…du tillhör det där farliga Balinesfolket, som envisas med att visa upp små dunbollar titt som tätt. Kanske ska vi fundera på att ge dig skrivförbud? Man riskerar ju "att bli med Balines"…

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

HeidiK
0

For et søtt bildeKyss

Hyacint1
0

Hur gulligt som helst , men du har rätt Nilla förbjud dom , jag vill men jag får inte bli med Balines… så det så…hahahha jag tror nog att jag kommer att bli det så småningom igen ….Ja jag har faktiskt varit med Balines , men det var länge sedan och är en ,annan historia…..Skrattande

Canoodles
0

Oh så söt bild!!!

Kan bara meddela att jag hälsade på hela gänget i söndags! Alldeles ljuvliga i verkligheten också!

ramithi
0

Ja hvorfor ikke Nilla. Ingen skade skjedd om du fikk deg en balineser. Dem er bare nydelige.

Å så søtt bilde Louise.

Jeg tør vel ikke legge ut mine balier jeg da Nilla?Skrattande Når du ikke tåler dunboller som du sier.Glad

Liljekatten
0

Åhh, vilken söt liten balinesunge!  

kalindas
0

Ser ut som en liten nallebjörn!Kyss

/Elisa

Nilla
0

#5 -Det är en bitterljuv pina…bring it on! Räcka ut tunganSkrattande

MijmuPix
0

Såå söööt! Kyss

SacredSouls
0

ÅÅ næmmen herregud,nå ble jeg bebis sugen. Den var sååå søt da Kyss

Får vi se noen bilder av disse vakre paddene dine snart Louise ?

Jeg ønsker meg det jegSkrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

AFamosa
0

Nu jäklar gäller det att knattra på innan Nilla vaknar och delar ut skrivförbud *stress stress* :-)

ALLMÄNT UPPROP! : Alla som har möjlighet bombarderar sajten med Balinesbilder.

#3 Har du "varit med Bali"…"En annan historia". Kan vi inte få höra den historian…eller är den inte helt rums :-))))

#4 Vad kul att du sett dom live!! Sugproppen på bild (ovan) ser ut som en Variant men det finns ju ett par långhår också i kullen, eller hur? ;) 

#10 Vill du se paddor så ske din vilja!!Cool
Idag är jag ledig…tror jag….solen lyser och det är bra fotoljus i rummen. Kameran laddas nu och snart är det dags för min kupp- att stänga av värmeslingorna i badrumsgolvet *he he he* …vilket bör få gänget att byta rum. 
"Blomma" ville vara med på bild nu direkt och de andra väller in på sajten i e.m…i annan tråd

Louise

ossilian
0

#11 Gudars skymning Förvånad Tror knappt jag sett något så ljuvligt och samtidigt så tufft tidigare. Dessa ögon, alltså. Oh la la…

AFamosa
0

VA!! Om Blomma får vara med redan nu så skall jag också vara det, tänker inte vänta tills i eftermiddag- så det så!
Hälsningar "Sky"

(jösses…dessa paddor alltså, vilka rivjärn, bäst att stänga ner    datorn nu innan alla 11 havererar Meinkings babytråd :) /L.

[hakkapelitta]
0

Otroligt vackra balinutter, jag blir alldeles svag i knäna…

kalindas
0

Blomma är fantastiskt vacker!
Nästan så jag vill bli med Balines..Kyss

/Elisa

Mockfjardingen
0

Herrejösses så söta! Totalt livsfarliga! Vill också ha lurvisar!

SacredSouls
0

#11 ÅÅÅÅ hun er helt vidunderlig din lille Blomma.Virkelig en av de vakreste balineser bebiser jeg har settKyssKyss Lille Sky var helt skjønn hun også. Gleder meg til å få se resten av gjengen.

#3 Haha, ja den historien om at du har varit med bali ble jeg også nysgjerrig på. En one night stand/balineser kanskje? Skrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Canoodles
0

#11 Marlén och  jag kollade och kollade men vi hittade bara 1 balinutt… :(( Om jag inte minns fel en av grabbarna. Men han var å andra sidan så in i bänken mysig!!! En riktig kelputte!!!

Nilla
0

#17- Javisst är det livsfarliga!

Det finns ett gott skäl, att stänga ner den här tråden och ge Louice skrivförbud. Jag tror dock att jag nöjer mig med, att här höja ett varningens finger.

Idag går ett massmeddelande ut till våra medlemmar. Denna tråd kommer visas som ett exempel med följande förhållningsorder;

Var god att fortsättningsvis skriva följande i trådar med liknande innehåll, Beware! Ej lämplig för Balinuttkänsliga personer!"

Nilla
0