Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 664 ggr
SacredSouls
0

Paddetå og div bilder.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Se den søte paddetåa her daKyss

Også et til,her viser jeg frem begge de søte potene mine.Matmor er helt frelst og sier jeg er verdens søteste blåpadde.

Også sniker jeg inn et par bilder av Messi så dere ser hvor stor og lang hun har blitt.

"Mus" Har funnet seg så godt til rette. Hun har en like morsom personlighet som Messi her, så nå har jeg to spinnville artige kosejenter. Mus går rundt å stryyyker seg inntil alle mens hun maler så høylytt. Vi hører henne lang vei. Tassen har gått helt i spinn over denne ekslusive (tror han) strykebehandlingen han får,så her er det truse på dagen og adskilt om natten heretter Skrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

Underbara bilder på dessa två skönheter!

/Elisa

AFamosa
0

oj så mycket ögongodis du bjuder på igen! Tackar o niger :-)

Louise

HeidiK
0

Guri så søte jentene dine er Kyss

Og Messi som vokser så fort! Herlig snuppelure Kyss

Attacks
0

Så flotte bilder!! Syns egentlig du kan snart komme deg en tur til meg også med kamera ditt Skrattande  Messi er virkelig en laaaaaang elegant frøken.  Padder er noe helt utenom det  vanlige,og hos deg bor det jo hele 3 nå,heldiggrisen.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Nilla
0

Ja, hva skal man si, Sacred Souls? Hjemme hos dere går Nordens vakreste prinsesser! Slår Märtha Louise, Victoria og Madeleine med hestelengder!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

MijmuPix
0

#5: Jaaa! Jag kan bara instämma! Så underbara de är båda två! Skrattande

Och vad lååång och stilig Messi har blivit! Hon är så fantastiskt vacker att man inte kan annat än att sucka djupt av beundran när man ser henne! Ack… vilken skönhet!

SacredSouls
0

Tusen takk alle sammen Generad Jeg er så stolt av disse jentene så da er det så koselig at dere liker dem også.

Jeg suger til meg alle komplimenter og takker og bukker.Skrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Bokskogens
0

Håller me föregående talare, de är verkligen jätte vackra!!
Tänk att få pussa och lukta på de vackra tassarna. Jag har någon nojja att lukta på hund och katt-tassar! *leer*
De luktar popcorne ju!

Ha en fin dag!

[hakkapelitta]
0

Jag vill ha en siames som ser ut som Messi! Eller en som ser ut som Mus. En padda ska det vara iaf, och vacker som Messi och Mus… jag som är så orientalfrälst faller för Messi som en fura!

kalindas
0

Håller med dej till fullo!…:-)

/Elisa