Siames iFokus

Siames

Etiketttillsalu
Läst 3373 ggr
tuska
0

Siamesungar presenteras!

Hej !

Här får ni se mina ungar som blev födda den 5/12.

Pappan är GIC S* Mangas Poseidon SIA n och mamman är Ch S*tuskulums Ungberta. Ett gruppfoto på dem där flickan KasioPeia är till vänster hon stannar i katteriet. Pojkarna Kosmos och Kupido letar ny bostad. // Inger

Här är en bild av Kosmos…

Kupido SIA n

Juliette-
0

Gud vilken kille.. WOW han kommer bli en as snygg kille som vuxen.. skicka honom hit så slipper han leta hem mera hihi. Helt underbar
Nu när inlägget vart till ett måste jag tillägga min hälsning var till Kosmos. Helt underbar kille (för bilderna var väl en på varje kille?)

Underbar söt kullbild. Vilka härliga små magar. En jätte fin kull

Nilla
0

Underbara småttingar, Tuska! Var tvungen att tassa in på din hemsida och titta. Det är många farliga trådar här på forumet…rena tortyren för oss kattungesuktande stackare.

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

HeidiK
0

Så fine bebiser du har fått der Kyss

Nonimonos
0

Otrolig ställning du fick dom i - så söta.

Härligt att se likheten med förra kullen hon fick - Kosmos påminner mycket om Sputnik som liten tycker jag.

Kommer snart förbi - JAG LOVAR

Attacks
0

Nyyydelige bebiser!!

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

kalindas
0

Kyss

/Elisa

Rovardotters
0

Jättefina och söta ungar!Kyss

tuska
0

jepp kosmos är en kopia av Sputnik..som nu är en avelshane.  Jag tror jag behåller grabben men vart ska jag göra av honom ???   Här bor ju hela släkten // Inger

Juliette-
0

#8 Han kan bo här åt dig *fniss* så läcker gutt

Nonimonos
0

hehe ja jag hörde att det var en person som beordrade dig att behålla dom allihop va?

Ja du hela släkten eller inte - värd att behålla är han!
Du får väl bygga ut huset  och sen ta in lite obesläktat som du sen kan göra fler fina släktingar med;-)

tuska
0

Du va mej en lustigkurre,   Men intresse finns för honom nu kan jag medela  // Inger

Juliette-
0

#11 Mäh så får du ju inte säga..

Helenaf76
0

Vill ha, vill ha, vill ha, vill ha!!!!! Kan man spärra såna här trådar så jag inte kan läsa dem?! Blir ju dödssjuk ju!!

kalindas
0

Du får blunda när bilderna dyker upp. Det gör jag…Flört

/Elisa

Connie
0

Ännu en jättefin kull. Verkligen! Grattis!!!!

Helenaf76
0

#14 Skrattande

SacredSouls
0

ÅÅÅ herrgud så nydelige. Ja heretter så tror jeg at jeg skal lukke øynene jeg også gitt. Dette er jo nesten tortur.Nå har jeg nettopp nytt synet av Nonimonos sin herlige svarte gutt også kommer du med Kosmos…ÅÅÅÅ Kyss

Vi får legge ut en spoiler varning for alle de som  kjenner sterke " jeg vil ha/ønsker større hus/mer penger" problemer ved synet av av disse vakre små Skrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

tuska
0

Hallå!  Alla som visat intresse för mina ungar.   Nonimonos Lina och Mora Myran har varit på besök å hjälpt mej med könet på de tre ungarna,det är flickor kom vi överens om. Två av dem är SIA n .   En kan vara SIA a , men färgen är väldigt mörkblå i så fall.

Nu måste jag döpa om dem. Hjälp!!!   En av dem ska heta KassioPeia det är klart.

Men va ska de andra flickorna heta då ?? Det va ju Kupido å Kosmos de andra skulle heta.   Det kan inte bli Kosma å Kupida =)  // Inger

Nilla
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Joo då, det kan det! Skrattande

Du kan sätta till ett h på slutet, så blir det riktigt flashigt!

Kosmah och Kupidah…eller Kosma & Kiwi?

Attacks
0

Haha Skrattande

Ja jeg hadde en Wicked Anabella som ble til A boy named Sue  og en Felician,som ble til en Felicien.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Himmeltinden
0

Råååålekkere kattunger…Kosmos KyssKyss

SacredSouls
0

"18 haha ja det er lett å ta feil.Kanskje Kosima hadde passet. Gutt eller jente hun er jo en slik en som tar pusten fra en Kyss

Du finner nok supre navn på dem uansett.

Nilla
0

A boy named Sue…är verkligen häftigt! Räcka ut tungan

tuska
0

Här ligger de i en hel hög.  Mamma, Moster å de tre ungarna. Konstiga katter som väljer en sån liten låda   när det finns så många andra stora gosselådor.   5 veckor å 3 dagar.har dom blivit  Å va tiden bara springer i väg // Inger

Juliette-
0

Gud vad fina dom är och vilken underbar hög av skönheter.. Lycka till med dom små underverken

tuska
0

när jag ändå håller på bland bilderna så får en närbild på en av dem  synd bara att hon blundade / Inger

Juliette-
0

#26 Men lillbebis gud så go.. vilka små dumbos. Oj vad jag tror de kommer bli läckra som vuxna

tuska
0

Ett litet pyre till

tuska
0

hittar ett foto på kupidha oxå,  Hon sitter där i hörnet bland de som busar.    Nu har jag visat  de tre, visst har dom växt ? Det är riktiga tjockisar / Inger

Attacks
0

Å helledussen så skjønne. Solide siam kattunger er ekstra nusselige som bittesmå,vel egentlig er tabby også det. Men jeg har bare hatt 2 SIA n i A kullet mitt og så ble det jo solide også i B kullet,men det er så lenge siden,at det regnes for steinalderen tror jeg.

SacredSouls
0

KyssKyss Her i denne tråden sliter jeg virkelig med ha- begjæret mitt.

Guuuud så nydelige!!!!!

Nilla
0

Ungarna är underbara!!! Jag måste tillägga, att Bina är en kattfröken jag känner lite extra för…sååå vacker!!! Det är väl Bina på bilden?

Bina och norska MiaPia skulle jag allt vilja hämta hem till stugan…Räcka ut tungan

Vad har du döpt kaksmulorna till? Kommit fram till något?

tuska
0

Dom heter fortfarande kosmos=Kosmha  =)  letar namn

Kupido=Kupidha =)letar namn

KassioPeia 

Bina är lik din katt har vi kommit överens om,hon paras så fort hon löper, de ungar jag har nu hoppas jag har då hittat nya hem

tuska
0

Speciellt till dej Nilla…foto på Bina

tuska
0

Jag kallar henne idag moster Bina.   foto nr 2 till Nilla,som gillar henne  // Inger

Juliette-
0

Bina är verkligen en vacker siames. Har spanat in henne på din hemsida förr envacker dam

Nilla
0

Tack, Inger. Hon är väldigt vacker…Räcka ut tungan

tuska
0

En härlig bild på Kosmah.   Har just nu bestämt att det blir hon som stannar kvar i katteriet.  Med detta beslut sårade jag en människa som va spekulant, men hon förstod mej mycket väl,som tur va.

Nilla
0

Jag tycker hennes namn är väldigt vackert, måste jag säga! Flört

Jag förstår att du vill behålla henne.

Attacks
0

Gratulerer med årets vakreste kattunge Skrattande . Lurer på om noen klarer å slå denne vakre jenta.

Ziamizzimo
0

Veldig fine kattunger, gratulere så mye.Glad

tuska
0

Tagit lite nya foton på mina tre ungar.  Två flickor letar fortfarande hem,intresse fanns för dem om det varit grabbar.

tuska
0

Ett till foto.

tuska
0

dom har fina profiler mina ungar

tuska
0

en bild till då

kalindas
0

Farligt vackra tjejer…
Tur att jag har kattstopp här för tillfället. Annars skulle nog en liten tjej fått flytta hit…Kyss

/Elisa

SacredSouls
0

Nydelige.Er ikke det typisk da,når man først har jenter så leter alle etter gutter.Skrattande Men disse er så vakre så det tar nok ikke lange stunden før de er solgt.

Attacks
0

Bare 4 bilder,det var kipt gjort av deg Räcka ut tungan Gleder meg til hver gang der kommer bilder i denne tråden. Minst 5 av hver neste gang,ok?

Rovardotters
0

Riktiga "sockertoppar" du har där, jättesötaKyss

Helenaf76
0

Farligt sockersöta!!! Mums!! Och jag som är sockerberoende ;-)

paivi
0

Vackra!

tuska
0

Dom växer så det knakar, de är nu 7 veckor

första bilden Kupidha

tuska
0

det här är Kosmha som alltid blundar

tuska
0

sen busungen KassioPeia

Helenaf76
0

Oh, vilka läckerbitar!! Mumsfilibaba!!!  

Nizeli
0

For noen nydelige jenter,jeg er helt bedtatt.Kyss

SacredSouls
0

Kyss Enig med #56, disse jentene her er virkelig skjønne.

tuska
0

Tack för att ni är så många som tycker lika som mej. Dom är så fina dom här tre ungarna. Till sitt sätt är dom ovanligt lugna må jag säja.,dom spinner så fort man tittar på dem, dom bara njuter de här ungarna, visst får dom lekryck, annars vore det ju nå fel. men det går bara att bryta leken med att lyfta upp dem å då är det njutningsdax, för då ska matte pussa magen å under hakan på dem, De ligger dryp stilla  å njuter å spinner av den behandlingen, den här proseduren gör vi många gåger om dagen, å naturligt vis tror dom att det så ska vara //inger

kalindas
0

Hade jag bara pengar tid och plats….

Men som sagt just nu är det kattstopp här hemma. Vill vara säker på bebisar efter Skatan.
Skulle det misslyckas så lägger jag ner all ev. uppfödning för några år framöver.
Lyckas mina planer så får jag se vad som händer i framtiden.

Men hade jag haft möjlighet. Hade troligtvis en av dessa vackra flickor varit tingade av mig nu…Kyss

/Elisa

Rovardotters
0

De är så ljuvligaKyss

Nilla
0

Ja, Inger, du har 3 kanonfina flickor. Jätteroligt att få se nya bilder på dem! Räcka ut tungan

Rithwa
0

Grattis till ett gäng fina katter

Attacks
0

Nå er det sikkert snart tid for nye bilder vel?Räcka ut tungan

tuska
0

Ok  här kommer nytagna bilder  8 veckor Kuphida  (intresse finns för henne)

tuska
0

Kosmha 8 veckor

tuska
0

Till sist KassioPeia 8 veckor   (  letar nytt hem)

HeidiK
0

Dem er så fine alle 3 jentene!! KyssKyssKyss

MijmuPix
0

Men HUR har jag kunnat missa denna tråden?! Vilka fantastiska små skönheter!! Skrattande

tuska
0

#68  Kommer nyss från din hemsida, dina ungar är oxå vackra, den med vita överläppen va en riktig goding // Inger

Liljekatten
0

Verkligen härliga kattungar du har! Jag blir så siamessugen….

SacredSouls
0

De er helt suuuupre de jentene dine KyssKyss