Siames iFokus

Siames

Etikett: offtopic
Läst 774 ggr
Fliris
0

OT: Jeg har de nydeligste pusene

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I dag har jeg jobbet med silkeboken min (jeg er steinerbarn). Jeg har sittet i minimalt med klær helt alene i min helt nye leilighet som nesten er i stand. Jeg har hørt på soundtracket til "Fabelaktige Amelie" som er helt nydelig og deilig fransk sommermusikk og mens jeg har jobbet som stort sett har bestått av å klippe og lime fordi jeg vil heller illustrere enn å skrive har begge de nye pusene mine vært eksemplariske og ligger på bordet/lampen og sovet. De er så søte, og nå er egentlig alt bare fint, jeg må bare bli ferdig med boka :P

Marie ligger nærmest og våknet i det jeg tok bildet. 

MicaelWendell
0

helt otroligt. Inte en chans att det skulle hända här hemma. Chama hade säkert velat lukta på limmet :)

Fliris
0

Ja, mine pleier også å gjøre det. I går morres måtte jeg tilogmed tørke spy med teipbiter og antiskliteppe i, men i dag har de bestemt seg for å bare være de søsteste pusene som lar meg jobbe litt for engangs skyld istedet for å slåss om fanget mitt eller velte utover boka.

MijmuPix
0

Vilka snälla hjälpredor du har som förstår att matte klarar det där bäst själv! Men som katt måste man ju övervaka arbetet så det blir ordentligt gjort Flört!
De är så fina de två syskonen, och stora de har blivit!

Fliris
0

Ja, de har blitt dødsstore på utstilling i dag møtte jeg en liten rødmasket pus på 14 uker og han var så liten i forhold til mine, og de er jo bare 18 uker. Nå er første utstilling bestått, nå mangler det bare å ta med kattene på en. Tror det blir gøy, men litt mas med all den ventingen.

SacredSouls
0

Så flinke de er. Slik hadde ikke mine latt være i fred. Nei da hadde nok papirene blitt sklidd på,løpt avgårde med etc etc Räcka ut tungan

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus