Siames iFokus

Siames

Etikettutställning
Läst 1386 ggr
Bokskogens
0

LIRAK imorgon?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go morron!

Imorgon ska jag gå upp tokigt tidigt för att ta mej till LIRAKs utställning. Pyttan ser måttligt road ut redan nu att vi ska ut och åka… Vill hellre vara hemma och busa med valpen.
Vilka ska dit imorgon? Såg på hemsidan att det är tre kat.4 domare. Jätte roligt!
Ska på något vis försöka hinna med att träffa och titta på alla ocicats med.

Helenaf76
0

Jag kommer som du redan vet :-)

Ska bli kul att se alla kissarna, verkar vara många kat IV katter :-)

Nilla
0

Lycka till imorgon! Du får återkomma med info hur det gick! Flört

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

MicaelWendell
0

Jag var dær idag :)

Behøvde en farveendring på Chama. från n 22 till f 22. Vi tog det snabbt innan 10 idag så att jag kunde ta hem henne till ungarna. Behøver 2 st. domar utlåtelser før att kunna regga om henne i NRR… och jag kan inte, får inte lov heller før den delen, regga kullen (med en rød pojke) från en mor som ær n 22…

Fick samtidigt en massa goda ord fr. dommarna (Angelika Kneifel och Per Hilfing Olesen). Fin færg och fint mønster, vacker katt. Bra till avel… Kændes fint att de sa så snælla saker om henne nær vi bara skulle ændra færg.

Lycka till alla imorgon!!!

Fliris
0

Jeg kommer, men bare for å titte og lære meg hvordan man gjør det. Er det noen som har en formening om når jeg burde komme? Det er jo som sagt mest for å møte folk som kan hjelpe meg og se på hvordan det gjøres i praksis.

Avions
0

Hoppas det går bra för alla!

Hyacint1
0

Lycka till det är alltid spännande med utställningar….:-)))

HeidiK
0

Jeg kommer imorgen med Sivert Skrattande