orientalungar presenteras
Hej allihopa
Det var ett tag sen jag var in på sajten - men hoppas vara en mer frekvent läsare nu framöver.
Jag skulle vilja presentera mina små sötingar jag har här hemma.
Dom är nu 9 veckor. Mamma är SW´06 San-T-Ree Pretty Woman JW OSH a24 och pappa är "Åskar" EC S*Nonoimonos Thunder Underground JW OSH n24
Lilltjejen "Isa" kommer att stanna hemma hos oss.

Sen så har vi lillpojken Ivar "Invention"som är så go och söt - ett riktigt charmtroll.
Han letar efter trevligt hem.

och så har vi sist men ej missbar Iggy "Ignition".
Ett energiknippe som håller alla igång här hemma. Han har något litet extra som jag inte riktigt kan sätta fingret på. Han letar också efter ett hem att husera i.
/Lina

Flotte bilder av bebisene dine - likte særlig nederste bildet :)

De är supersöta allihop. Lille Iggy skulle jag gärna sätta tänderna i, hehe…
Lille Iggy kan du skicka med första bästa taxi till Skaraborg. Jag betalar taxin!!!!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Inte snällt att visa bilder på vackra kattungar! Vill ju ha dem då juu!
/Elisa

Jättesöta ungar

Wow men dom är fina!
#7 - virkelig lekker…allesammen var nydelige 

Verkligen en kanonfin kull
tack tack - bugar och bockar. Jag är väldigt glad i dom själv. Synd att man inte kan behålla alla själv dock.
Hur har det gått med deras mamma? Det var väl hon som fick en infektion?
/Elisa

Ohhhhhhhhhhhhh… vilka kissar! Nu blir jag dödens sjuk igen *Suck* Det borde vara förbjudet med såna här trådar!!!

jo det var hon som fick sy om sitt kejsarsnitt och höll nästan på att dö för oss. men hon är av starkt virke hon och mår jättebra nu. det tog inte så lång tid innan allt var läkt och hon skrek efter sina små - hon fick igång sin mjölk på ett kick och ahr tagit jättebra hand om sina små. Det är så synd att hennes livmoder inte gick att rädda för hon är en suverän mamma. men jag vet att hon är lika bra barnvakt för det var hon till min förra kull jag hade så det är väl det som får bli hennes göra framöver.

Skönt att det gick bra för henne. Tråkigt med kastreringen. Valde själv att kastrera två av mina blivande avelshonor efter livmodersinflammationer på dem båda. Inget roligt val på två vackra honor. Men samtidigt tror jag att jag gjorde rätt…
/Elisa
De har verkligen blivit kanonfina! Men vad orättvist att tjejen fick så fina spottar… Det var ju en sån tjej JAG skulle ha efter Åskar!
Hmmm, undrar om jag kan klaga? :)
Borde inte var svårt att hitta köpare till killarna. Tycker bägge ser helt fantastiska ut.

Iggy var jo fantastisk vakker.De var nydelige alle sammen men han var det noe så spesielt med.
Så bra at det går fint med mamman.Det er så trist når det ender slik.Men det viktigste er jo at hun er frisk igjen og hun kommer sikkert til å stortrives som barnevakt/ekstramamma.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Säger som Sacred Souls, Iggy är speciell! En riktigt vacker katt med fin utstrålning.

Vilka snygga småttingar du har där hemma, tråkigt att höra att du var tvungen och kastrera mamman men tur i oturen att hon klarade sig bra.
Jag har nu varit iväg och parat Maja(Ödesby´s Felicia) med din uppfödning Tintin(Nonimonos Mr Tinkertrain), hoppas att jag får ett gäng lika fina bebisar som du i mars.
MVH Helena
Så heldig du er som får solide mørke vakre osh puser. Sånne vil aldri Decibell lage til meg.Får bare prikke bebiser.
Du må gjerne poste litt fler av trioen.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Ja fler bilder kommer nog så småningom.
Jag vet inte om Isa har så bra spottar som jag skulle vilja Connie men dom finns där iallafall. Dom kommer mer och mer för varje dag så jag håller tummarna.
Det jag är mest nöjd med är nog ögonfärgen på dom alla. riktigt gröna ögon.
Ja jag hörde om parningen med Tintin (han är bror till åskar som är pappa till dessa). jag håller tummarna för er.
jag tyckte för min dela att det var lite synd attag fick två solida när jag parade två prickiga katter. Men man ska vara glad för det man får ;-)

#22 Vi hade ju Åskar som förstaval men pgav omständigheterna så blev det brorsan Tintin istället, tråkigt först eftersom Åskar är så fin, men efterhand så kan jag känna att det känns bättre med Tintin pgav att han är blå och lite mindre i storlek (Maja är en stor tös), ännu mer färger vi kan få
, men samma gener. Men den som hjärtat slagit mest för är deras svarta kastrerade brorsa, tyvärr glömt namnet på honom, har beundrat honom många gånger på utställningar när jag suttit och pratat med hans trevliga matte och husse.
#23 Skulle inte förvåna mig om jag sitter med en kull på 5st svarta orientaler här i mars, hihi. Som tur är så är 2st svarta av samma kön redan bokade för länge sen till en kompis, skönt att veta.
Men huvudsaken är ju att det går bra och att de är friska.
Sköt om småttingarna/Helena

Iggy är verkligen jätte fin!!!!!!
Tusen Tack för din hjälp Lina…… Mina två pojkar blev flickor… Så nu har jag hux flux 3 jämna fina flickor…
Nu stannar i katteriet en SIA n Dom är så jämna så jag vet inte vem av dem som blir en riktig "tuskulumare" Flickan som jag tycker är en SIA a kan enligt Lina vara en SIA n ååå så skämmigt det känns när man inte kan se könet, flickor har ju oxå pungar utan stenar =)
Jag har fått intresse av en hane, men det blev ingen grabb,vill du ha en flicka kanske ??
ÅÅÅÅ varför är det så svårt ibland ???
Jättevackra kattungar!
Blir så bebissugen!!
/Elisa

Hur i hela världen kan dessa två killar fortfarande vara till salu?! Helt obegripligt! Jag tycker dem båda är orientalen personifierad. Fulländade helt enkelt 
Fina ungar Lina, men visst är det svårt att få ett perfekt foto. än är dom här, än är dom där. Iggy låter som en mycket rolig grabb,jag älskar bara sånna där heltokiga ungar . // Inger
ja Iggy är lite lätt jobbig. Vi övar för fullt på att lära oss att inte hänga i mattes hår och bita i allt man ser - särskilt händer - har aldrig haft en så bitig unge förut.
Isa är också av den bitiga sorten men hon biter mest husse i fötterna så det gör inte mig så mycket.
Ivar är myspojken som kurrar så högt så högt.
Lina

Fastnade för Iggy direkt!
Ja det är många som fastnar för Iggy….
men ändå är han kvar här hemma? - och kanske så förblir….. är klart sugen på att spara honom. men det är ju lite knäppt då jag sparar hans syster.
Ivar är ju så rar 
Jag tycker han har något visst. Jag faller lätt för de som känns litet lättare i skallen - jag tycker det är så snyggt och elegant. Måtte nån av dem hamna hos någon som vill gynna orientalaveln, jag har en dam här som tycker båda grabbarna är snyggish deluxe