Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 2345 ggr
SacredSouls
0

Yo Messi/Messi prinsessen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I morgen skal vi en tur til vet for å sette vaksine.Det er kaldt ute og vi må ta buss(siden jeg ikke kjører bil) Så i dag har jeg sydd genser/jakke til Messi. Skrattande

Yo,kuleste jenta i by´n:

ÅÅ så pen jeg føler meg i denne..

Full lek etter fem minutter

Synes hun ble fin jeg og blir nok iallefall varm nok i morgen når vi skal ut på tur.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Juliette-
0

Men gud så sött.. vilken härlig tröja

kalindas
0

Får jag välja en katt här på forumet jag vill ha, så är det Messi!Kyss
Det är något med den unga damen som får mig att bli kär!

/Elisa

HeidiK
0

Nei guri! Det gikk fort da! :o)

Ser ikke ut som du trenger hjelp akkurat ;)  Hvordan mekka du den?

SacredSouls
0

#3 Ja men den er ikke strikketGråter og det er strikket jeg vil ha.

Ja hvordan.hmm.. jeg sydde en lang greie,klipte to hull og sydde på armer…også ble det en merkelig stor og rar hette på toppen SkrattandeRäcka ut tungan

Connie
0

Herrejesus, som jeg lo da jeg så første bildet! Himmel og hav, hun ser ut som en eventyrfigur. Liker hun virkelig å ha på seg jakken?

Men hun er så vakker at hun kler alt. Selv en hip-hop-jakke. ;-)

Samtidig må jeg si jeg er imponert over dine sykunster. Hadde aldri klart å sy en så fin jakke!

SacredSouls
0

#5 Ja stakkars jeg vet ikke hva hun ligner på Skrattande 

Ja utrolig nok så var den glemt etter fem minutter. Da løp hun rundt her som ingenting..Hehe snåle og herlige frøkna mi.Kyss

dumuzi
0

Guuud, så söt! Både tröjan och kissen. Jag är kär!

MicaelWendell
0

Yo, kuleste jenta i by´n!

Super, super, super søt!

Nilla
0

Hva finnes det å si, da…

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Himmeltinden
0

Tøft altså…alt kler den smukke vet du…

Hun er bare rålekker lillejenta KyssKyss

Attacks
0

Hahaha.Men hun var jo søt da!! Du har håndarbeids talenter,Line Glad

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Bokskogens
0

Haha! Jätte söt! Hon är verkligen helt underbart vacker!
Lycka till hos veterinären!

Kan du inte fortsätta att sy för att sälja? Söker tröja till Pyttan. Har en här hemma fast utan armar och så är den för kort i ryggen.

Canoodles
0

Hon är ju bara så läcker i sin fina tröja!!! Tuffaste bönan i stan!!!

SacredSouls
0

#12 haha nei jeg er like dårlig på å sy som jeg er til å klippe hår. Det kommer som regel et par utbrudd ala Opps,ojsann,fnis,latter når jeg klipper gubben sitt hår..og han ender alltid opp mye kortere hår enn det som var tiltenkt.

Så å sy på bestilling hadde nok gått veldig dårlig.Det som ikke synes på bildet er at den ene armen er fem cm kortere,et lite opps,jaja.. Skrattande

SacredSouls
0

Ja nå har jeg vært på ferde igjen.Denne gangen endte hun opp som afrikansk dronning Skrattande

Hahaha jeg tror jeg heller skal gå å kjøpe en genser/jakke istedet og innse at jeg ikke egner meg som syerske. Det et nok best.Hun fikk iallefall stor oppmerksomhet i yo- genseren sin. veterinæren måtte bare ta bilde av henne med mobilen som han sa og hentet alle som var der for å vise henne frem..

Africa ,here i come Räcka ut tungan

Det var så morsomt bilde at jeg bare måtte legge det inn,hehe.

Caelitus
0

Kjempestilig er hun. Skulle hatt noe slikt mine også her i det kalde nord….

SacredSouls
0

Ja jeg skal ikke bruke den med hette altså. Stakkars katt.Det var jo egentlig meningen at den skulle ha en funksjon og samtidig se ok ut..ikke se morsom ut.Derfor tror jeg vi ender med kjøpt istedet.Skrattande

Nilla
0

Hon är underbar!!!!Skrattande

kalindas
0

Hon är så vacker!!!
Ser verkligen ut som hon tycker om att få kläder på sig. Hon ser stolt ut..Skrattande

/Elisa

Nilla
0

Att hon går med på detta, att du klär av och på henne!!! Skrattande

HeidiK
0

Hun er så søt atte, den lille primadonnaen Kyss

Jeg skal se hva jeg får til på pinnene etterhvert når du bestemmer deg for hva du vil ha Räcka ut tungan

SacredSouls
0

#20 Hun er jo babyen minGenerad Her snakker vi om dulling og en som nettopp er avvent fra sprøyte med god-melken sin.Hun vil ligge hos meg hele tiden,kryper inni armene mine og durer i vei og der blir hun store deler av dagen mens jeg vandrer rundt å vasker,spiser,rydder etc.. Ikke rart hun liker klær også.

En snål og elskverdig siameser er hun,det er sikkert å visst.Kyss

#21 Ja tusen takk HeidiK.Det hadde blitt så stilig. Jeg skal få kjøpt meg garn når vi får lønning.

ChatNoir
0

Ääää vad söt speciellt den 2:a bilden i leopardkläderna var!!!

Vad stolt hon ser ut i sin fina tröja! :D Jag tror jag måste sy lite till mina odjur också… Skrattande

Attacks
0

Enda fler klær.Snart har hun en større og mer stilig garderobe,en hver veskehund kunne misunne henne Cool

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

ChatNoir
0

Aaaw, släng dig i väggen Tinkerbell!!

Vad använder du för mönster?

Juliette-
0

Gud vilken brutta hon är.. hon är så skön. Vilken underbar tjej sån skall jag ha en dag

SacredSouls
0

#25Nei det er det som er problemet..Jeg har ikke noe mønster.

Men jeg fant,jeg fant Skrattande

Her er noen linker til gratis mønster man kan laste ned:Her var det en veldig fin strikket en.Man måtte melde seg inn for å laste den ned. Ligger under free patterns:

http://www.patonsyarns.com/

Nederst  på siden her var det linker til masse forskjellige mønstre:

http://sweet-lucys.com/hairlessdogs/ahtoutfits.html

Også en litt enkel en man kan sy. Denne tror jeg jeg må prøve meg på Skrattande

http://www.sewing.circleofcrafters.com/freepetvestpattern.html

Helenaf76
0

Här hittar du ännu fler mönster av mest stickat tror jag

Stickamera.se

En norsk tröja hittar du här ;-)

http://www.garnstudio.com/lang/en/visoppskrift.php?d_nr=102&d_id=42&lang=en

Nilla
0

Ååååh, den norska tröjan var ju så fin!!!! Hon skulle ha en äkta norsk lusekofta i de rätta färgerna! Sååååå fint! Skrattande

SacredSouls
0

Tusen takk,der var det mye fint.Haha ja den norske lusekofta var veldig søt. Lys rosa og hvitt hadde vel passet til en liten prinsesse som Messi.

Men jeg kan jo ikke strikke så gudskjelov har snille Heidik tilbudt seg å hjelpe meg.

ChatNoir
0

Stackars mina kissar nu, vad de kommer bli förnedrade!! De är nog inte lika bekväma med kläder som tuffa Messi! Flört

Attacks
0

Hvor blir det av balerina skjørtet da? Bikini?Skrattande

Du må love å vise bilder av alt du kler henne opp med. Alt kler den smukke vet du.

Helenaf76
0

Kan inte låta bli att leta mönster. Det var sååå sött… här kan ni titta

http://www.vintageknits.com/tinybear.html

Oj, såg att den nallen är alltför liten men det kanske går att göra tröjan större för att passa en kisse.

Det kommer säkert fler mönster, det börjar klia i fingrarna på mig med. Men jag måste slutföra mitt påbörjade projekt med en kofta först. :-) Men sen…sen blir det nog småkläder, det verkar så roligt. :-)

SacredSouls
0

#33 Sååå søt da Skrattande

Jeg tror jeg lider under syndromet DSDID = datter som driter i dukker,haha.

Sånn går det når man får en jente etter to gutter,men som aldri i sine 6 første leveår har giddet bry seg om dukker,dukkevogn  og slikt  Skrattande Da syr mamma klær til katten istedet.

kalindas
0

#34 låter lite som mig det där. Har inte varit så glad i dockor. Däremot bilar, flygplan och leksaksdjur…Skrattande
Har också två äldre bröder, kan vara deras "fel"…Flört

/Elisa

Helenaf76
0

#34 Jag har bara två killar och där är inte dockor vatten värt. :-/ Tror inte mina kissar skulle bli så glada om jag klädde på dem kläder. Fast de kanske vänjer sig. :-)

[hakkapelitta]
0

Men ÅÅH, kan man beställa en stickad tröja i tre olika storlekar och färger ifrån dig Oskyldig

Helenaf76
0

#37 Måste nog öva lite innan jag kan lova något Generad

SacredSouls
0

#36 Haha, nei det er ikke enkelt med de guttaSkrattande Min mellomste hadde bare jentevenner da han var rundt 4 år og gikk rundt å trillet vogn med babydukke i..hmm..

Men jeg tør nesten ikke si hva jeg har gjort i dag.Gubben kommer til å le seg ihjel. I dag fant jeg en rosa cordfløyelsjakke som var på tilbud så da har jeg kjøpt den. Siden den var så billig så kjøpte jeg en i mint farge også.

Helenaf76
0

#39 Läcker!!  :-)

ramithi
0

Du er gal Line, men Messsi kledde virkelig det hun hadde på seg. Mine sine hadde ikke jeg kunne gjordt slik med, men så har jo mine mere pels enn dine har da Line. Jeg må bare le av Messi.

HeidiK
0

Line - Frost har jo en Mariusgenser hun Räcka ut tungan

Har du sett den? Den er veldig tøff!

SacredSouls
0

#41  Haha,nei jeg er ikke helt god og normal i topplokket. Men hvem er vel det Skrattande Du som er så utrolig flink til å strikke Randi burde jo absolutt hatt en katt med lite pels også.

Her er et bilde av Maja med puse genser som Randi strikket til oss i fjor.Den er så fin.

#42 Jaa den er jo kjempetøff!. Den må du legge ut bilde av.

AFamosa
0

Djur i kläder är kanske inte min "bag" men jag erkänner att hon ser för cool ut - speciellt i den första bruna stickade….där hon plötsligt drar väpnar-luvuan upp. Ser ju helröjjig ut :))

Louise

HeidiK
0

Sender med 2 bilder av Frost i sin helnorske Marius-genser.

(vi har den bare til pynt da - den ble laget på skøy egentlig) Räcka ut tungan

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=26d76170-1b49-43ae-ba46-ded655b6cf54&Filename=Frost 00007siames.jpg)

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=6d8c29db-6721-4285-aff2-cd0d4b96e231&Filename=Frost 00009siames.jpg)

Helenaf76
0

Glad

SacredSouls
0

Haha sååå søt hun var Skrattande

Attacks
0

SkrattandeBåde Sivert og Susie har også prøvd genseren,jeg har sett bilde bevis.

I går kom jeg over en rosa genser som der stod my princess på Line….. Flört