Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1106 ggr
acas
0

Sivan...

Ville bara visa några bilder på min lilla vilda Sivan. Mina Cornishar som har varit husets "racingteam" ligger i LÄÄÄ Smile

Hon är helt vild men så fort man får stopp på henne så PURRAR bara helt lugnt tills nästa sprinterlopp måste utföras.

Som Ni förstår så är det inte lätt att fota henne, men skickar med ett par söta bilder. 
![](../ShowFile.aspx?BinaryId=29a676c7-642f-4ed0-89f7-cfbf5cc0e135&Filename=Typisk Sivanbild..JPG)

Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödanOskyldig

www.rexicat.com

Bokskogens
0

Vo stor och fin hon har blivit!
Haha! Kan tänka att hon e en riktigt racing-råtta!

Attacks
0

Er det hun som er ticket padde? I så fall må du sende ut mange flere hel-kropp bilder av henne. Har knapt sett noen padder med det mønsteret før jeg.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

HeidiK
0

Sivan er veldig flott! Kyss

Enig med Attack's - send flere bilder av henne. Har heller aldri sett så mange tickede skilpadder :o)

Canoodles
0

Oj vad stor den lilla skit-fian har blivit!!! Hon ser alldeles ljuvlig ut!!! Fler bilder åt folket :-)

ossilian
0

Instämmer med övriga; fler bilder!!! Jag bara älskar den här damen. Hon har verkligen fått det bästa från sina föräldrar.

Underbar, ljuvlig, tuff, charmig och vacker som en dag Kyss

acas
0

Tackar för alla superlativen!! visst e hon fin och häftig färg har hon verkligen.

Som jag sa så e det inte helt lätt att fota denna vilde men det kommer mer bilder efterhand.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=0ed99d3f-e7e4-48b8-b118-5b10d1525977&Filename=Seven 154.jpg)

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=57ff71d3-bbf4-4cfd-9732-43f2e795b6f6&Filename=Seven 059.jpg)

Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödanOskyldig

www.rexicat.com

Canoodles
0

Även om man blir lite "härdad" med åren så är det vissa kattungar som bara kliver rakt in och tar en självklar plats i hjärtat och Sivan gjorde verkligen detKyss Tycker otroligt mycket om både hennes utseende och hennes härliga attityd!!!

Nilla
0

En ljuuuuuuuuvlig liten skrutta!!! Vilken färg!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Hyacint1
0

JÄTTE FIN BLIR SJUK… VILL OCKSÅ HAAAAA :-)))))

SacredSouls
0

Så nydelig ,med så mye rødt da Räcka ut tunganKyss Hun var utrolig lekker!

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Juliette-
0

Gud vad läcker hon är

kalindas
0

Härligt med kombinationen tickat och sköldpadda..:-)

/Elisa

Avions
0

Men gud vad häftig den färgen är!Kyss

Attacks
0

Endelig vet jeg hvordan en ticket padde skal se ut,da blir jeg ikke i tvil her en annen gang. Hun er kjempeflott.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/