Casanova med spinn.

Igårkväll då vi skulle krypa ner, hände något lustigt;
Jag har haft fertil hankatt i två år, men för 7 dgr sedan kördes Herr Casanova till veterinären och lämnades in för Kastrering.
Jag har bevittnat hundratals parningar här hemma och vet så väl hur Herr Gucci vanligtvis brukar genomföra själva akten…under tystnad, målmedvetet trampandes.
Igår då jag låg och läste innan läggdags, hördes ett högljutt spinnande från korgen framför elementet och jag tänkte;
"-Så gulligt, nu tvättar de och pysslar om varann, Fru Bassia och Herr Gucci… "
Tittar ditåt och får se Herr Gucci ovanpå sin första fru, med ett stadigt tag i hennes nackskinn, febriiiiiiiiiiiilt trampandes…samtidigt som han spinner som en skördetröska!
Han spann sig igenom hela akten! Han har aldrig gjort så förut och jag undrar i mitt stilla sinne, om han har en skruv lös?
Att Herr Gucci nu är kastrat…har han ingen aning om. Jag fnissade gott åt min galna hankatt. Huset är totalt upp-och-ner, rollerna helt ombytta.
Fru Bassia kallar med kuttrande HANRÖST på sin dotter Mathilda och släääääääpar sin 8-månaders unge över köksgolvet. Mathilda gör sig slapp i kroppen, låter sig släpas in i vardagsrummet, där Fru Bassia sedan bestiger sin dotter…

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Vilket party! *skrattar hejdlöst*
Själv har jag en hankastrat (Mister) som ska para en 4 månaders balinesbebis. Hmmmm… några skruvar lösa där också. *fniss*

Vad pysslar ni med egentligen?
Jadu. Jag har en FERTIL kille som hellre parar hankastrater och småflickor och småpojkar än mogna kvinnor som smålöper 
Och han kuttrar, spinner och diar också sina småflickor och småpojkar för att sedan lååångsamt smyga sig upp bakifrån, hålla fast dem hårt och j*cka på dem… "Come to daddy" har fått en helt ny innebörd här hemma hos oss.
HA HA HA HA HA!!!! Det var det värsta jag har hört hittills!!! Diar han sina ungar?

Lite kinky tråd detta…*s*
Härligt med dessa katter!…:-)
/Elisa
Japp. Nemesis tar "väl" hand om de små här i huset!! Igår låg han och var så stolt för att både Kiku och huskattsungen Hiro diade honom! Han är så stollig den katten alltså. Och så luktar han som en gammal farbror, en snuskfarbror :O
#6 -Jag sitter här och gapskrattar!!!

http://www.youtube.com/watch?v=sbyQtQvuAHg
Första gången jag laddat upp ett klipp på Youtube. Fru Bassia ger di åt sin "lilla" unge. Kolla in foten…

Härlig film!
/Elisa
Hahaha
#8 Så stolt og fin fru Bassia er.Herlig.
Vi har også en slik "come to daddy" type.Også har vi kastraten Sofus som elsker å parre den fertile Tassen. Men det morsomste vi har hatt var nok da Jöback var fertil og skulle parre Lizzie.Det så unektelig litt komisk ut,Jeg lå der på alle fire å prøvde å styre han rett..men nei han bommet og traff feil hull gang på gang. Det var nesten slik at vi begynte å mistenke at han foretrakk nr 2
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

:-)))))))))