Siames iFokus

Siames

Etikettofftopic
Läst 842 ggr
Bokskogens
0

Stolt hundägare

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan itne låta bli att visa upp våran nya familjemedlem. Visst har den fyra ben och svans men är ingen katt (fast grannens barn trode det igår…) utan en liten liten hund!

Chico är en brun chihuahua-pojke på 2½ månad. Han flyttade hit i onsdags och katterna accepterade honom med en gång. Har redan börjat bli lite hund-katt & katt-hund rejs!

På bilden är han mycket nyvaken och fortfarande trött.

Nilla
0

Förstår att du är världens lyckligaste. Gratulerar! Han är ljuvligt söt. Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Caelitus
0

Så søt den er. Min tenåringsdatter ønsker seg en slik Glad. Men hennes utrolig "slemme" mamma har sagt nei.

ossilian
0

Helleduttanes vad gullig han är!!

Bokskogens
0

#2 en sån eeelak mamma du är! *blink*
Min sambo sa också nej… men nu kan han inte riktigt motstå honom!
Och jag håller med Andreas… det är mycket jobb med hund.

paivi
0

Grattis till lillen!

Är han eran första hund?

kalindas
0

Jättesöt liten kille..:-) Grattis!

/Elisa

Bokskogens
0

#5 Han är inte min första hund, har innan haft isländsk fårhund å tervurens. Men min sambos första, så han var lite osäker först.

paivi
0

^ Då kommer det att bli bra :) Sambon kommer att älska honom, och du vet tillräckligt om hundar för att behandla chihun som en hund, inte som en katt eller en leksak.

Man kan faktikst skydda / älska en småhund för mycket, dom går i spillo.

Han är jättesöt!

Helenaf76
0

Grattis till lilla vovven

Bokskogens
0

#8 Håller med dej helt där! Det är ju faktiskt en hund!

Men visst är det lätt att lyfta upp dem. Kämpar just nu med att stå emot hans gnällande att han hela tiden vill upp i knät. Inte alltid det enklaste! *S*

Caelitus
0

#4 vi har allerede en hund. En schäfer. Men hun vil ha en som er bare hennes……. Det kan godt være at det blir en ny når vi ikke har schäferen lengre, hun er 10,5 år nå. Men jeg har lyst på Manschester terrier Kyss. Så vi får se hvem som får viljen sin denne gangen.

Attacks
0

Det var jo en nusselig liten tass.Gratulerer!

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Bokskogens
0

#11 Jaa… ville också ha en hund som var bara min när jag var 13 år. Fick en men den slutade så klart som hela familjens.
Manschester terrier? Har jag nog aldrig sett…

Tänkte på något sätt anmäla sambon till valpkurs nu… hehe…

Liljekatten
0

Oj så söt liten kille! Akta bara så att katterna inte äter upp honom. Flört

Caelitus
0

#13 den er ikke noen stor hund, mellom 38 0g 41 cm.

Avions
0

Grattis till sötingen Annelie!Kyss

cleo
0

Grattis till er nya familjemedlem.. så underbart sötGlad

SacredSouls
0

Grattis med den nydelige lille valpen.Kyss

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Juliette-
0

Oj så söt. Grattis till lilleman

Bokskogens
0

Tack så mycket alla!
Chico var inte road av mej nyss när vi var ute och kvällskissade i regnet. *ler*
Får sätta koppel på honom imorgon så han inte blåser bort i stormen! Skrattande

#14 Han siktar med på att äta upp katterna, ialla fall svansarna! *ler* Innan kunnde de springa upp för trappan för att slippa honom. Men idag lärde han sig att springa i den.

Hyacint1
0

GUUUUD VA SÖT HAN ÄR … som sagt akta så att han inte blir kattmat…… han är väl mindre än katterna kan jag tro…. vi vill också en hund, men har inte bestämt oss för vilken ras det ska bli, eller om det ska bli en blandras kanske, för dom är ju jätte fina dom oxå…. men STORT GRATTIS TILL EN JÄTTE SÖT LITEN VOVVE…:-))))