Siames iFokus

Siames

Etikettfotogalleri
Läst 1190 ggr
Helenaf76
0

Villemo

Här kommer några nya kort på Villemo. Tyvärr är de tagna med blixt, pga min dåliga kamera :-(

Nu är bubblorna borta på huvudet. Hon har lika mycket spring i benen och bus i blicken som alltid. Favoriten är att hämta barnens mössor, vantar, halskragar m.m. och dra runt dem i hela huset. Man får inte ha bråttom när man ska någonstans. Första platsen att leta på är matskålen som är favorittillhållet för "leksakerna". Skrattande

kalindas
0

Vilka jättetassar hon har! Kyss
Ska försöka fixa en mindre vägfara till bil och åka upp och fotografera henne. Annars får jag fixa det i Halmstad.

/Elisa

Helenaf76
0

Hon har stora tassar :-) Det blir nog ingen liten dam.

Det vore jätte gulligt om du kunde ta lite bra kort på henne :-) Du tog ju så fina på Aragorn, Eowyn och Kålle ;-) Det är lååååångt till mars… ;-)

CoralReefs
0

Oj…hon ser stoooor ut! =))

Canoodles
0

Vilken stor och härlig tjej!!! Var glad för att det är i matskålen och inte vattenskålen som grejerna hamnar!!!

Helenaf76
0

#3 Glad

Helenaf76
0

#4 Tack :-) Jag är ytterst tacksam för att det bara är i matskålen. Bara väntar på den dagen när allt ligger dyblött i vattenskålen. Lite matsmulor går ju alltid att skaka bort. Skrattande

Juliette-
0

Gud vilken fin tjej.. den där kullen alltså oj så fina små dom är

Nilla
0

Jaa, jag håller med Juliette…"den kullen alltså"…hon är en riktig liten prinsessa!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Helenaf76
0

#7 o 8 Tack :-) Villemo beter sig som en prinsessa, för sig inte riktigt som en prinsessa :-) det är fullt ös medvetslös men Är en prinsessa :-)  Och jag håller med er. …"den kullen alltså"… Det ska bli spännande att ställa henne i Norge nästa helg.

SacredSouls
0

KyssHun er virkelig helt skjønn.

Tenk deg så fin Villemo ville vært i den bamse genseren da Skrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Liljekatten
0

Villemo är ursöt! Ska du ställa henne i Halmstad? Hoppas det, skulle vara kul att träffa dej igen.

Lycka till i Norge!

Helenaf76
0

#10 Tack :-) Bara stora tassar som sticker ut Skrattande

#11 Tack :-)  Jo, hade tänkt ställa alla tre kissarna på lördagen. :-) Det ska bli roligt att träffa  dig igen också :-)

Börjar bli lite nervös inför Norgeresan. Talas om massa snö :-( Vill inte åka så långt i min lilla bil i snökaos. Gubben måste troligtvis ha sin stora bil till sin kurs, det är ju en tjänstebil så jag kan ju inte direkt protestera.

AFamosa
0

Fräck typ! Släktträdet lyser snyggt igenom.

Lycka till med "lilla" Villemo!

Louise

Fliris
0

Er det LIRAK-utstillingen du skal på?

Nilla
0

#12 - Då kanske du har tur och träffar på våra norska kollegor?!

MalinL
0

Villemo är så gullig! Hon är ganska lik sin far tycker jag. Kyss

Han hade jättetassar som liten och blev sedan jättestor som vuxen. Så stor som han blir nog inte Villemo. Hon är ju trots allt en tjej.

Helenaf76
0

#13 Pappa Desmo hade ju också stora tassar som kattunge :-)

#14 Det stämmer att det är LIRAK

#15 Det ska bli jätte kul :-)

Fliris
0

Jeg trodde bare KAT. IV var på søndagen jeg. Jeg tenkte hvertfall at jeg skulle komme og se på. Men er det på lørdagen må jeg jo komme da også.

Helenaf76
0

#18 Kat IV är bara på söndagen. Åker tur och retur :-)

Bokskogens
0

#12 SNÖ?? Jag vägrar snö!!
Nu får ni inte ta illa upp ni från Norge men jag tycker inte om att köra på era vägar i snö!
Kommer aaaldrig glömma SW i Mysen 2002! Grät halva vägen hem sliten efter en helgs utställning och dålig sikt i äckligt snöoväder. Å min ex-sambo bredvid som inte hade körkort.
Tänkte sno mammas bil till utställningen så den är ganska så säker…
Våga vägra snö nästa helg! *ler*

Ska bli kul å ses Helena! Har du med dej någon mer katt än Villemo?

Helenaf76
0

#20 Detsamma :-)  Jag har med mig alla tre, Aragorn, Mister och  Villemo :-)  Jag är självklart med i klubben VVS (=Våga Vägra Snö)

Attacks
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så morro du skal på LIRAK. Jeg skal trygle Heidi om ha med seg kamera.

Syns også hun er veldig lik pappan sin. Jeg vet ikke om Villemo fulgte pappas vekt økning med som regel 30 gram i døgnet fra fødsel til mange mange ukene?Skrattande

Her er pappa Desmo/Miu Miu 9 dager gammel og ser ut som en isbjørn unge…. :

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=fbd22a8b-29af-49aa-afa9-4e169b296fcb&Filename=lille trille.jpg)

Stakkars Miu,han var så tjukk som bitteliten bebis fra i grunn han var 1 dag gammel,at han ikke lignet på en kattunge før han var ganske så stor  hihi.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Helenaf76
0

Oh så söt han är! Kyss Vad roligt att se honom på bild som kattunge :-) Och han är sååå fin nu som stor också :-)

Jag vet inte hur mycket hon ökade i vikt. Men hon är sin far upp i dagen.

Nilla
0

#22 Nu hänger tunga ut som en slips här…Gud i himmelen!!! Jag måste säga det igen, Balinesbebbar är något alldeles speciellt.

MijmuPix
0

Å vilken liten (stor?!! Räcka ut tungan) charmig och supersöt tjej!

HeidiK
0

Så flott Villemo er! Kyss

Pappa Desmo (Miu) var verdens søteste bebis tror jeg!  Skikkelig kosebamseKyss

MalinL
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en bild på Desmo som äldre.

MalinL
0

En ansiktsbild.

Helenaf76
0

#25 26 Tack!

#27 o 28 Jag är bara helt fullständigt förälskad i Desmo. Och det underbara bemötandet man får av honom när jag kom och hälsade på. Han är för läcker!

Nilla
0

Ursnygg!!! Han ser ut som min Gucci i pälsrock! Skrattande