Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1202 ggr
CoralReefs
0

Psssst!

Nu handlar det inte om SIA men om jag viskar lite försiktigt så att ni kan hjälpa mig att hålla tummarna….min sphynxhona har varit på sin första date och jag har precis hämtat hem henne!!!

Hon fyllde ett år i september så jag hade nästan börjat fundera om hon tänkt att löpa alls men sen börjad ehon bara pang bom! Skulle egentligen parat henne på hennes andra löp men jag vågar inte vänta…man vet inte hur länge hon har tänkt att vänta till nästa gång heller.

SÅ…håll nu alla tummar och tår att det blir hallontuttar om 3 vckor!

Juliette-
0

Självklart håller vi tummarna de snart kommer CorolReefs nakenfisar Skrattande Hon är fin din nakenfin hon har så mycket färg de gillar jag.. Fast jag föredrar nog päls *fniss*

marinaw
0

Sover ni aldrig? Cool

Klart att det ska bli nakna bebisar!

Juliette-
0

#2 Haha nej jag är vaken alldeles för mycket på nattetid. Måste ändra på de börjar ju plugga på måndag hehe.. Fast du skall väl inte säga nått själv du är ganska duktig på att vara uppe på nätterna du med hehe..

Skall bli roligt att se dina fisar själv. Själv väntar jag lurviga semilånghår hehe.. Skrattande

cleo
0

ja tummarna hålls för att det ska komma små russinpaket om två månaderCool

Bokskogens
0

Tummar å tassar hålls här hemma att det kommer nakenfisar!

SacredSouls
0

Krysser fingrene for at det kommer en hel pakke med rosiner. Glad

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

ossilian
0

#2 Ska du säga! Du har väl knappt gått och lagt dig - än, hehe.

Klart hon är med bebbar, tjejen!

hecajon
0

Håller tummarna för hallontuttar, jag väntar ju själv på det, sååå spännande

CoralReefs
0

Tackar så mycket! Då ska hon nu vara dräktig när alla håller tummar

#2 Haha..jag råkade sova när du skrev ditt inlägg så hmm…frågan går tillbaka=)

Snygg avator dessutom haha..blev lite chock först för jag tänkte att det var jag som hade varit uppe och skrivit i natt när jag sovit…kände igen lillan som är på så kalrtSkrattande

Juliette-
0

#9 Haha ja inatt trodde jag nog de var du med haha.. Somna 6 imorse uscha.. Nej nu måste jag nog vända på dygnet.. Haha du får sätta en nakenfis som Avatar så man kan hålla isär er även i halvsovande tillstånd

ossilian
0

#9 haha, jag ver helt säker på att #2 var ditt inlägg!! Sorry, #2!

CoralReefs
0

vad skönt att det inte bara var jag =) blev riktigt rädd då jag trodde att jag även sitter vid datorn i sömnen=)

marinaw
0

#11 & #12 Ledsen om jag förvirrade er båda två. Men eftersom kissen är en Angelica-katt (än så länge) så var det ju nästan rätt. Typ…  Generad

Juliette-
0

#13 Haha du gjorde de säkert bara för att jävlas Flört

ossilian
0

#13 Det är ju du som ska ha syrran ja! Nu trillade poletten ner… Grattis till en underbart vacker tjej!

Nilla
0

Vad är det för en liten goding som marinaw har som Avatar?! Räcka ut tungan

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

marinaw
0

Jag bytte bild nu så jag inte lurar folk att tro att jag är Angelica.

#16  Det är Coral Reef's Indiana. Soon to be Västeråsare… Glad

marinaw
0

#15 Tack. Ledsen om jag snodde din tråd, Angelica…

De vackra systrarna Electra och Eternity är för övrigt representanter för sina respektive raser på Västerås Kattklubbs presentation av medverkande katter på utställningen 2005, http://www.kattklubben.se/utstallning/2007/raser.html

CoralReefs
0

# ingen fara=)

Ja just det..haha..detta har jag glömt helt ju! Båda bruttorna är ju stjärnor!

Nilla
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tyckte väl jag kände igen den lilla kaksmulan! Lyckost dig!

Juliette har också bytt bild, jag känner ju inte igen er! Skrattande

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

CoralReefs
0

Eftersom marinaw själv avslöjat sig så kan jag lägga in en liten bild på västersåsstjärnan