Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1009 ggr
kalindas
0

Leksakstips

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tror ni flesta redan vet om dessa billiga leksaker. Men om ni inte gör så får ni ett tips nu…Skrattande
På IKEA finns/eller iallafall fanns det små nallar för ca 9-10kr. Dessa är mina katter tokiga i!
Innan Smilla blev en "fin" och "vuxen" dam (som bara leker om ingen ser) så var hon tokig i dessa nallar. Likaså Spidde brukar springa omkring med dessa nallar och spela "farlig tiger".
Så åker ni till IKEA, köp hem ett gäng! Perfekta att ge till kattungeköpare också.

/Elisa

Juliette-
0

Haha dom har sänkt dom till 5kr igen nu och här hemma är dom träningsleksaker till hundarna.. katterna skulle nog bli av med huvudet om de rör Jagas dyrbara favoritleksaker *fniss*

Bokskogens
0

Typiskt!! Jag köpte inga sist jag var där för trode inte att katterna skulle tycka om dem…
Får köpa det vid nästa besök istället.
Visst är det underbart med dessa "vuxna damer" som bara leker när ingen ser på! *S*

Nonimonos
0

Farfar Ozzy här hemma älskar IKEAs djur - bäst är dom oranga bläckfiskarna och dom stora gröna spindlarna. Han blir mäkta ledsen när hans barnbarn helt plötsligt tar dom framför ögonen på honom - han är för snäll för att säga ifrån men ledsen vet han hur man ser ut.

Utmärkta leksaker som inte blir farliga platsbitar att sätta i halsen som många möss blir när vår hund får för sig att sno leksakerna.

Attacks
0

Så smått sier Rasputin,altfor smått Skrattande Han har fått en arv av sin pappa,så han elsker kosedyr.Men her hjemme prøver han å dra rundt på Bambi bamsen til sønnen min som er like stor som en Rottweiler minst.Han kommer ikke så langt med den,men det er jo ikke så viktig syns han Räcka ut tungan

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

[hakkapelitta]
0

Jag har en av varje. En sköldpadda, en fisk, en haj, en rosa flodhäst, en orange bläckfisk, en grön drake… Mina katter tycker att dom är perfekta som "kattmynteleksaker", så en gång i veckan när det är kattmynta dags så gnuggar jag alla IKEA-leksaker i mynta och det är då enda gången de duger ;)

Nietzsche är annars väldigt förtjust i den här:
MINNEN RÅTTA Mjukdjur

dumuzi
0

Min sambos mamma bodde inneboende hos oss en period medan hon väntade på att få flytta in i sin nya lägenhet. Och en dag kom Rufus släpandes på en gosedjurskråka som jag aldrig sätt förut. Han hade då varit och rotat i hennes packning och norpat åt sig den. Sen den dagen har Rufus och pippin varit oskiljaktiga. Han älskar sin lilla fågel som dock blivit lite sliten av att bli medsläpad överallt :) Kanske man skulle prova de där Ikea nallarna, de skulle nog bli poppis här hemma också.

ChatNoir
0

# 2 Eller när matte syr kattmyntaleksaker, då KAN man inte hålla sig!!

# 5 Mina har också en herr Råtta! Fast han fungerar mest som kudde, även om svansen är ganska rolig.

Finns de orange bläckfiskarna att köpa fortfarande? Då vet jag någon som skulle bli glad!

Attacks
0

#5 Den rotta har vi også her.

Her er Rasputin sitt leketøy,enkelte gutter liker det  stort,jo større jo tøffere hihi, Tenor syns også den er spennende,særlig bena.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Juliette-
0

De roliga är ju att de blir nya djur.. har jämt köpt hundarna som varit bäst. Nu vart de nån konstig prickig krokodil flodhäst och elefant. Har faktiskt aldrig tänkt på dom till katterna då dom äta upp av hundarna hehe.. kanske skall testa till kattungarna