Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 517 ggr
Juliette-
0

Fallit dit totalt

Jag har fallit dit. Jag är helt lost på en kattunge. Såklart en hane jag faller alltid för pojkar. De ända jag gör är att tänker på den lilla killen jag är helt knäsvag och jag tror han kommer bli en riktig stjärna. Jag vågar inte änns fråga uppfödaren om han är till salu. Jag skulle ju inte ha katt nu? å inte hane? *lider* Hur jag skall kunna motstå denna gång vet jag inte jag är helt nerkärad.

Måste bara klaga av mig hihi de där små kattungarna.. Alla är söta men denna gång har jag fallit regält.

De kommer mer kattungar de kommer mer kattungar *intala*

Mia-
0

Får man fråga på vilken kattunge du är såld på…..??

Juliette-
0

#1 Nej de är och kommer nog förbli en hemlighet då tyvärr prinsen troligen inte kommer flytta hit utan någon annan får denna skönhet. Är hårt när de känns så 100% rätt å så måste man avstå pgs av olika saker. Jag får dock min skönhet till sommaren och jag lovar de kommer vara en riktig snygging Skrattande

CoralReefs
0

Haha..nu får du ge dig=)

Har du redan glömt Ibiza? Tänk vad lessen hon blir när jag talar om det för henneGråter

Attacks
0

Hahaha. Klarer du egentlig å finne 1 Juliette? Kanskje du må ha 2 av hvert kjønn,eller kanskje 4 hannkatter?SkrattandeSkrattande

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Juliette-
0

#3 Haha Ibiza är variant skall jag behöver säga mer hehe.. Sen kommer ju troligen piratkopian hit så de blir ju inge skoj.. Å ja visst blir jag kär i små kattungar men denna gång var de alldeles för illa.. Nu skall jag dock glömma honom för de skall bli en tjej till sommaren så den hemsidan han finns på skall jag inte studerna mera :)

#4 Hahaha jag måste finna EN för mer plats har jag inte här hemma mina skogkatter måste ju med få plats.. Måste lära mig falla för honor nu bara hur de skall gå till

CoralReefs
0

ja, jag säger ju att du skulle ha skaffat en variant eller balineshane=)

Juliette-
0

#6 Haha jag har ju redan 5st semi långhår räcker inte de

SacredSouls
0

Hahaha stakkars Juliette.

Vet du hva..Jeg tror du bare må innse at siameser/orientaler + Juliette er skjebnebestemt. Du må nok ha iallefall tre- fire stykker tror jeg.Så det er like greit å bare begynne jakten nå med en gang.

Skrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus