Siames iFokus

Siames

Etikettofftopic
Läst 492 ggr
Nilla
0

Vi vill se bilddokumentation!

Viktigt meddelande till er tre som vann årets jultävling på Siames i Fokus!!! Meddelandet lyder;

• VI VILL SE katter som njuuuuuuter av läckra myntakuddar!

• VI VILL SE katt iförd förstapriset - gnistrande strasshalsband!      

• VI VILL SE dinglande Siamesörhängen i människoöra! (Har du inte hål i öronen, får du tejpa fast dem och fota.)

Når pakkene  begynner at dukke opp i ere postkasser der oppe i Nord, fram med kameraet!!! Jeg gjetter på imorgen, jeg! Vi venter spente av forventning…og ja, det gjelder også den lykkelige vinneren av "månedens Kat IV-personlighet". Vi vill se PiaMia med sitt myke pris!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

cleo
0

He he jag slipper då jag gav priset vidare. Chess hälsar att hon gärna vill se 4 de pristagaren i dem såklart. 

Själv blir hon uppassad på Lunds djursjukhus för tillfället då hennes små nog tagit lite för mycket av det goda av henne. så nu frossar de 4 fetknopparna på fostermamman Blind Date istället

SacredSouls
0

Jajamensann, bilder skal det såklart bli. Jeg jogget til postkassen i dag , men de var ikke kommet enda.

Gleder meg!!

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Nilla
0

Hvis du bare visste, Sacred Souls, hvor fullstendig HYSTERISKE mine katter var da jeg pakkede posen din!

Alle husets katter har vaert med og pakket og samtidig prövd å dra av sted med dine godsaker!!! Det er riktig fine saker dette her…sterke varer.

SacredSouls
0

Hahaha,ja det er nok ikke slik utblandet fake kattemynte de selger i Norge.

Jöback hilser og sier han gleder seg til rusenSkrattande

kalindas
0

Står snart i de Norska tidningarna! "Knark hittat i leksaksmöss!"Skrattande
Kanske därför du inte fått dem ännu…Flört

/Elisa

SacredSouls
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

SkrattandeSkrattande Ja dette var utrolig sterke saker. Haha, har aldri sett maken til tullete katter jeg.

Oj pakke i posten,den lukter spennende:

MMMM….for en duft.

To som tar av helt og posen er ikke åpnet engang Skrattande

Min,Jöback tviholder på en pute.

og tilslutt en salig Josefine:

Disse må jeg sterkt anbefale,har aldri sett kattene her reagere så mye på kattemynte før. Dere har nok mye bedre saker i Sverige ja.Räcka ut tungan

Tusen takk til alle sammen som stemte på oss. Dette var kjempegøy.

Hilsen Line og en gjeng med neddopede katter.

Nilla
0

Åååååh, hva morsomt å få se!!!!! Tusen takk for de fine bildene. Jeg sitter her å bare smiler…

Ja det var virkelig på håret, at jeg klarte å pakke uten å få med mine katter i pakken! Vi må spör Lucats hvis hun dyrker varene selv! HA HA HA HA!!!

SacredSouls
0

Skrattande Ja det kan jeg virkelig forstå etter å ha fått dette i hus.Prøvde å legge noen i skuffen for å spare de,men Tassen her er en mester i å få opp skuffer så det var nyttesløst.Må nok gjemme de når han ikke ser.

Attacks
0

Hvem var det som lagde sånne leker igjen? Så kule bilder!! Deilig å se dem setter sånn pris på lekene en gir eller får Skrattande

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

karitzy
0

Hei!
Strasshalsbandet er mottat idag - Tusen hjertlig takk!

Får ikke tatt noen bilder nå av katt og halsband. Det ble litt trang  for voksne katter - selv den slankeste, men så snart det blir kattunger som blir store nok til dette vakre halsbandet skal det bli tatt bilder.

Takk til alle som stemte på mitt bilde - supergøyCool

Ser at pakken med mynteputer og baller var vel mottat hos Lines katterSkrattande

Karitzy(。❤‿❤。)

Nilla
0

Jeg ser att du har Balineser, av_Karitzy!!! Halsbandet er prövd ut på Siames. Min hona fikk vaere modell her hjemme.

Så mitt tips er att sette halsbåndet på en slank hona. Vi gleder oss til at få se bilder, men kjenn inget tvang. Man skal jo ha tid till fota også! Bra at det har kommet fram.

karitzy
0

Det passer akkurat på mitt handledd Oskyldig

Jeg  har noen lange slanke nakker her, en liten slank siameser også. Det ble bare ikke pent når det må strekkes ut.

Karitzy(。❤‿❤。)

karitzy
0

#6  Ja, disse mynte lekene er toppers,noe bildene til Lene viser tydelig.
Jeg har flere forskjellig mynte + valeriana i hagen som kattene elsker jeg putter inne i baller o.l. Jeg pleier også å lage de med lavendel som er beroligende dersom behovet for det er tilstede.

Karitzy(。❤‿❤。)

SacredSouls
0

#9 Var det ikke Lucas cats det het ?.Nilla har sikkert hjemmeside adressen.

De var helt supre!!

Nilla
0

LucatsDesign. Medlemmen heter "marinis".

www.lucats.se

Jag har själv beställt och är meeeer än nöjd. Flört