Siames iFokus

Siames

Etikettavel
Läst 799 ggr
Attacks
0

Planer er til for å endres

…enten av oss mennesker eller av kattene? Er det ikke sånn det er?

Lisa er jo på parringsferd i Nederland,og da løpetiden kom veldig raskt etter nedkomst ble jeg så glad.Da kunne hun jo raskt komme hjem igjen.Ganske raskt da,for jeg vil jo ha henne bekreftet drektig pga reiseveien. Lisa hilset på sin utkårede,men alt han bryr seg om er maten hennes Fot i munnnen Etter alle Lisa sine kunst triks på forføring,nei han er bare ikke interessert. Forøvrig er han ikke interessert i noen andre enn en av hunnkattene hos oppdretter,og bare henne. Hva  gjør man da? Vente til neste gang å se om han er klar? Lisa som løper som ei klokke annenhver uke når hun ikke er på pillen,eller ta henne hjem å prøve her?Forøvrig er ikke Rasputin-mannen vår heller klar. Kanskje det går på sjokolade fargen?At sånne hannkatter er ekstra sære late-som kastrater? Der er sene linjer på disse mannfolka,det visste en jo. Men sjokolade orientaleren har parret sin høyt elskede og eneste elskede.

Så da gikk vi fra plan A til plan B.Vi hadde en plan C også,men det er jo pappa til Tenor,og ikke det jeg ønsket meg aller mest. Plan B er også en nødplan,men nå ble det bare slik.Han har også nettopp blitt parringsklar,men han ble forelsket i Lisa med en gang.Lisa elsker jo alle,så det var ingen problem Skrattande Så nå er det bare å vente spent. Jeg er så spent at jeg bare tripper her hjemme,og kunne ønske tiden gikk mye raskene.Jeg vil jo så gjerne ha snuppa mi hjem,men jeg er også spent på om hun har med litt  bagasje i kofferten. Jeg har tro på at dette kan bli pene bebiser.Det er et fantastisk gemytt på hankatten,han er enda "mammas lille baby",ikke noen over hormonell Don Juan.

Nå venter vi bare på dagen da en kanskje får sett lyserøde pupper,om der ikke kommer noen løpetid.Kryss fingrene med meg! Og når det er gått 4 uker blir det ultralyd,for så å bestille billett for å få henne hjem igjen.

En kan jo håpe der kommer en kull sort skjønnhet,som var min store drøm med plan A.Uansett så går vi for plan A en annen gang.

Her er det forelskede paret som spiser….

lite1.jpg picture by attacks_2007 

…..og hygger seg og har ikke tid til å se på fotografen :

lite2.jpg picture by attacks_2007

Jeg liker ikke plan B'er,men nå ble det sånn. Og nå som jeg er blitt vandt med tanken,så gleder jeg meg utrolig masse om alt går etter oppskriften Glad

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Helenaf76
0

Håller tummarna för att det blir rosa tuttisar :-)

Canoodles
0

Spännande!! Ska bli kul att se om det blir några rosa tuttar ;-)

Connie
0

Av og til kan plan B vise seg å være bedre enn plan A. :-)

Så det blir SYSer hjemme hos deg om et par drøye måneder. Artig. Ligger det andre linjer bak denne SYSen Lisa er parret med, enn de vi allerede har i Norge?

Attacks
0

#3 Nå har vi jo allerede hatt en liten prat,men kan jo skrive det her med. Han er nok helbror fra et yngre kull til SYS katten som allerede er kommet til Norge,men han er ikke en SYS,men en OSH ku. Om hun formodelig ikke har tatt seg,så kan det likevel hende jeg vil prøve plan A igjen å se….det vil tiden vise. Mest av alt vil jeg snart ha matmonsteret vårt hjem. Vi har rett og slett hatt maten i fred denne julen Räcka ut tungan

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Connie
0

Det kan bli SYSer selv om han er ei "ku", hehe… (tenk at kuer kan bli fedre? Kattemiljøet er et merkelig fenomen?). :-)

Attacks
0

Hehe,ja det kan det. Håper bare alt går vel,så ønsker jeg velkommen det som måtte komme. Deilig å vite at der ikke blir tabby denne gangen i hvertfall. Decibell lager bare små tiger bebiser til meg.Det er jo så nydelig med mønstrede OSH bebiser,men fint med litt forandring.Glad

SacredSouls
0

En kjempespennende kombinasjon.Skal krysse fingrene for rosa tuttisar Glad

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Nilla
0

Krysser fingrene jeg også og håper du får hjem henne snart! Vet ikke om jeg skulle klare at sende mine jenter av sted…nei, det skulle jeg nok ikke.

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

[hakkapelitta]
0

Självklart är planer till för att ändras, och jag, om än något partisk tycker att Lisas nya pojkevän är litet tjusigare än den förra *visslar*

Attacks
0

Jeg er ikke redd for å sende Lisa av sted til et sånt skjønt sted hun er nå.Har jo kjent oppdretter til Tenor i snart 1 år.Hun blir skikkelig bortskjemt.Hun er jo bare på besøk hos en god venn av meg. Kattene har det så bra,blir bortskjemt i lange baner,både hannkattene og hunnkattene.Alle er en del av familien,akkurat som her.Glad Hun reiste i cabinen,satt trygt hele veien ned,og får samme turen opp igjen. For meg er det veldig viktig at jeg er trygg på hvor kattene skal være,om det er for noen få dager,eller lenger periode sånn som her,enten det er i Norge eller utlandet. Hun blir nussa og sussa på av  både kjærest og venninne.Hun bor som en prinsesse på en av tenårings døtrenes rom.Får spise hva hun enn ønsker.Tror Lisa er kjempefornøyd.

Men selv om  borte er bra,så er jo hjemme aller best.

Attacks
0

#9 Hehehe. Er spent på farge utfallet jeg.Han er sjokolade.

Himmeltinden
0

Skjønner at du savner lillepusen…Får håpe hun har med seg hjem en haug med fine hvitflekker i sin mage ;)

MijmuPix
0

Katterna tycks ha helt egna idéer när det gäller att hitta sin käresta och vilka katter man kan tänka sig att dejta eller inte… Räcka ut tungan Flört 
Jag håller tummarna för att Lisa snart kommer hem till Norge igen; med lite extra bagage i magen och illrosa spenar!

Attacks
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I går dumpet det ned noen kanskje drektige mage bilder av Lisa i mailboksen min. Jeg tror hun er drektig.Det ser veldig sånn ut. på bildet er hun i så fall bare 18 dager på vei.

Hva mener dere andre?

Juliette-
0

Åh vad roligt de verkar gått vägen. Håller tummarna

kalindas
0

Hon ser dräktig ut…Skrattande

/Elisa

[hakkapelitta]
0

#11 Oh, då blev jag också spänd på färgutfallet! Oskyldig

ChatNoir
0

Oj men hennes nya kille var ju supersnygg!!!

Attacks
0

Ultralyds timen er bestemt, gjett om jeg er spent!!! I dag er alle tuttene knall rosa Skrattande Jeg tror nok hun er drektig,tvilsomt det er noe fake ute å går,men snart er en 100 % sikker.

Det blir en lang dag på jobb neste uke,for timen er mens jeg er på jobb,og fremdeles mange timer til jeg kommer hjem og kan lese mail for oppdatering. Stakkars stakkars megGenerad

Nilla
0

Du får surfa med mobilen!!! Skrattande

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus