Siames iFokus

Siames

Etikettfotogalleri
Läst 1009 ggr
HeidiK
0

Hjerteknuseren Erik

Om akkurat 1 uke flytter min hjerteknuser Erik til sitt nye hjem. Det blir utrolig trist da vi har knyttet oss sånn til denne skjønne gutten som er tvers igjenom herlig.

Han lever opp til sitt 'ordentlige navn' som er (N)Longitude's Tuesday Heartbreak Kyss

Jeg har knyttet meg så til han og han er virkelig verdens herligste kattunge - og han har blitt så kjekk også :o) Disse guttekattene er så lette å forelske seg i, og Erik er intet unntak.

Han følger etter meg overalt - han kvekker som en krokodille når han tror han er alene i verden og da er det bare å rope på han - så kommer han galopperende og er SÅ glad for at han ikke var alene allikevel Räcka ut tungan

Her kommer en liten bildekavalkade av lillegutten min Kyss

'Sååå lang er jeg'

Her sprerrer han øynene veldig opp, så han ser jo ikke helt klok ut Räcka ut tungan

Også her sperrer han med øynene - helt umulig å ta bilder av! Hehe :o)

Sånn - litt ymse bilder av min Erik :o))

kalindas
0

Vacker liten kille! Hoppas att allt kommer gå bra i hans nya hem..Glad

/Elisa

Hyacint1
0

Jaha du Heidi, då har du väl tagit fram stora hushållsrullen och en stor hink så du har lite att gråta och sörja i, det skulle nog jag ha behövt i allafall… men vilken LYCKA FÖR DEN SOM FÅR HEM DEN LILLE CHARMÖREN OCH HJÄRTEKROSSAREN OCH TÄNK ATT FÅ ÅKA MED HONOM PÅ UTSTÄLLNING VILKEN LYCKA…. OJOJOJOJOJOJ :))))))

Nilla
0

Åh, så hemskt! Jaa, jag vet precis hur du känner dig. I min senaste kull hade jag också en speciell älsklingskille…lille Muffin.

Jag var så förtjust i honom, att jag hade gjort allt för att få behålla just honom. Men men, det var ju en hona som skulle få stanna, inte en hane. Så han flyttade. Jag saknar honom fortfarande!!!

För att inte tala om min FÖRSTA unge, min älskade Léon, som jag stödmatade helt. Honom kunde jag nästan dött för…

Nu bor han i Lund och är en stor kille…

Ja, Heidi…det är ett h*vete med pojkarna. Erik, vilket vackert namn på en katt! Det gör honom nästan "mänsklig". Han är underbar!!!

Blir man någonsin "härdad"…ni som vet?

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

SacredSouls
0

Kyss Å så lekker han har blitt HeidiK. Heldige de er de som skal ha han.

Men Ja  Gråter Så trist det er å levere fra seg elsklingene sine. I dag flyttet Lasse og det er så trist. Jeg trodde det skulle gå mye lettere,men her er det så tomt og Josefine går rundt å leter etter han..Snufs.Messi lurer så på hvor busebroren hennes er blitt av.

Sitter å trøster oss med sesong 3 av the Wire og spiser masse godis..

(denne stjal jeg fra deg Nilla)

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Attacks
0

Han lever virkelig opp til sitt navn  ja Kyss Men du får jo sikkert sjans til å treffe han igjen,han skal jo ikke flytte lenger enn til venner.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

ossilian
0

Han är en underbar kille! Jag gillar när han spärrar upp ögonen jag Generad

[hakkapelitta]
0

Det är något speciellt med pojkarna i de här raserna, de är så varma och goa och hjärtliga. Kyss

HeidiK
0

Tusen takk for kommentarene deres - det varmer masse! :o)

Det blir en hard dag neste søndag når han flytter - han kommer til et supert hjem - er mest det at han forlater "mamma'n" sin (altså meg Räcka ut tungan ) som er problemet. Hehe :)

Han har blitt en meget vakker gutt som jeg gleder meg til å se vokse opp og bli en utrolig kjekk gutt :)

Canoodles
0

Han ser så himla go ut killen!!! Stackrs stackars dig Heidi, det blir tufft…..