Siames iFokus

Siames

Etikettofftopic
Läst 742 ggr
Nilla
0

Byte av alias.

Ledningen för iFokus har bestämt, att jag ska byta användarnamn, eftersom jag snart ska ta över efter Celia och bli ny Sajtvärd här på Siamessidan.

Så nu står det plötsligt "Nilla" på alla mina inlägg! Jag behåller min Avatar, så den känner ni ju igen. Tycker den är rolig.

Måste dock säga, att jag gillar MarbleandSilks bättre…man har liksom vant sig vid det.

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

paivi
0

Fattar inte varför du ska byta namn?!

Helt dumt!

Nilla
0

Det kanske har som policy, att sajtvärden ska ha ett personligt alias. Eftersom Pernilla var upptaget, blev det Nilla. Fundersam

kalindas
0

Du får skaffa två konton. Ett MarbelandSilk där du skriver som "privatperson" och ett Nilla där du är admin

/Elisa

hecajon
0

Vore skönt med det gamla vanliga hela tiden, Helena

Avions
0

Inget funkar nu när jag bytt alias. Fick skaffa ny mailadress och nu kan jag inte få upp avatarbilden eftersom mobilnumret redan finnsSkrikandes

Nilla
0

Aha, men hämta en ny Avatar från MySpace!

http://www.glitter-graphics.com/gallery.php?categoryID=78

Där finns tusentals avatarer att välja på. Ja, det verkar rörigt att byta alias, men "vill man vara fin, får man lida pin"…lite meck är Avion´s värt, eller hur? Ser kanonbra ut iaf!

Avions
0

Tack för tipset!Skrattande

Attacks
0

Vender meg nok til det nye nicket ditt,men litt uvant var det jo.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Nilla
0

Håller med. Känner inte igen mina egna inlägg. Får titta på avataren.

Avions
0

Men jag vill ändå ha en större Avatar!Gråter

Nilla
0

Då får du nog betala via sms igen, är jag rädd. Förvånad

Avions
0

Men det går ju inteGråterstår bara att numret redan finns så jag kan inte skriva in det.

Nilla
0

Jaha, men då får jag höra mig för. Håll ut.  Skrattande

Avions
0

Tack!Skrattande*håller ut*

Juliette-
0

Hörde av en annan Sajtvärd att de ville hon med skulle byta.. Dock hade de innan på den sidan varit en som hade sitt stamnamn som Sajtvärd så hon fick sin vilja och behöll sitt stamnamn som alias så inte tror jag du MÅSTE byta de är bara som de vill men de finns dom med sina stamnamn och de är sajtvärdar

Nilla
0

Det är tyvärr redan gjort. Jag kände inte att jag hade mycket att välja på. Det var mer en order än ett önskemål faktiskt.

Men ni vet, att bakom Nilla döljer sig MarbleandSilks!

Nilla
0

Halleluja, jag ska få byta tillbaka till mitt gamla alias! Tydligen har många sajtvärdar klagat över att behöva byta namn, bl a jag.

Bland oss uppfödare, är det ju naturligt att använda sitt stamnamn som alias. Jag måste dock skriva under alla artiklar och en del inlägg med mitt rätta namn.

Det känns bra! Vi får se när det görs. Skrattande

SacredSouls
0

Halleluja Skrattande Har savnet Marbleandsilks,så det blir bra.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus