OT: Hjälp med hemsida..?
Är du intresserad av att ha en hemsida, men inte hinner/kan göra en själv? Då kan jag hjälpa dig med det.
Jag kan göra både layout till hemsidan, samt vidare uppdateringar senare om detta skulle behövas.
Priset varierar lite beroende på hur du vill att hemsidan ska se ut, samt om du vill att jag ska fortsätta uppdatera den sen.
Är du intresserad, kontakta mig via pm eller michaela@glomstaskogens.com. Skriv gärna en kortare förklaring om hur du skulle vilja att hemsidan såg ut.
Mvh
Michaela Lundgren
S*Glömstaskogens NFO
Jag gör också hemsidor på beställning…det är verkligen jättekul!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Samma här..
Precis gjort färdigt SNRFs hemsida http://snrf.org känner mig riktigt nöjd med den…*skryt*
Är bara lite texter kvar att uppdatera på den.
/Elisa

Jag med. ^^
Det är många katterier och andra som har väldigt dåliga hemsidor så tur att det finns dom som kan tillverka. :)
(Exempel på vad jag gjort: http://www.chopsueys.com/)
Snygg sida, "ren" i designen…:-)
/Elisa
Jag har bara gjort min egen hittills, men tycker den blev bra. Så här finns det allt folk som kan! 

#4 Tack, är väldigt nöjd med den. ^^
Gillar den du gjort också. Väldigt inbjudande och diskret, passande för en kattklubb. :)
Din sida är fin. Mild för ögonen och lättnavigerad..:-)
Några sidor jag inte klarar av är de med massor av blommor, java pilar med stjärnor som följer pekaren och massa musik.
Just den typen av sidor verkar de i England gilla…:-/
/Elisa
#7-Ja, jag vet vad du menar. Har försökt att tänka på detta och bara lagt in lite sakta singlade snöflingor. Det får vara lite stil, tycker jag.
Har du sett min nya sida? Den gamla var bara en mall från Sprays websidebyggare, men den nya har jag gjort.

#7, jag håller med. Och sidor i flash är det värsta som finns ;) Något jag tycker rätt illa om är små sidor med fast storlek. Jag blir lite ledsen när jag har en stor skärm och 1600x1200 upplösning och sidan är en liten plutt i mitten.

#7 Så sant! Det finns gott om sånna tyvärr. :/
Jag stör mig också på sidor som inte fungerar i firefox, som att menyn inte funkar eller att sidan blir ett smalt streck så det inte går att se något. Sidor tillverkade i frontpage verkar ofta ha problem med firefox, eller är det något jag inbillar mig?
Något annat som irriterar mig är dom sidor där varje enskild sida har ett nytt utseende och menyn endast finns på startsidan. Ibland känner man att man kan bli tokig, speciellt om den sidan även är full med rörliga gifs och konstiga färger. :S
Jo jag har sett den nya och tycker den är bra…
Det svåra med det du skriver om små "pluttar" till sidor i mitten. Finns ofta en orsak till. Jag gör mina sidor mellan 800 - 900 pixlar bred. Detta för de som forfarande har en dator som är 800 x 600 i upplösning ska se den.
Du får gärna gå in på min hemsida och kolla om du tycker den ser pluttig ut?..*nyfiken*
http://kalindas.se
Eftersom jag superfuskar i just frontpage, kan inte html koda, så vet jag att sidan kan krångla i bl.a. Friefox.
Speciellt om man använder Flash eller Frontpages egna fotoalbum. Letar nu efter bättre album till sidorna jag bygger.
/Elisa

#11, din sida är utmärkt :) Den blir större med min upplösning. Man blir faktiskt ledsen av en liten plutt man måste scrolla i när det mesta av skärmen är ledig. När det är snyggt gjort så funkar sidan i 800x600 utan att man ska behöva lida om man har större.
Exempel: Bra vs dåligt vs värre
Det kan bli riktigt underligt ibland för mig som både har Firefox och hög upplösning. Sidor som ser fantastiska ut någon med IE och 800x600 ser eländigt ut för mig…

I tillegg til dårlig lagde sider er noe av det værste jeg vet dårlig engelsk. Herregud! Betal noen som kan engelsk til å oversette, eller se gjennom. Da jeg lette etter katter så jeg gjennom mange mange sider og de som konsekvent var skrevet på dårlig engelsk hoppet jeg bare videre fra. Dessuten er dårlig photoshopping irriterende og sider der man må ha plugins, jeg kan nemlig ikke se de på skolen og slikt. Og sider som typ piczo er ganske irriterende også. Det beste jeg vet er fine stilrene sider for katterier og kennler. Da kan jeg bare bla gjennom alle sidene selv om jeg ikke skal ha noe derfra.

#13 Japp, dålig engelska är störningsmoment nr 1!