Endelig er PiaMia drektig..
Om 1 måned venter vi kattunger.
Endelig skjønte Sony hvordan man gjør slike ting. Og nå skal han bli pappa for første gang.
Himmeltindens Sun Sony og Himmeltindens PiaMia

Ønsker den lille prinsessa lykke til med sin svangre tilstand. Det blir spennende og se hva de to vakre kattene klarer og lage av spenende små. Gleder meg veldig jeg :-) for om ikke så så veldig lenge får Sony gutten besøk av en vakker Havanne jente også. Så det er fint at han har funnet ut hvordan man gjør det…… :-)
Å vad roligt!! 
Kommer nog bli farligt vackra kattungar!
/Elisa
OH MY GOD…mine drömmers prinsesse venter smått!!! Nå gjelder det till å låse in lommeboka!!!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Endelig!!! Hurra til Sonygutten.
Det var en kjempekoselig nyhet.
Håper det kommer en nydelig liten PiaMia prinsesse til deg denne gangen og at det går bra. Skjønner godt at du gleder deg masse for dette har du jo ventet på lenge nå.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Flink gutt. :-)
Det skal virkelig bli spennende å se hva han og PiaMia får til.
*svimmar*
fröken frölén lär nog bli med siames… i framtiden ;)))
Er så glad for at prinsessen på ærten omsider klarte å overtale han der som var så sen,fordi han ble omringet med alt for mye rosa i sin barndom
Men endelig satt det spor
Jeg håper alt går vel,og så kan du jo ha "Rosa" som tema for kullet.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Så spennede Aino. Gratulerer der kommer det nok noen padde frøkner skal du se.
Lykke til.

Gud vad roligt de är konstaterat tösen är med smått.. jag ser verkligen fram emot att se vad som döljer sig där inne.. en liten "power" tack
Håller tummarna för er.

Grattis till kullen :)

Det kommer bli flotta toppar och härlig typ av detta, är jag inte i tvivel om 
Takker for kommentarene…Som vi gleder oss.
Og jeg må nok innrømme at jeg er mer enn spent på disse småttingene. Og dette er noe jeg har ventet veldig lenge på. Og mest av alt, er jeg lykkelig for at Sony er blitt mann.