Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 875 ggr
SacredSouls
0

kattunger uke 41-2007

Tråden min var blitt så lang,fant jo aldri frem til bildeneGenerad Så da lagde jeg en ny en istedet jeg.(Til moderator:Hvis det var dumt så er det bare å flytte innlegget mitt til den gamle tråden igjen)

De morsomme bebisene mine har blitt 8 uker. Ble ikke mye bra bilder denne gangen..men men..

En skikkelig paddete padde det her Skrattande Messi er så herlig og har arvet mammans gemytt helt og fullt. Hun elsker å kose og kommer helt opp i ansiktet mitt. Der krøller hun seg sammen og skal sove.En skikkelig nydelig jente.

Eneste noenlunde ok bildet jeg fikk av Lasse:Han er en turbo gutt som buser frem overalt.Står aldri stille og elsker mat.

Snuppa igjen:

Og til sist min nye snuppe Kyss Lille Musen som hun blir kalt.Nå er det ikke så lenge igjen til jeg skal hente henne.Oj som jeg gleder meg.

Foto: Joanna/S*Yahtzee's

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Juliette-
0

Gud vad jag vill ha din chokladpadda.. Hon så så fin.. men ego som du har ska du ju ha 2 paddor *skrattar* Hon är verkligen kalas hoppas få se henne live i framtiden

Himmeltinden
0

Hun er vakker din sjokoladepadde, det er sikkert…og det er "Musen" også…skjønner at du gleder deg til å få henne hjemKyss

yahtzeecats
0

Världens finaste, Lasse och Messi. Kyss Så härligt att Messi har sin mors personlighet. Lizzie var väldigt speciell.

Canoodles
0

Vad fina de är!!! Det bara lyser bus om lille Lasse!!!

kalindas
0

Kyss

/Elisa

SacredSouls
0

#1 Skrattande Ja her kjører vi på egotripp.

Tusen takk alle.Lasse er veldig pen i virkeligheten..men stakkars han gjør seg ikke så bra på bilder.Han ser alltid helt lost ut.Nå er det under en mnd igjen til han skal flytte så det blir trist.

Men vi får jo en søster til Messi istedet da,så det blir nok bra.Sisters in crime uten tvil Räcka ut tungan

MijmuPix
0

Oj vad stora de blivit! Och fortfarande såå snygga och stiliga bägge två!
…och lilla blåpadda-musen är så söt att man blir alldeles varm i hjärtat, ack! Kyss

Attacks
0

Du kommer til å bli brudt totalt ned du,med 3 padder i hus og fremtidig avl,som skal lage enda flere paddebarn til deg…. huff og huff,hvordan skal dette gåSkrattande

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Nizeli
0

Tenk at dem er blitt 8 uker allerede,kjempe pene er dem,den lille Musa di er også et sjarmtroll,helt herlig.Kyss

SacredSouls
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

9 ukers gamle busetroll.Føles ut som evigheter siden jeg fikk overlevert to små bebiser tullet inn i håndkle på veterinærkontoret.Nå finnes det ikke et fnugg uskyldhet igjen hos disse trollene,busete som få og høyt og lavt hele dagen. Hvordan skal juletreet overleve Fundersam

I klatrestativet:

Messi:

Begge to:

kalindas
0

#10 Känner du att du inte orkar med dem i jul så kan du ju alltid lämna av dem här…Flört

Fast jag kan inte lova att du får tillbaka dem…Oskyldig

/Elisa

SacredSouls
0

#11 Haha,nei jeg skal nok overleveRäcka ut tungan

Himmeltinden
0

Eller du kan sende dem med nissen nordover…jeg vil ha små juleekorn i treet mitt hehe…i allefall sånne her fineKyss

HeidiK
0

Frøkna gleder seg masse til å hilse på Lassegutt iallefall Skrattande

De er så skjønne Line! Og så herlige personligheter.

SacredSouls
0

Her kommer et knippe bilder av min linselus Messi.

Maja ser på "alene hjemme 3" men Messi synes den var kjedelig.

Men så så hun at jeg tok bilder og da kommer hun som et skudd.

ÅÅ så pen jeg er :)

Lille Lasse

Messi igjen

Og et siste et av Messi.

Helenaf76
0

Vilka godingar :-) Sötnosar!! Kyss

kalindas
0

Messi kan flytta till mig tycker jag… Hon är underbart vacker!Kyss
Lasse är en sötnos han också.. men Messi….VILL HA!

/Elisa

yahtzeecats
0

Åhhh Skrattande

SacredSouls
0

#Ja det er vel ingen tvil hvem som er favoritten min hellerSkrattande

Stakkars lille Lasse. Mathias (eldste sønnen) er så solidarisk og rettferdig anlagt så han må alltid ha andre favoritter enn oss andre.For at det ikke skal bli synd på noen Skrattande Så Lasse er Mathias sin favoritt han.

Attacks
0

At en sjokolade padde går an å bli pen i det hele tatt,og vakker attpåtil *sukk* Kyss

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

HeidiK
0

Syns de er kjempeflotte begge 2, men er vel kanskje litt svak for Lasse i mitt sjokolade-hjerte :o) Hehe

Lykke gleder seg masse til å treffe han og få en skikkelig busevenn :o)

SacredSouls
0

Siste bildeboom fra meg. I morgen blir de små tolv uker og Lasse flytter til helgen.

Men Messi snuppa blir jo boende så jeg er ikke trist. Tror Lasse får et supert hjem med HeidiK sin lille Lykke å leke med.

Lasse leker kenguru

Et til av Lasse

Messi i full strekk. Hun er virkelig som snytt ut av nesen på mamman sin. Kyss 

Familesamling ved pc´n.F.v Lasse,pappa Tassen,Messi og bestemor Josefine.

[hakkapelitta]
0

Chocolattepaddan din är ju helt enkelt FÖR vacker!
Kyss

Connie
0

Den der Messi, du, hun er en katt som får meg til å sikle som en gammel sulten kjerring. :)

Veldig, veldig mye katt i min smak!

Nilla
0

#24 "…sikle som en gammel sulten kjerring."  Ja, da er vi to!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Attacks
0

Hun hadde passet midt i blinken for å bo i "bibel beltet",en sånn omvendelse til å synes at enkelte som bærer fargen sjokolade er pent!

SacredSouls
0

#26 Haha, ja hun er nok en liten frelser i forkleding hun lille frøkna her. Født for å omvende Attacks sjoko-padde synRäcka ut tungan

yahtzeecats
0

Åhhh…istället för "cliff hangers" kan man väl säga att dessa bebisar är "tongue hangers"Räcka ut tungan Räcka ut tungan