Siames iFokus

Siames

Etikett: kattprat
Läst 511 ggr
Connie
0

Dix o Harriet i svart-vitt

Tänkte jag skulle bli lite bättre på att ta bilder av mina katter i år, men naturligtvis fick jag ett våldsamt och jättekonstigt blåstick i bilderna jag tog av Dixie och hennes dotter Harriet. Alla utom en bild.

Så då gjorde jag om ett par till svart-vita bilder, och då funkade det plötsligt mycket bättre.

Mamma Dixie ligger bakom Harriet. De är ganska lika, va?

Connie
0

Fattade inte helt hur man lägger in flera filer i samma posting, så här kommer en lite "innerligare" bild, fortfarande i svart-vitt.

Attacks
0

Så pen profil barnebarnet mitt har Skrattande Sort hvitt bilder blir alltid usedvanlig pent om motivet er rett syns jeg.Og motivet var helt knall her.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Connie
0

Och till slut en bild i färger. Man skall inte låta sig skrämmas av Harriets illvilliga utseende. Hon är löjligt snäll, precis som sin pappa Secret, men tyvärr lika helknäpp som sin mamma Dixie… ;-)

Connie
0

Ja, hun har absolutt en brukbar profil. Og en dyp og bra hake, men det ser man ikke riktig på bildene. Bedre profil enn mammaen sin, så den kanskje hun har arvet fra pappa Secret?

Attacks
0

Kanskje. Han gav rette profiler til alle her sammen med Decibell ihvertfall. Håper jeg får sjans dette året til å treffe Harriet på orntlig.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Nilla
0

På förste bildet syns jeg Harriet er veldig lik min lille paddelure Mathilda, 7 månader. Kjempesöt virkelig! Jeg liker pappan hennes også. Secret er så stilig og flott! Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Connie
0

Helt enig i at Secret er en herlig katt. Tror aldri jeg har opplevd en fertil hannkatt (i så pass voksen alder som han var da han var her hos oss), som var så utrolig laidback, tillitsfull og bare så gjennomgod?

I tillegg har han et meget vakkert hode samt helt vidunderlige øyne!

Rithwa
0

Dom ser ut som tvillingar på bilden. Jättefina bilder.

[hakkapelitta]
0

Harriet är som en förbättrad verson av Dixie, och hon ser så härligt elak ut som det bara förslår en padda Cool

Connie
0

Oh, Hakkapelitta, det är det bästa berömmet jag någonsin har fått. Att dottern/ungen är bättre än mamman.

Det är ju därför man avlar, för att försöka göra avkommorna bättre än föräldrarna…

En jättestor glad kram till dig från mig! :-)

SacredSouls
0

Kjempefine begge to.KyssHarriet har et skikkelig herlig utrykk på bildet,en padde til tå spissene.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

ramithi
0

Du tar orda utav munnen min Line. Den padda til o Connie den er bare så råstilig. Ho er skikkelig nydelig er ho.