A propos barnebarn...
Jag är ju stolt av Noahs kattungar. Har fått några bilder av Tordine som gjorde att jag bestämde mig för att åka upp till Hurdal så fort som möjligt. De här kattungarna MÅSTE jag se i verkligheten!
Först en gullig bild av lille Elvis.

Och så några bilder av Velvet. Här bara sitter hon…

Och här slåss hon! :-)

#0 Å nei,noe så nuttelig. Tror det er stor kattenappings fare hos Tordine. Hannkatt i tillegg…. sukk og sukk.
Søsteren var utrolig vakker.Hvor skal hun? I avl? Dem er utrolig heldige dem som får henne!
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Tyvärr hatar Velvet blixtljus lika mycket som de flesta andra, så hon stänger igen ögonen, men man ser ju hur kul hon ser ut ändå! Jag älskar hennes uppsyn. Hon påminner mig lite om Pippi Långstrump?

Guri dem er så herlige alle de bebisene 
Ja, det er ikke langt dit de bor, så kattnapping er jo fullstendig mulig det 
Ja, Velvet skal forhåpentligvis få mange pene orientalerbarn! :-)
Kattnapping blir det ikke noe av, nei! Men det er fristende, har tenkt tanken selv…

Velvet ju super søt!
Vilken drömtjej! 
Connie, vill du lägga in bilderna direkt i inlägget? Jag har fixat det för dig denna gången.
Bifoga då filen -> klicka upp den bifogade filen -> kopiera-> klicka på "redigera inlägg" -> klistra in din bild i inlägget.
Hör av dig om det inte fungerar. Detta kan du göra inom en timme, sen är det kört! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Skall försöka med en bild av fula Olivia. Hon har ju haft sin första kull i fjor, och några av ungarna blev inte så pjåkiga. Men jag hoppas att hennes nästa kull blir bättre, och att det BARA blir orientaler då!

OJ OJ OJ vilka godingar
Rithwa
Nei, hittar inte någon "redigera inlägg"-möjlighet. Var ligger den?
* Först skriver du ditt inlägg och bifogar din bild.
* Publicera inlägget och klicka upp din bild i stort format. Högerklicka och kopiera bilden.
* Under din Avatar finns en länk "Hantera inlägg". Klicka på den!
* Sätt textmarkören där du vill ha bilden och klicka på ikonen "klistra in".
Du får träna! Jag rycker in och hjälper dig. 
Ps. Vet inte om jag kan hålla med om att Olivia är "ful" precis….

Gillar Velvet..:-)
Hon liknar nästan en Abessinier (felstavat) med den färgen och det tickade mönstret.
/Elisa
Connie - vi har "fel" slags datorer för det här, du har väl MAC och jag har fel webläsare - kan inte heller lägga in bilder..
Olivia är fulsnygg. Jag kan inte sätta fingret på det fortfarande, men det är någonting som gör att hon inte är en skönhet, även om en stark personlighet och ett par vackra ögon ligger henne i fatet .. och det är faktiskt hennes matte som övertygat mig om det.. men jag tycker Olivias starka sida är från "sidan", hon har en vacker profil!
LJUVLIGA, rent ut sagt ljuvliga bebisar! Härlig uppsyn på tjejen, och härliga öron på båda två :DDD

Finfina katter :D
och stora öron…
#14 -Då ska jag hålla lite koll och hjälpa er med bilder! 
Vilka fina kattungar! Och en fin Olivia tycker jag!
I dag skall jag äntligen besöka mina "barnbarn". Hoppas jag får några bra bilder av dem, och inte minst av pappa Noah. Länge sedan jag sett honom nu.
Jag är så spänd på hur de är i verkligheten, ungarna, alltså.
Tack för alla trevliga kommentarer om mina barnbarn, för resten! Blir så glad, också på Tordines (uppfödarens) vägnar.
Ang. Olivia så har hon massor av kvaliteter, men det är något med näsan, munnen och hakan som gör att hon ser ut som en kombination av en flodhäst och myrslok. ;-)
Kroppen och svansen däremot, är något av det bästa jag sett på en kat.IV-katt. Lång, slank, muskler, och svansen är jättelång, tunn och piskformad. Pälsen är också bra; sylkort och extremt tätliggande mot kroppen. Ser nästan ut som om pälsen "är målad på henne"? En domare jag känner måste faktiskt försöka dra pälsen mothårs för att bli helt säker på att hon hade päls… Nejdå, men den är väldigt kort. :)
Myrslok eller ej…hon är en riktig skönhet. 
Myrslok elller flodhest
Olivia er nydelig hun.
Så koselig å gå på barnebarn besøk. Håper vi får se noen bilder senere i dag.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus