Kattunger uke 48 - 2007
Jeg er nå ikke så aktiv her inne, men nå må jeg bare vise frem mitt senesete kull :)
I går den 02.desember fødte Midnight Rebell Corvette (OSHfs), og far OffBeat Noah(OSHns25), 7 kjempe flotte kattunger :)
Av farger så tror jeg det er sort, blå og rød/ceme med og uten sølv.
Både spottet og ticket… Litt usikker på kjønn ennda..
Kommer bilder på min hjemmeside snart :)
Grattis!
Kul med lite Orientalbebisar här på forumet.
/Elisa

Grattis till bebisarna!!

Jätte Grattis till småttingarna

Stor Grattis !
Alltså jag är så bebis-sugen så jag går snart av på mitten ;)
Det låg en riktigt snyggt spotted i högen iallafall ;) Måste väl vara en hane …eller hur Kalindas?
/Toyza

Den röda alltså 
/Toyza
Den röde är nog en hane. 
/Elisa

#6 Nog haha han måste vara en hane de är teoretiskt omöjligt han är en tjej

Takk alle sammen.
Den røde er en spottet hane :)

Heej
Åh så söt..
Tror helt klart att det är en silver. Grattis..det kan väl inte vara så vanligt?

Var hittar jag hemsidan?
/Toyza

Han är garanterat silver

Gratulerer så masse igjen!!
De er nydelige 
Kjempe Grattis til kullet…
Dem ser flotte ut..-gleder meg til flere bilder av søtnosene 

Grattis till vackra bebisar!!

Vilket härligt gäng!
Grattis så mycket till kullen! @-)--

Det å få 7 kattunger i et kull skal nå ikke bare være lett.
Det er ikke så lett å følge med på om alle henger på puppen, når mammapus reiser seg opp hver gang jeg kommer for å titte.
Sliter litt med å få 3 av de opp i vekt.
I går så la jeg merke til at den røde gutten var litt slapp når jeg kom hjem fra jobb.
Jeg prøvde å få i han litt mat, og fikk han til å tisse å bæsje. Det som kom ut var veldig mørkt og hardt, så han hadde nok ikke fått ut den første bæsjen som han skulle når han ble født!
Jeg bestemte meg for å reise ned til vetten med han.
Han fikk div under huden for at han skulle kvikkne til, og det gjorde han også.
Han sugde pupp som en gal, og til morningen i dag hadde han gått litt opp i vekt tilogmed.
Jeg kjørte så mannen min på jobb, å handla litt.
Kom hjem, gikk direkte til kassen, kikka oppi, og der var den røde gutten borte.
Jeg leta for harde livet, begynnte å dra ut allt i kassa. Han lå da under det ene teppet død…
Mammapusen har nok lagt seg oppå han..
Huff dette er så trist, jeg gråt i går, og jeg gråter masse i dag…
Det skal ikke bare være lett med oppdrett!
Jeg takler det å miste selv en 3 dager gammel kattunge meget dårlig…
Jeg går rundt å banner å sverter for meg selv her.
Han hadde også en blodutredelse på benet, neste oppe ved buken, men vetten mente ikke det var noe farlig.
Hun trodde det var overfladisk da det ikke var hovent…
Men jeg krysser fingrene og håper at alle de andre lever opp..
Det er ikke annet å gjøre!
F… å jeg er sinna og trist!

Oh, vad tråkigt att höra om den lilla killen. Tänker på dig och hoppas att allt ska gå bra med de övriga *kram*
Åh, nej…så hemskt tråkigt! Det gör riktigt ont i mig. Förstår att du sörjer den lille.
Naturens lag, att djurmödrar "rensar" bort svaga ungar, känns för oss människor som ett grymt tilltag och vi har svårt att förlika oss med det. 
Jag tänder ett symboliskt ljus för den lille. Vi håller tummarna för att hans syskon växer och frodas.

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Nej, usch så ledsamt med en lile röde.
Kram och energi!

Åhh nej..
tröstkram/Toyza

Jag beklagar.. den lilla röda pluttekillen som jag vart kär i så fort jag såg honom gud skall alltid ta de vackraste barnen 
Nu håller jag alla tummar för att alla andra små får vara friska
Saa trist med den lille.
Uff ja det er ikke bare bare med oppdrett mange ganger. Haaper de andre holder seg friske og sterke og at det gaar bra med de.
Sender masse varme tanker herfra.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Tråkigt med den lille. Han såg ut som han skulle ha blivit vacker…
Men som #21 säger mamman känner ofta att något är fel och på detta vis rensar ut de svagare.
Smilla var mer markaber i sista kullen. Den svagaste av de tre som överlevde fölossningen. Försvann också ett par dagar senare. Hittade honom aldrig. Gissar att Smilla åt upp honom.
/Elisa

Huff, så leit Kristin 
Jeg føler med deg og veit hvor leit du har det nå. *klem*
Håper det går fremover nå.
Jaså, Kristin, det er her du viser bildene dine? :-)
Da jeg skjønte det, måtte jeg jo bli medlem her jeg også. Gratulerer med stort, flott kull. Synd med den røde, men du har tross alt 6 kattunger igjen – mange nok, spør du meg. ;-)
Connie
Så trist med den røde gutten,men det blir kjempemorsomt å følge resten.Det blir nok hæla i taket hos dere om noen uker,og ukene går fort til det er sjans til masse sjarm og rampestreker 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Takk til alle sammen.
Her går allt mye bedre. Mamma pus, har roet seg masse etter den røde gutten gikk bort. Det er helt tydelig at det var noe galt.
5 av bebisene har mere en dobblet sin fødselsvekt, og den lille som bare veide 67g ved fødsel, er nå oppe i 115g.
Jeg har prøvd å ta noen nye bilder i dag, men mamma pus kommer bare å henter de igjen. Bildene ble da ikke så veldig bra, men det kommer nok noen finere etter hvert :)
Bildene kan sees på min hjemmeside: www.zinziras.com
Oooo en liten tiger…suck…

Så fint at det går bedre og at alt er bra med de andre.
Har vært inne å sett på de.Nydelige alle sammen
På grunn av hakene på den der blåskilpadda og smoke-gutten, så er de mine favoritter. Men selvsagt liker jeg alle! De er jo onkler og tanter til Claudia og Rufus! :-)

Gud vad fort de växer.. vad stora och fina de blivit och roligt att få se bilder på alla i kullen.. Skall bli roligt att följa de små
Se på paddelurene da 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Tid for en liten oppdatering :)
De 6 bebisene som er igjen, vokser og gror kjempe flott.
De legger på seg i rekordfart!
Nå begynner de å kikke ut av kassen, og de er bare den flotteste julegaven jeg har fått i år :)
Nå er hjemmesiden oppdatert med noen nye bilder.
Det er ikke så lett å ta bilder av de, når mamma skal være med hele tiden :)
www.zinziras.com

GOD JUL ALLE SAMMEN!!!

Peeeene bebisene! 
Åh…den lille sorte er så utrolig pen, så jeg får tårer i öynene mine. Hvilke utrolig deilige unger, Zinziras!

Åå! Så utrolig fine de er alle sammen.Lille blå spotten så så trist ut da 

Oh, vilka söta kissebäbisar 
Jättesöta!
/Elisa

Dine søte små ser kjempefine ut. Gratulere med et fint kull
.

#44 - Den svarta har smeltat mitt hjerte også, men desverre kan jeg ikke beholde en hannkatt denne gangen….
#45 - Blå spott jenta er ikke trist i det hele tatt 
Nydelige puser….jeg liker den sorte jeg ogåså
Vad fina bebbar! Den lille svarte var verkligen stilig! Och paddorna….! :-)

Underbara allihopa! Ju mer jag ser av paddor, desto mer gillar jag dem. Särskilt dessa 

Takk alle sammen…
Får bare håpe de utvikler seg bra fremover :)
#49 Neida såklart ikke. Men det var et så nydelig bilde
Hun så spesielt herlig ut synes jeg.