Siames iFokus

Siames

Etikettfoder
Läst 1481 ggr
Leffe
0

Rengöring

Jag har alltid använt såpa de få gånger jag städar i lägenheten. Vad jag vet är såpa ganska ofarligt för våra katter. Nu har jag fått prov på ett i Sverige nytt rengöringsmedel, som ska vara ofarligt för djuren. Det används på djurparker och hos veterinärer mm. Det heter "Animal House" och kommer från Australien. Och jag måste säga - det gör rent med en frisk doft. Medlet är rekommenderats för användning i fågelhus, kennlar, katterier, djurtransporter, stall ,veterinärkliniker och i hemmet.

Fick också prov på "Pet Breeze" - luktförstörare för djur, hus och bil - kan sprutas på t.ex. klätterställningen, katternas sovplatser eller rakt ut i rummet.

Så fick jag "Neutra-San" - eliminerar lukten helt ofarligt och sanerar. Tar bort hankattslukten bl.a.

Hittills är jag positivt överraskad. Rengöringsmedlet t ex använde jag dagen efter jag skurat golvet med såpa och vattnet blev alldeles grått.

MijmuPix
0

Oj! Det lät bra! Var köper man dessa medel? Tror att jag fick någon info om Animal House på en kattutställning nyligen, men har inte kvar lapparna, typiskt nog.

Leffe
0
Qetesh
0

Ja det lät ju verkligen bra! Skrattande Har funderat mycket kring vilka rengöringsmedel man kan använda som är säkert för katterna…

Attacks
0

Så kommer vel produktet til Norge om 10 år eller noe Fot i munnnen Kanskje dem selger det via svenske utstillinger etterhvert?

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

kalindas
0

Urkass hemsida hade de iallafall…Fundersam
Kunde inte läsa med den upplösningen jag har. Men produkterna är säkert bra…

/Elisa