God jul 2007!
Ønsker alle på Siames i Fokus en god jul 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
MEN…vilken fin bild!!! Jag känner att jag måste ägna julen lite tid i Photoshop! Jag återkommer med julhälsning något senare…

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Vilket gulligt julkort. Du skulle kunna trycka upp och sälja dom.
Det er ikke meg som har laget det selv,hun er kjempeflink,hun som har laget det for meg. Blir litt anderledes enn hva jeg hadde planlagt,men likte det veldig godt. Den ytterste modellen på julekortet er den gang lille "Knutte".Eneste hannen i forrige kullet,og ekstra ekstra godgutt. Gleder meg til å se flere julekort her i tråden utover desember måned.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Ett underbart vackert julkort……
Jag hänger på den amerikanska trenden och har gjort ett riktigt kitchigt julkort… 

#5 Den julklappen vill jag ha!!!

Hur gör man sånt i Photoshop?Skitläckert!
Man övar…och övar…och övar…och övar…i början blir det uselt, sedan blir det bättre och bättre. Jag är fortfarande i övningsstadiet dock och har ännu inte fått riktig kläm på Photoshops alla finesser.
Jag tycker det är jättekul! Fast jag är ju intresserad av allt som har med skapande, färg och form att göra…

Men finns det liksom färdiga bakgrunder?
Du kan gå ut och leta vart du vill på nätet och hitta fina bakgrunder med julanknytning. Du gogglar på "free wallpapers", så lär du få upp en mängd olika alternativ. Sedan är det bara att öppna Photoshop…
Är man riktigt duktig kan man fota katten hemma i kökssoffan och sedan placera den på trappan till ett slott. 

Tack!

Åhh vad avundsjuk jag blir på er :(
/TOyza
#12 Den var jättesöt! Speciellt Spidde i den djupa snön! 

* Är det inte Skatan?
Jupp det är Skatan. Hittade inget riktigt bra foto på Spidde, Saga och Sally.
/Elisa
Sorry, ja, jag ser hennes lilla fläck på läppen. Slarvigt av mig.

Kan väl knappast kräva att du ska känna igen alla katter jag äger…*s*
Har ingen större koll på dina, iallafall inte vad de heter.
/Elisa
Nähäpp. Jag har FULL KOLL på dina! Du får helt enkelt ta dig en titt på min hemsida och memorera namnen på mina gullhönor. 

Får väl börja plugga kattnamn nu då…
/Elisa

#22 Absolut!
Vad snygg han är!

Åh vad det ska bjällra fint när han studsar omkring!
Vilken härlig bild!
/Elisa

Haha, tackar gör både Bosse och jag. Bilden är från förra julen när han var valp, så jag tror inte att renhornen passar i år - fast jag ska kolla :)

Gud vad fin han är din CC Celia

#27 - Åh nu växte han en meter :) Ja han är underbar den pågen! Är så glad att jag har honom nu när jag bor singel mitt ute på mörka vischan!
#22 Det er så fantastisk herlig det bildet der. Fant slike reinsdyr horn på butikken her om dagen og da tenkte jeg på ditt fine julekort i fjor og nydelige Bosse
Ønsker deg spesielt en god jul Celia. Håper det nye året bringer deg gleder og gode minner å ta med seg videre.
Varm klem
God jul fra oss til alle her inne

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Så fine kort! Bosse er bare helskjønn,og han passer godt som reinsdyr 
Puttar upp den trevliga julhälsningstråden! Här finns det möjlighet att hänga ut sina "redigerade" alster!!! 

Lägger bilden här oxå..;-)
/Elisa
God jul från mig också

GOD JUL o GOTT NYTT ÅR
önskar jag er alla och många julklappar med godis till katterna!
Lena

God Jul fra oss i Nord-Norge også;)
Hei
Vi her på Nordvestlandet av Norge vil også ønske alle en riktig god jul og et godt nyttår.

Mvh Randi

En riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!
önskar Lotta med familj
( Tack Kalindas för att du gjorde julkortet åt mej)
Jeg såg et hundereisdyr som jeg falt helt for. Det var en fin og snill hund.
Å så mange fine julekort som er kommet hit på listen.
Mvh Randi

Jättefina kort ni har allihop!
Nydelige julekort alle sammen.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
God Jul til alla!

Ønskes fra Raymond og Robin (N) RarozSia's

God Jul o Gott Nytt år!

God Jul och ett Gott Nytt År!
Den svarta bebisen i mitten kan du skicka till mig som julklapp..
Underbart söt alla tre!
/Elisa

God Jul & Gott Nytt År
önskar S*Yahtzee's