Siames iFokus

Siames

Etiketthumor
Läst 1295 ggr
SacredSouls
0

Nisse med truse

Det er flere nisser som kommer til oss i julen dette året håper jeg. Men spesielt glad er vi for besøket vi har fått av herr pisse nisse Skrattande

Jeg ropte et stort hurra i går da Tassen hoppet opp på sofa ryggen,trippet med bakbena og sendte strålen splæsj utover veggen og på sofa ryggen.. Å så herlig.Skrikandes Not!!!

Så i dag har vi gått til innkjøp av babybleier med elefanter på.Jeg som trodde jeg var ferdig med å kjøpe babybleier. De har borrelås og detter jo av med en gang. Er det noen som har råd for hvordan man kan feste de litt bedre?

Eller andre råd for markerende terrorister for den sakens skyld.

Han som var slik en uskyldig søt og snill gutt Gråter Men den tiden er nok over nå.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Canoodles
0

Trist när de mysiga smågrabbarna plötsligt blir stora killar….. Jag har puttat upp en tråd som heter Blöja till hankatt där det finns lite funderingar kring detta.

karitzy
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Her er min lille "tissenisse" med trusebleie på Skrattande
Du finner mine truser på min hjemmeside/articles/norsk.

Karitzy(。❤‿❤。)

Himmeltinden
0

Ja uff a meg….venter på det samme skal skje her med sony, håper han venter en stund til.

--for jeg var bleiskiftarbeider på Ezy i 4 år nesten.

Nilla
0

Jätterolig bild!!! Skrattande

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Attacks
0

Ja,men ser du i den bleie tråden Canoodles la opp,så er der mye fancy på markede Skrattande Vi satser på en bleiefri jul,her er det bare bebis ansvar som teller,og han tar rollen som onkel på ramme alvor. Glad er jo jeg for det.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

SacredSouls
0

#2 Haha for en søt nisse Glad Tusen takk. Skal se på den nå.

Ja jeg så i den tråden som Canoodles la opp. Det er jo mange fine bruksanvisninger der. Kanskje baby bleie med en liten guttetruse utenpå er en god ide. Hvis man tar og syr i strikk i kanten.For om man kjøper de med gylf så slipper man jo å klippe å styre slik.

De små svarte tanga trusene har jeg og de er sikkert fine å ha til å bytte på med.

SacredSouls
0

#3: 4 år..wow det står det respekt av.

Hvor ofte skiftet du og var han bleieløs om natten?

Himmeltinden
0

#7 - Ezy gikk ute sammen med familien hele dagen…Om natten var han på badet uten bleier. Der pisset han litt på sine vanlige steder…Så man viste hvor man skulle vaske…

Bleieskift varierte alt fra veldig mange ganger (når en katt hadde løpetid i huset)…

Til 4 - 7 ganger daglig…men jeg hadde en truse som gjorde at Ezy kunne gjøre store ting, uten at det kom i bleia.

Så det er nok ingen tvil, der er arbeid med å han en fertil hanne i hus. Men jeg syns nå det er verdt det;)

SacredSouls
0

#8 ja vi tenkte også at vi kanskje skulle la han være på badet om natten sammen med kastraten Sofus. De elsker å leke parre så da kan de jo kose seg ;)

Men 7 ganger daglig da..Räcka ut tungan Shit..

Nilla
0

Jeg holder min fertile hanne på samme måte som dere, altså har ham på badet om natten og med bleie fritt i huset om dagen. Jeg bruker bleie for 1-5 ukers spedbarn og har klippet ut et rundt hull ved en kjempehvass saks. Han kan da gjöre sitt store A hvis han trenger.

Ja visst är det mye arbeide, tilsyn og ofte slitsom rydding da man holder egen hane, men jeg synes nok også at det er verd det. Sönnen kanskje ikke er helt enig med meg, spesielt ikke naer han tisser i sengen hans!

Da hunnerne ikke löper, trenger gutten min ingen bleie i det hele tatt.

Ja, det hvor dagens norsktrening!

SacredSouls
0

#10 Haha jeg skvatt jeg.Trodde du var norsk og at jeg ikke hadde fått med meg det. Skrattande Veldig bra Marbleandsilks.

Nilla
0

Takker, fast tastaturet mangler jo deres ö. Forstor dere hvad jeg skriver? Eller er det aldeles opp till veggene? Det er morsom synes jeg! Jeg har vaert mye i Norge som barn.