Siames iFokus

Siames

Etikett: fotogalleri
Läst 1255 ggr
Himmeltinden
0

Her er min nye lille frøken.

Nå kan dere få se hva jeg har fått meg.

Dette har jeg lenge ønsket meg. Og nå er hun min, bare min…

(N) Morcheeba's Proud Mary

OSH a 03

AFamosa
0

Nämen ….oj så söt!! och bare bare dinSkrattande

Kommer du att kalla henne för Mary? ett fint namn tycker jag

Louise

kalindas
0

Kanske jag ska åka en sväng till Norge med en STOR handväska…Flört

Gudomligt söt liten tjej!

/Elisa

Himmeltinden
0

#1 - Nämen ….oj så söt!! och bare bare dinSkrattande

hihi…ja fordi min datter bruker alltid å få nypusene til å bli "hennes"…jeg finner som regel katthaugen i sengen hennes, bortsett fra PiaMia som altid ligger i fanget mitt hehe…

Ja blir vel å hete Mary tenker jeg ;)

Liljekatten
0

Grattis till en väldigt fin liten tjej! Urläcker!

AFamosa
0

Ring gränsvakterna!!!!!!!!
Kalinda med stor handväska bådar inte gott :-))))

SacredSouls
0

Ojojoj…hun var helt suuper Aino.KyssKyss Også bare din ja.

Hvor gammel er hun?

Gratulerer så masse.Mary var et veldig søtt navn også.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Himmeltinden
0

#6 - hun har en fødselsdato jeg nok aldri glemmer. Hun har fødselsdag dagen før meg Kyss 17 august er Mary født…

Zinziras
0

Og dagen etter meg Aino :)

Kjempe grattis igjen :)

Attacks
0

Gratulerer så masse.

Første hvitflekken i Nord.. juhuu Skrattande

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

HeidiK
0

Grattis Skrattande

Ziamizzimo
0

Gratulere med Nord-Norges første bicolour. Nok en gang er du en pioner i det høye nord. Gratulere ! Glad

Celia
0

Gratulerar Aino till en vacker pusunge :)

Juliette-
0

Gud vilken sötsak.. Grattis till prinsessan

Canoodles
0

En liten vit-fläcksfröken att lysa upp den mörka nord!!! Grattis Aino till en underbar liten flicka!

Denna kommentar har tagits bort.
aijmer
0

Vilken söt liten flickaKyss

Nizeli
0

Gratulere så mye,hun så kjempe flott ut,og tenk at hun bare er din,lykke til med henne.

kalindas
0

Skrattande

/Elisa

hoffens
0

GRATTIS en vacker liten flicka

[hakkapelitta]
0

oh så söt! stort grattis :DD

hon är supersöt, verkligen :D

Himmeltinden
0

Nytt bilde av Mary med sin utrolig flotte mamma i bakgrunnen.

Om vi gleder oss til hun kommer nordover. Klart det, hun er bare helt fantastisk vakker og i min ynglingsfarge blå…hilsen en overstolt, spent hvitflekk "hekta" nordlenning.

Attacks
0

Elsker den nesa hennes Kyss

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Celia
0

Kyss *svimmar* Skrattande

Fjonkan
0

Stort Grattis!

Ziamizzimo
0

Hun blir jo bare vakrere og Vakrere den lille prinsessa di. Skjønner godt at du gleder deg til og få den lille perlen….Glad

SacredSouls
0

Hun er nydelig Aino.Blir jo bare flottere og flottere. Mamman var kjempefin hun også.Kyss

[hakkapelitta]
0

Välkommen till vitfläcksklubben säger jag bara :O :O :O
Det är de som utvecklas såhär fint och sakta men säkert som blir riktigt vackra när de växer upp ;)

kalindas
0

Hon är så vacker!Kyss

/Elisa

Rithwa
0

ett jätte grattis till din nya tös

Skrattande

Himmeltinden
0

Tusen millioner takk for hyggelig små ord om Mary…Og jeg syns det blir utrolig spennende tider. Med hvitflekkavl etterhvert…

Hyacint1
0

Grattis till en ljuvligt söt liten tjej :)

Juliette-
0

Hon är jätte fin Aino men min kille är finare Räcka ut tungan

Nizeli
0

Super pen er hun,mammaen var jo også flott da.Er vel ikke så lenge til du får henne nå?

Himmeltinden
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nå må jeg plage dere enda engang med Marypiami…vi gleder oss så til hun kommer nordover at tiden går nesten baklengs..

Nå er Mary 12 uker gammel…men hun kommer ikke nordover før hun har vært på sin første utstilling andre helgen i desember

Ziamizzimo
0

Skjønner godt at du gleder deg til og få henne hjem. Hun blir jo bare vakrere og vakkrere for vær gang jeg ser henne. Hun kommer til og gjøre Nordnorge utrygt med sin utståling og skjønnhet. en hvitflekk er jo en katt man bare må legge merke til…. :-) Og spessielt Mary, for hun har utstråling i massevis. Lykke til med en ny utstillings katt oppe i det høye nord Aino :-)

Først av alt lykke til med en go'jente, du kan kose deg mye med og som kan berike ditt oppdrett med mye spennende.Glad

Nilla
0

Oj, vilken lång väntan det måste vara…plågsam! Hon är en riktig liten juvel och får en bild därefter. MaryPiaMi….puss puss!!!! Räcka ut tungan

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

AFamosa
0

#34 Plåga!?? ok, vissa plågor är smärtsamt underbara :-)))

Juliette-
0

Gud så söt hon är Aino

Nizeli
0

Kjempe lekker er hun.Kyss

Du har vel nedtelling nå til den store dagen når hun skal flytte inn til dere.Glad

kalindas
0

VILL HA!Kyss

/Elisa

Himmeltinden
0

Tusen takk for hyggelige kommentarer.Skrattande

#35 - jeg gleder meg veldig til utstillingene her nord til sommeren. Jeg kommer nok til å være mer en stolt av denne lille prinsessa mi.

Og med tid og stunder har vi forhåpentligvis en SYS også..

SacredSouls
0

Hun er virkelig nydelig Aino.Jeg synes hun bare blir penere og penereKyss

Hyacint1
0

En fråga bara : Vad ska man med en väska till???????   hon får väl rum i jackfickan så varna gränsvakterna jag är på väg……Skrattande

Attacks
0

Det blir lekker julepynt i toppen av julegrana det Skrattande

Himmeltinden
0

Da er vakkerPia kommet nordover og nok snart en tøff liten nordlenning hun også ;)

Hun erobret stua med det samme hun kom ut av reisekassa si..og syns det er helt ok og bo sammen med oss.

Vakker er hun.

Connie
0

Grattis med den nydelige nye katten din.

Den øyefargen er nok til å få meg til å smile fra øre til øre…

Og så er resten av katten fin i tillegg!

Du skrev et sted lengre opp i tråden at hun ikke kunne komme til deg før hun hadde vært på sin første utstilling. Siden hun nå har kommet til deg, så er jeg selvsagt veldig nysgjerrig på hvordan det gikk for henne på utstillingen?

Connie

kalindas
0

Hon är otroligt vacker..Kyss
Synd att hon bor så långt bort. Annars hade jag nog kommit och stulit henne…Flört

/Elisa

Himmeltinden
0

#46 - hun skulle være med på utstillingen til helgen.. NORAK sin. Men Trust Cargo har sin siste dag i dag, der dem frakter dyr før jul. Synd at hun ikke kunne stilles i helgen på grunn av dette..

Himmeltinden
0

#47 -  hihi…da er jeg glad jeg bor langt bort hehe….for jeg er overstolt ny hvitflekkeierGlad

Toyza
0

* 45

Jaha ja….dessa ungar har jag suktat efter en tid Hemlis

Men blev inte klok på deras hemsida….förstod inte vem eller vilka som var till salu?

Hon är grymt vacker Kyss

/Toyza

SacredSouls
0

Nyyydelig Aino. Gratulerer så mye med nypusen din.

Connie
0

Så synd det der med Trust Cargo. Det hadde vært veldig moro å se henne på Norak. Det kommer masse kattunger dit, etter hva jeg har forstått, så det hadde blitt ordentlig konkurranse. Hun hadde definitivt bidratt til å øke spenningen i klasse 12! :-)

Juliette-
0

Vad fin hon är.. Härligt du snart får hem din tjej

CoralReefs
0

Vad vacker hon är! gillar skarpt hennes vitfördelning i ansiktet

cleo
0

Jättefin och ser ut att ha en mycket bra fördelning på det vita. Stort grattis till din skönhet.. Det är nästan så att man börjar råma muuuuuuuuuuuuuuuuuu Glad

SacredSouls
0

Du må gjerne sette inn litt flere bilder av henneGlad

Virkelig vakker pus som jeg likte godt. Hvordan trives hun i det nye hjemmet sitt og med de små tibbene?

Nizeli
0

Kjempe pen er hun,bare fyll på med mer bilder.Skrattande

Attacks
0

Venter jo spent på mange mange bilder jeg.Hun blir nok snart kamera vant,så varmt som kamera ditt går i Nord Skrattande

Himmeltinden
0

Legger opp nye bilder i en annen tråd Flört