Helt off topic..photoshop
Nei nå er jeg så stolt
Se hva jeg har klart å lage i photoshop..Min gubbe foreviget i sten.
Først orignal bilde..

også photoshop bildet:

Også et av Lizzie

Dette var morsomt å holde på med. Tror jeg må melde meg på et kveldskurs jeg.Fant et sånt cd kurs online og har bare fulgt instruksene der.Hadde vært gøy å lært det skikkelig.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Nei huff,jeg syns den ekte Knut var bedre enn stein-Knut
Men må jo innrømme det var litt stilig.
Lizzie sitt bilde ble nydelig !
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Hahaha ja det er jeg jo enig med deg i da.Bedre med ekte Knutte enn en i sten 
Jag blir alldeles tårögd av bilden på Lizzie…så vacker hon är. Den ska du absolut trycka ut och hänga upp på väggen. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Fiiiiiint!
Kan rekommendera http://bildredigering.ifokus.se
Trevlig Sajtvärd där som alltid ställer upp :)
Kram, Cecilia
Himmel vad du är duktig! Jättefina bilder!
Jøss!!! Det der var virkelig bra gjort. Jeg synes "tolkningen" av din mann var svært interessant. ;-)
Men det manipulerte bildet er også meget vakkert. Et lite kunstverk. Det er dét bildet jeg personlig hadde villet ramme inn og henge på veggen, men "tolkningen" av Lizzie er jo også morsom, da!
#4 Tusen takk for tipset. Jeg var innom å kikket der i dag. Der var det masse flotte bilder der
Mine ble liksom litt amatør messige i forhold..haha. Men det spiller jo ingen rolle egentlig, så lenge man har det gøy!
Tusen takk alle.
Jeg orker ikke henge bildet av Lizzie på veggen tror jeg. Savner henne fortsatt sånn hver eneste dag..
Men kanskje det føles annerledes etterhvert som tiden har gått.Det er jo så kort tid siden. Men jeg la bildet på minnesiden på hjemmesiden min da. Der passet det fint.
Beklager, jeg visste ikke at Lizzie ikke er hos deg mer. Jeg trodde bare du hadde lekt deg med PS og ville framstille henne som en engel på grunn av hennes personlighet.
Huffameg. Det var leit.
#8 Neida,det er ingenting å beklage.Gjør ingenting.

Att arbeta med bilden av Lizzie, är ett bra sätt att bearbeta sorgen.
Jag förstår ju att det är för tidigt. Jag är så glad för din skull, att du har Lasse och Messi. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Jag tycker "gubben" var fin som han va utan sten… vad ska man säga !! GRATTIS TILL GULLGUBBEN
HIHI…
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan
# 10 Tusen takk Marbleandsilks. Ja jeg er så utrolig glad for at jeg har de og spesielt glad for at Messi har arvet så mye fra mamman.Hun er like sprø, rar og kosete som Lizzie var.Også elsker hun å få kos på helt samme måte,litt på siden av nesen.Og halen hennes står rett opp slik som mammans gjorde..
Føler meg veldig heldig tross alt.
#11 Hahaha
takk,han var første premien ;)

Næmen så stilig,bilde av Lizzie var utrolig flott.