Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 465 ggr
Attacks
0

Tenor-sjarm på høyeste nivå

Jeg har fått hjem verdens skjønneste og beste katt!! Han passer  inn her helt perfekt. Han elsker alt som kommer og går,mennesker,store som små,alle dyr og finnes ikke redd en ting. Jeg har ikke vært borti lignende gemytt siden Decibell var baby,men Tenor er enda mer utadvendt busetroll om det går an.(alle mine har supert gemytt,men tror Tenor har fått i bøtter og spann) Frekk og freidig og maler konstant.Han en en skulder katt og apekatt.Han gidder ikke sitte å  hyle på gulvet for å bli tatt opp,nei han bare spretter opp låret på mennesket den vil opp til,og vips sitter han på skulderen,der han kan sitte å gi klemmer på kinnet Kyss. Dere kan tenke dere da mamma kom innom for å hilse på,hun som har kattefobi,da ville han opp hennes bukseben også,oi en gjest,jippi her kommer jeg wroooooooom Skrattande. Rasputin adopterte han egentlig samme kveld,han forguder Tenor. Felix er blitt den nye ufrivillige ammen,og er vel sånn passe fornøyd,og Decibell har fått en ny trim kamerat. Jeg kunne virkelig ønske dere kunne få sett og opplevd han live,han er helt utrolig skjønn. Tenor kan leke selvstendig,og han elsker å plage de andre kattene med sin klemme kose mentalitet,men mest av alt elsker han mennesker. Han ønsket jo å kose med alle menneskene på vei hjem på toget også da vi reiste hjemover på onsdagen. Godt gemytt er superviktig i avl,men godt gemytt er jammen meg også koselig til kos,og vi koser oss!!

Typemessig er han like pen som på bildene jeg har fått ,kanskje enda penere,uten å være ekstrem typet. Han har noen vanvittige lengder og halen er skikkelig lang og elegant og tynn. Jeg fatter ikke hvordan oppdretter har har klart å ta noen bilder i det hele tatt,for det klarer ikke jeg.Enten sover han,leker eller skal kose,til og med kose med kameraFot i munnnen

Her en noen bilder likevel,fra de første dagene som Norsk pusegutt.

Første kvelden vi kom hjem,sammen med en Engelsk tykkhale siameser Räcka ut tungan,som jeg har spøket om de seneste dagene…hihi.Rasputin har ikke fått så mye av mammans elegante lemmer,men en goding er han for det,og Tenor er helt enig:

Dag 2 :

Og så er det fint å kose når andre vil spille playstation,for jeg er jo så sjarmerende at det er jeg som vinner…. syns Tenor Skrattande

Så en veldig krevende kose komandant har kommet i hus,men sånt liker vi.Han gjør heller ikke skam på navnet sitt,han har masse å fortelleSkrattande

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

kalindas
0

Vilken fin liten katt du fått hem!Kyss

/Elisa

Biames
0

Grattis till den snygga killen, som sagt väntar man på något gott väntar man aldrig för länge, eller hur.

Connie
0

Grattis!

Han ser veldig bra ut, spesielt på det svart-hvite bildet. Synes sønnen din også ser veldig bra ut. :-)

Har du planlagt å stille ham ut på Østlandet neste år? Kanskje Noraks jubileumsutstilling? Det hadde vært moro å se Tenor i virkeligheten. Med et slikt temperament burde han bli alles yndling på utstilling. :-)

MijmuPix
0

Det verkar vara en fantstisk gosse, lille Tenor! Lika stilig som han är charmerande och gosig! Skrattande

SacredSouls
0

Rå pen!!! Jeg har jo vært så heldig å se han liveKyss Virkelig en nydelig vakker gutt.

Gratulerer så masse med han Attacks. Han høres ut som om han passer supert inn hos dere.Det er så koselig å lese om hvordan du så tydelig forguder den lille piskehale gutten din.

*Klem*

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Helenaf76
0

Grattis till grabben :-)

Nilla
0

Gratulerar! Han är jättefin!!! Blir spännande att följa honom!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

[hakkapelitta]
0

Men grattis, för 100ade gången :DDD
Han är ljuvlig!

Attacks
0

Tusen takk alle! Tenor er ikke det mest høfligste på denne jord. Tenk dere mors milde stemme når en var liten og skulle våkne på morgenkvisten,så kommer Tenor og skriker inn i øret på deg : Nå må du våkne,for nå vil jeg ha kos Skrikandes - som skjer flere ganger i løpet av natten. Skrattande

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Himmeltinden
0

Seint ute, men jeg har nå gratulert deg privat…

Gratulere så mye til en fantastisk flott gutt…håper han gir deg massevis av gleder…vakkerguttenKyss

Attacks
0

#3 Ja,jo…. han blir stillet om jeg gidder en del etterhvert.Får se,liker ikke så godt utstilling jeg.Men om det ikke skjer noe uventet til LIRAK så kommer han jo der,og der er jo ikke du. Ihverstefall får du komme på besøk Glad Lisa skal jo hjem etterhvert,og det ville jo være veldig typisk om det  ble LIRAK helgen.Men hun har ikke begynt å løpe enda,hun bare nyter juleferien i godt selskap foreløpig.

Nizeli
0

Han er så utrolig pen lille Tenor,kjempe flotte bilder.Høres ut som du har fått deg en drømme gutt,lykke til med ham.Glad