Ladda om
Glöm inte att trycka på 'Ladda om' när ni sitter härinne och tycker att det verkar som om ni är helt solo.
Alla nya inlägg och svar på gamla inlägg syns inte om ni inte gör det.

Bra att bli påmind ibland! Du är så duktig med dina pedagogiska skärmdumpar. 

Tack Lullan1
Jag inbillar mig *nej, jag vet!* att medlemmarna inte vill fråga när de inte själv förstår något (för att det verkar vara dumma frågor), så jag kastar in lite 'hintar' ibland så att de slipper känna sig 'dumma'.
Fast jag vill understryka att det INTE finns några dumma frågor!
ja jeg brukte laaang tid før jeg fant ut hvordan man skulle skrive her inne
Men plutselig en dag så jeg at det faktisk var en firkant som het Skriv..
aha…
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Alltså nu har jag fått reda på så mycket att jag funderar på att göra ännu mer små förklaringar. Vi har en hel artikel om hur det fungerar här, men det är ingen som orkar läsa så mycket. Det är nog bättre att jag delar upp det och tar lite då och då :)
ja da kan jo jeg spørre om hvordan man får en slik blunke smiley ?
Jeg har ingen sånn jeg.

Ja det går bra att fråga :)

När du har gjort som ovan, så dyker ett nytt minifönster upp med olika känslo-smileys :)

ÅÅå heisann
jeg så nå at hvis jeg stiller inn på 75 % så ser jeg at det er noen flere der.. haha dagens blonde fra Line. Vinduet var på 100 % og jeg så nemlig bare noen få av smileyene
#7 men vinduet ser ikke sånn ut hos meg så det så

Va?! Hur ser det ut då? *kliar mig i huvudet*
Det er nesten likt, men jeg mangler den nederste raden med smileys. Og det rare er at jeg får ikke dratt i ruten heller så jeg får ikke laget den større… hmm.. men jeg kan velge å forminske den og da så jeg at det var en rad til..men den hopper tilbake til 100 % så jeg må gjøre det hver gang.

Har du inte Internet Explorer?
Joda. Den nye med faner.

Fler nyttigheter som alla kanske inte känner till…