Siames iFokus

Siames

Etikettifokusinfo
Läst 536 ggr
Celia
0

Anonymitet

För att göra oss alla uppmärksamma på iFokus regler, vill jag påminna alla om att vi bryter mot dessa om vi avslöjar/använder oss av en medlems rätta namn om denne inte har valt att uppge det själv. Det kanske är svårt när man ibland känner varandra, men om det känns fel att använda deras alias, så går det utmärkt att inte skriva något namn alls! Använd er av numret på personens inlägg då ni svarar.

Detta för allas trevnad och anonymitet. Vi får inte röja en identitet på någon som inte har valt att lämna ut den själv.

Är ni osäkra, så besök deras privata sida härinne. Står inte deras riktiga namn där så rekommenderar jag att ni inte använder det här inne :)

Vänligen, Celia

Denna kommentar har tagits bort.
Leonis
0

Bra skrivet

Celia
0

Likaså gäller om vi pratar om andra - inga namn. Samma sak om alla som har namn - katter, andra medlemmar, icke medlemmar, folk från andra sajter etc.

Offentliga personer får vi nämna vid namn. Kungen, Britney Spears osv Skrattande

Leonis
0

#3 Ja, jag är då inte kungen eller nån sån Glad  Nu ska här bli Kaffe så ha det så bra till vi "syns" igen.

Celia
0

Kaffe skulle varit gott nu ja Glad Det blir nog en kopp här också innan jag beger mig iväg. Ska logga ut nu…

Denna kommentar har tagits bort.