Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1842 ggr
SacredSouls
0

Kattunger uke 41 - 2007

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mine små mirakelbabyer er en uke i dag og da var på tide at de fikk sin egen tråd.De vokser og legger på seg godt og virker i grunnen sterke og friske.

Her kommer et bilde av pappa og mamma og lillejentaKyss 

(Haha..de ligger på et av gutta sitt Hulken håndkle ser jeg nå,jeg har nok bare dratt med meg et nytt håndkle fra badet i halvsøvne)

En liten søt gutt

Brun eller sjokolade? Hva tror dere?

Også en jente som er veldig opptatt av å sutte på min hånd

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

MijmuPix
0

Vad de växer de små underverken; de ser så knubbiga och söta ut! Jättefina bilder på hela familjen katt!

Nilla
0

Oj oj oj…vilka underbara små liv! Bild nr 1 går inte att beskriva i ord…

Jeg tror da gutten din blir sjokolade. Her kommer en blötkake til Lizzie fra Sverige!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Himmeltinden
0

Skjønne bilder av mirakelbabyeneKyss

tuska
0

Jag har hållt tummarna för denna kattmamma å kattbebisar som det skulle vara mina egna,känner sån glädje över att allt gått så himla bra. De ser så välmående ut så detta kommer att gå bra å ni gör det så bra // Inger

Celia
0

Underbart att allt fortsätter att gå så bra! Pussa magarna i vanlig ordning och kram till dig Kyss

kalindas
0

Supersöta bebisar. Ser friska och pigga ut båda två.

/Elisa

Canoodles
0

Vad fina de är småttingarna!!!

ossilian
0

Mysigt! Kyss

SacredSouls
0

Tusen takk alle sammen. Jeg er så utrolig glad for at det går så bra med de.Etter alt det forgjeves strevet med han forrige til Lizzie så var jeg nesten sikker på at det skulle gå galt denne gangen også.

De har ikke doblet fødselsvekten sin enda,men jenta hadde lagt på seg 18 gram bare i går.. så de fyker oppover iallefall og er ikke langt unna dobbel vekt.

yahtzeecats
0

De är helt underbara och så är ni Line och Knut och barnen. Helt otroliga helt enkelt. Skrattande

AFamosa
0

Grattis små underverk! Jag har följt er resa men kanske inte kommenterat så mycket- håller andan och gläds åt var dag som går bara. Vad roligt att ni fått en egen ny tråd nu!!
Välgångsönskningar i massor *mille mille*
En sådan tapper och vacker mamma ni har! (er matte är också duktig ;)

Louise & famosakatterna

Nathalie_
0

Gud så söta! Glad

ChatNoir
0

Grattis! Vad duktiga ni är hela bunten!

SacredSouls
0

Tusen takk for alle kommentarer.Nå når jeg begynner å bli rimelig sikker på at de skal overleve så har jeg begynt å ta litt flere bilder av de.

Så her kommer et parGeneradKyss

Gutten er på tur på mammas hode

gutten igjen

Jenta

Josefine elsker de små og fungerer som vaskehjelp av små katteromper..

og til sist skrukkemagen til lillejenta

Juliette-
0

Gud vilka mysbilder *mys*

Nilla
0

Skrattande

aijmer
0

Oo vilka underbara bilderKyss Kyss

Nizeli
0

Helledussen så skjønne.Kyss

Så fint at det ser ut til å gå bra med dem,lykke til videre.

Himmeltinden
0

Skjønninger….nydelige bilderKyss

HeidiK
0

Guriland så skjønne! Kyss

Riktig skjønne små mirkaler det er :o)

(Nå kjører jeg snart forbi deg forresten Räcka ut tungan )

SacredSouls
0

#20 HVA!!!..også kom du ikke innom.. Skrikandes Jeg som har verdens søteste bebiser liggende i fanget her nå.

HeidiK
0

Haha - litt vanskelig å komme opp i bakkene hos deg med et vogntog tror jeg. Hehe Räcka ut tungan  Var med Hans til Telemark idag bare en tur.

Men mirakelbebisene SKAL jeg besøke uansett! Så det så Flört

Attacks
0

Her om dagen fant jeg sån fine navn til dem,men du har sikkert helt andre navn på lur.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

SacredSouls
0

#23 Å de må jeg få høre. Jeg tror jeg har funnet navn men det skader jo ikke å få flere alternativer.

I dag er mirakelbebisene våre to uker gamle. De er så herlige at jeg kan ikke få sagt det engang. Storkoser meg med de.

Først bilde av gutten

Et til av han

Også kommer jenta mi..hun er bare vakker hun..sukk

Et til av henne

KyssKyss

Himmeltinden
0

Dem er vidundelige Kyss

Nilla
0

De är fullständigt…underbara!!! Det ligger ett skimmer över bilden med flickan…hon är speciell. Är hon utvald…din?

MijmuPix
0

Vad de är fina dina små mirakel! Puss, puss, puss på dem! Kyss

HeidiK
0

Guri så skjønne de er begge to! Kyss

SacredSouls
0

Tusen takk alle sammen.

Det å håndmate er virkelig helt fantastisk.(selvom det er slitsomt) De er så sosiale allerede og jenta..ja jeg kan ikke engang forklare hvor sjarmerende hun er. Hun ligger på rygg i armene mine og koser og koser,maler og sjarmerer alle som ser henne fullstendig i senk.Kyss 

#26.. Nydelig sagt.Tusen takk. Ja hun føles så spesiell og ingenting i verden får meg til å selge henne. Hun er minKyss

Nizeli
0

Å så herlige,må også si at jenta var veldig spesiell,skjønner godt at du skal beholde henne;))Kyss

Nilla
0

#29 Tänkte väl det…

SacredSouls
0

I morgen blir vi tre uker..og sånn som vi har vokst.Mamma sier vi ser ut som hvalrosser og ikke elegante slanke siamesere.

HVA var det noen som sa at jeg var tjukk? HAHA…Lille frøkna ler seg ihjel av den påstanden.

Jeg er supermodell slank jeg..

Mer å ta i..mer å være glad i ,sier lille Lasse:

Her koser vi hos Maja

Lille Lasse gutten

(N) Sacred Soul's Miracle (tror jeg ;)

Lille Messi (ja oppkalt etter en fotballspiller Skrattande..Knut fikk tilslaget fordi det lignet på Lizzie)

(N) Sacred Soul's BringMeToLife

HeidiK
0

Guri dem er skjønne! Kyss

Dem blir vel helt spesielt knyttet til mennesker nå de håndmates hele tiden også :o)

Skjønne sjarmiser :o)

SacredSouls
0

Ja de er bare så søøøøteKyss Ubeskrivelig sosiale og morsomme allerede.Hele familien er helt solgt og ungene synes det er så gøy å holde etter mating å rape de Skrattande Hehe

Himmeltinden
0

ååå for noen søte små boller..de der kommer til å bli noen helt spesielle småttinger for dere tenker jeg…. Kjempe koselig å se bilder av dem…Kyss

Attacks
0

Hahaha,for noen smellfeite kattunger.Du lagde jo sumobrytere sist,hva kaller man disse? Skrattande Den er så nydelige.Friske,feite,glade kattunger. Og det mangler ikke på sosialiserings delen heller.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Nilla
0

Oj, vilken mage på gossen…fniss…bättre tjockis än för tunn, eller hur! Bra att han är matglad.

De är så underbara bägge två!!! Mycket, mycket vackra och passande namn, tycker jag. Evanescence hör till mina favoriter. Flört

Liljekatten
0

Oj oj oj vilka tjockisar! Så himla härliga! Den sista bilden är ju bara helt underbar….åhhhh….

kalindas
0

Underbara små tjockisar!Kyss
Härligt att det går så bra med dem…Skrattande

/Elisa

ChatNoir
0

Åååå trinda varma hängmagar!! Gud så söta! Det ser ut som att de ler på alla bilder. Glad

Canoodles
0

Vilka underbara små tjockisar!!!

SacredSouls
0

SkrattandeHaha denne tråden minner meg nå om eldste sønnen min.Han fikk melkerstatning for ammingen satt ikke helt som den skulle..Han sprengte vektkurven før han var 7 mnd.

Når vi var ute å gikk tur og gamle damer tittet ned i vognen så var det aldri noen som sa: Åå så nydelig gutt..neida.. alle sa: Å gud så tjukk han er.Han er den tjukkeste babyen jeg har sett osv osv.

Jaja..Men takk for alle tjukkas-kommentarer om bebisene mine.. Jeg er sååå fornøydSkrattandeRäcka ut tungan *ler*

ChatNoir
0

Haha, hellre tjocka än undernärda (säger jag som har Osis 6 mnd och 4,2 kg tung Generad ).

SacredSouls
0

4 uker i morgen.. De har enda ikke begynt å spise fast føde.. hmm.. nei her blir det satt så stor pris på erstatning at det gidder de ikke.Skrattande

Helt umulige å ta bilder av nå..men her kommer noen

Lillegutten først..Lasse som jeg kaller han..Linus som han skal hete av de nye eiere.

litt uskarpt desverre

Lettere forskrekket ;)

Også jenta da Kyss Min vakre paddesnuske

Et til av henne

Enda ett..

også siste av henne

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=cac1e04a-aae5-40ee-b637-ef2bc8a6d666&Filename=liten jente.jpg)

AFamosa
0

oj oj oj oj oj oj oj….så fina, runda små siam-bessar och vilken härlig typ de har - Bedårande!

Louise

Liljekatten
0

Åhh, jag bara älskar siamesbebisar! De är ju underbara!

MijmuPix
0

Åååååååå vad de är fina!!! Jag blir helt kär i dem båda två!

Attacks
0

Det er kjempelenge siden jeg har sett 2 små hjerteknusere som bare smelter meg så totalt.Disse 2 er usedvanlig vakre og rene i trekkene sine. Kyss

HeidiK
0

De er simpelten helt bedårende begge to!!

SacredSouls
0

Tusen takk. Ja jeg må innrømme at jeg synes de er veldig pene begge toKyss

Ahh.. men man kan jo ikke beholde begge så jeg får være glad for at iallefall padden blir boende. Og lille Lasse/Linus får jo verdens søteste søster da.

kalindas
0

De är så otroligt söta de små mirakelbebisarna. Ser även ut att bli väldigt vackra båda två! Kyss

/Elisa

Himmeltinden
0

Næmen se på mirakel babyene, så store dem er blitt da…og så fantastisk pene….

Du den padda der likte jeg, hun er lekker..Kyss

Nizeli
0

De er altså så vakre disse to småttingene dine,helt fantastiske.Kyss

Celia
0

Linus såld? Näej, jag hade behållit båda två själv hot over you)

Rovardotters
0

Riktiga mirakelbebisar!KyssKyss

SacredSouls
0

Hele 5 uker har vi blitt nå.

Fikk en luftveisinfeksjon nå denne uka så nå er de på antibiotika. De siste dagene har matlysten vært liten og de har gått ned litt.

Men nå er de fulle av bus og ramp  og er begynt å gå opp i vekt igjen.

Bestemor pupp er veldig godt

Lasse leker død

Lasse gutten

Et til av han

Også min Messi da..

Et til.

Hun ligner så på mamman sin som liten.

Også et siste av henne

kalindas
0

KyssKyssKyssKyssKyssKyssKyssKyssKyssKyssKyssKyssKyssKyssKyssKyssKyssKyss

/Elisa

Nilla
0

Fuuuuullständigt bedårande bägge två…suck!!!

HeidiK
0

De er altså bare så SKJØNNE!!

MalinL
0

Så vackra!!Kyss

SacredSouls
0

Tusen takk alle sammen.

aijmer
0

Helt Underbara KyssKyss

Juliette-
0

Gud dom är verkligen helt sjukt underbara.. Oj så söta Kyss

MijmuPix
0

Så stora och fina de är mirakelbebisarna!! Skrattande Båda två ser ut att vara ena riktiga personligheter, och supersnygga dessutom!  Oj oj oj…! Jag tror minsann att det är två framtida hjärtekrossare vi ser! Skrattande Det är verkligen jättekul att få följa syskonens utveckling i ord och bild!

Liljekatten
0
Attacks
0

Var inne å sjekket Lizzie som bebis,og jeg tror jammen lille jenta er snytt ut av nesen på sin vakre mamma Kyss Gleder meg til neste foto tid fra Line sitt kattehus Glad

paivi
0

Oj vilka fina sötingar!

SacredSouls
0

Både Messi og Lasse takker for alle komplimenter.Glad

#66 Ja SeeSoo har en del bilder under "det seneste" av Lizzie som liten og Messi er virkelig lik henne.Jeg synes jo det er ekstra koselig såklart.Ikke bare har hun arvet utseendet men gemyttet også..herregud for en herlig jente,hun stirrer meg i senk med blikket sittKyss

Nizeli
0

Neimen så store dem er blitt,også så nydelige da.Kyss

SacredSouls
0

Her kommer et knippe bilder av mine seks uker gamle sjarmtroll.Begge er friske og raske igjen og gikk fort opp i vekt etter den lillle nedgangen. Nå veier de begge nesten 700 gram.

Lasse gutten først:

Begge to:

Og lille Messi:

Et fjes som ber om å bli pusset dagen langKyss

Pen topp som mamman sin har hun også

Helenaf76
0

Oh, vilka sötnosar!!

MijmuPix
0

Å, jag blir alldeles varm i hjärtat varje gång jag ser de där två syskonen! De är så himla fina båda två! Skrattande Och vilka fina bilder du tagit av dem!

Är Messi choklad- eller brunpadda förresten?! Hon ser väldigt "chokladig" ut på bilderna….?!

SacredSouls
0

Tusen takk :)

Ja han er sjokolade og hun sjokopadde.T.o.m jeg ser det nåRäcka ut tungan

Toyza
0

Heej

Jag blir mer och mer faschinerad av dessa Siameser. De är så underbara ;)

Tänk att de föds helt vita… och med spänning följer man dess färgutbredning över nos öron och svans..för att till slut kunna se vilken färg de har.  En sån spännande upplevelse.

Jag lovar…. inom högst ett par år är även jag Siamesägd.

Underbara bilder av dessa småttingar.

Var hamnar dessa underverk någonstans?

Jamiz/Toyza

SacredSouls
0

#74 Ja det er veldig spennende og utrolig gøy når de begynner å få litt farge på nesen og gjettingen begynner. Jeg har dog alltid feil da de første ukene Skrattande Dette er mine første sjokolader og det var litt gøy.Har bare hatt brun og rød før.

Lille Lasse gutten skal flytte til hovedstaden og bli kosepus på heltid og lille Messi blir værende her hos oss.

HeidiK
0

Der er hjerteknuserene! Kyss

De blir bare vakrere og vakrere Line!

Nilla
0

De är två riktiga guldklimpar! Messi är väldigt lik mor sin. Ett så underbart litet ansikte…och en sån söt liten mun! Verkligen jättefina bilder.

SacredSouls
0

7 ukers rampebarna..

Ja nå er det jo klin umulig å ta fine bilder av disse trollene.Men her er noen forsøk iallefall.

Messi vasker "gamlefar" Jöback

Lasse med Jöback

Lille frøken snupp

Lasse igjen:

Messi

kalindas
0

De är otroligt vackra båda två. Nästan så jag blir sugen på en SIA igen…Kyss

/Elisa

ossilian
0

Jag håller med Kalindas, dessa två charmtroll gör verkligen bra reklam för siamesen!

HeidiK
0

Guriland de blir bare nydeligere Kyss

dumuzi
0

Det här forumet är ju fullständigt livsfarligt! Innan jag blev medlem låg mitt habegär i dvala ganska länge, men nu har det minsann vaknat till liv igen! VILL HA, VILL HA, VILL HA!

SacredSouls
0

#82 Skrattande Ja dette forumet har en merkelig bivirkning ;)

Tusen takk alle!

SacredSouls
0

Celia
0

UNDERBARA!!!!!

Connie
0

Oisann, den der padda di er blitt helt fenomenalt pen, jo!

Broren er pen han også, men padda har det der lille ekstra, synes jeg.

Gratulerer med to meget pene kattunger!

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.