Söker omplacering
Hej! Då min älskade oriental gick bort i Juli söker jag nu en siames/oriental till min fina tjej som är kvar, Karma. Karma älskar att mysa och är gudasnäll, gillar även att leka. Jag har sedan min hane gick bort haft en huskatt som sällskap till Karma men jag upplever att hon behöver mer än huskatten kan ge.
Jag är 32 år, haft orientaler i 13 år, som sällskapskatter och bor i en lägenhet på 118kvm med min sambo i Landskrona. Min sambo arbetar mycket hemifrån, likaså jag och därför får katterna väldigt mycket uppmärksamhet. Karma betyder allt för mig och jag vill ge henne det bästa utav livet vilket jag inte tror hon får utan en kompis. Jag har haft 2 omplaceringskatter innan så "referenser" finns😊
Med vänlig hälsning Emilia Hagberg
- Redigerat 2020-10-12 18:53 av EmiliaM
Vackra Karma 💕 hoppas det löser sig snart, ser att det finns en svart oriental som nyligen lagts upp i inlägg 😉
#1: Hon är bäst❤ Jag såg det men tyvärr står det att hon helst ska vara ensamkatt😓
#2: Synd 😔
Hej Emilia!
Är detta fortfarande aktuellt? Jag har två siameser som jag kanske måste omplacera, eventuellt inte till samma ställe då den ena, honan, skulle trivas med att vara själv tror jag. Det är en hona 5 år och en hane 4 år och av sorten traditionell siames/thai. Hanen är en helt otrolig katt, väldigt tillgiven och kelig. Älskar barn och är en riktig familjekatt. Han bör absolut ha sällskap av en likasinnad :)
Vilken otroligt vacker katt du har, förresten! Säg till om detta låter intressant.
Med vänlig hälsning, Märta
#4: hej! Jag har förlorat min katt och söker efter en siames. Det behöver inte vara en unge men en katt utan en vuxen katt får också bra.
Hälsningar
Anneli
Det är aktuelkt, jag PM ar henbe så hon ser inlägget 😊
#4: Hej! Det är fortfarande aktuellt ❤ vill du lägga till mig på Facebook? Emilia Hagberg Landskrona. Kram!