Blåmaskad/lilamaskad siames sökes
Hej,
Har nu gått en tid sen min älskade fyrbenta vän somnade in. Var en brunmaskad siames hane. Går nu i tankarna att införskaffa en ny katt men denna gången en blåmaskad alternativt lilamaskad siames hona… för att inte påminnas allt för mycket av min gamla katt. Är det någon som har en kull på g? Alternativt ungar som inte är tingade? Bor i Jönköpingsområdet med min sambo, vi är båda trogna kattälskare och skulle gärna vilja skaffa en katt till både sällskap och utställning.
Hej
Jag bor i Skövde och har en veckas gammal kull med Siames-och Balineskattungar, det kan bli lila, choklad, brunt, honorna paddor.
Kan även bli vitfläck med eller utan tabby.
Kan bli creamhanar.
Är det bara hona ni är intresserade av och kommer ni bara ha en Siames?
Dessa flyttar endast till hem där det finns en siames eller likasinnad ras innan och inte allt för kommen i ålder.
Är ni intresserade att kika på ungarna och deras föräldrar och de katter som finns hos oss och hur de har det är ni välkomna att kika in i FB grupoen SE* Qjou'z Cattery.
//Lisa
#1: Hej,
Tack för snabbt svar! Kan tänka oss både hane och hona egentligen. Så himla härliga katter du har, så fina! Om så är fallet, så får vi övetväga och skaffa två. Vet ju att siames/balines trivs bäst när de har en liten kompis. Har någon av dina katter blivit tingade?
Tack ⚘
Nej, de är så små ännu och man kan komma och titta på dem vid 6 veckors ålder och det är inte försten utan de bästa hemmen och att det känns bra mellan oss som är viktigast. De är innekatter men innätad balkong/kattgård och eller promenad i koppel som de skulle uppskatta 💕 Det går såklart bra,att kontakta de kattungeköpare som finns med i gruppen.
- Redigerat 2020-09-12 07:53 av SEQJOUZ