Nu är vår Bicolourkille hemma

Ja..och han är sååååå fin!!! Ska bli spännande att få träffa han "live" och så småningom få kattungar efter honom
Meget vakker gutt 

# 2 ja jag vet ju att han redan parat då han väntar smått i Ungern. ska bli kul att se vad där blir. 
han har redan börjat tassa runt och hälsa på katterna men rusar till mig när de blir för nyfikna på honom. FIV/FELV provet var däremot inte så kul att vara med om som nyinflyttad men tyvärr ett måste för allas säkerhet. Men killen är riktigt stor och massor av muskler, ca 5 kg och precis fyllda 10 månader
ja vilken jul detta blir, såklart ligger där en kossmönstrad säng i Holidays julstrumpa
Nej nu hoppar vi i säng och vi ska äta tonfisk under täcket till frukost.

Grattis till nya killen!! Ser riktigt snygg ut!!

Grattis till grabben! Ser riktigt läcker ut :-)

Grattis till nya killen.. så fin han är
Han är helt underbar. Wow! Förstår att du är lycklig.

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Hoho… det va en grann pöjk! *ler* Håller me, han har verkligen en snygg profil.
Grattis och Lycka till med killen!
Grattis till en vacker kille.
Ska bli spännade att se vad han får för avkommor…
/Elisa

Sicken stilig kille!
GRATTIS till denna vackra katt. Vilka vackra barn han kommer att få. Längtar att få träffa honom.
En riktigt stilig kille!
Ser ut att ha många bra kvalitéer, grattis till honom, han är superfin!

Wow vilken "pudding" och vilken profil… Grattis och lycka till!
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan
Uj va snygg han va!
Julen är räddad, kul
…
Den profilen gillar jag!!! Och vilken vacker kille den sitter på!!! Grattis till snyggingen!

Tack till er alla, era ord värmer. ja året har gått väldigt långsamt och jag var inte lovad att få in honom förrän i Januari så därför blev jag överlycklig i Fredags när uppfödaren frågade om jag ville ha hem honom innan jul. Han skulle nämligen para ett par honor innan han fick flytta till mig så himla tur för mig att han var tidig.. det är ju svårare att få in dem i gruppen ju äldre de är.
Vem har sagt att man inte får det man önskar sig i Julklapp
Ångrar aldrig att jag tog mod till mig och frågade om jag fick köpa denna kille trots att han var tänkt att stanna hos uppfödaren.

Snygging, vilken fin profil och vad läckert det är med choklad och vitt. (Och bra chokladmaskade för den delen, som inte är för mörka).

Åhh en riktig önskekklapp, verkligen..choklad som är så fint.
5 kg redan…kommer bli en very BIG CAT 
Lycka till med honom och de kommande avkommorna efter honom.
/Toyza
Ohhh for en kjekkas.
Gratulerer saa masse.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Oooi vilken hane!
Han var verkligen ståtlig!
Grattis Grattis Grattis Cleo till en fantastisk katt
Rithwa

Uj, uj vad läcker! Och stoooooor!
*kär* Så himla fin! Älskar verkligen bicolour!!
Gratulerar med din nya goskille, Cleo! Han ser tjusig ut. Det verkar som om bi-colour-katterna kan mäta sig med vilken som helst siames och/eller oriental vad gäller typ nu. Så där typade vitfläckar måste jag erkänna att jag faktiskt gillar… ;-)
Connie
Oi,han var smellvakker! Gratulerer så masse.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/