NYINFLYTTAD I REXHUSET
Idag har hon kommit!!
En liten korthårig Oriental som heter Seven..
Gissa om jag är glad över detta lilla knyttet. Varsågoda, bilder här…

Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan
Jättevacker tjej!
/Elisa

Instämmer ;) Var kommer hon ifrån?
/Toyza

Vilken vacker tjej Grattis

Grattis!
Vacker hon är, verkligen :D
Om jag inte gissar fel så kommer hon från Chamytas..
/Elisa

#5 Jag gissa de jag med

Då specialhälsar Maya henne - puss och kram!

Hon är ganska mörk i färgerna…blir nog en riktigt snygg katt
/Toyza

Grattis till stans coolaste brud! Seven är en döläcker tjej från Chamytas, halvsyrra med min Blondie. Jag träffade henne när hon var runt sju veckor och blev helt betuttad i henne:))

Jätte vacker! :-)

Gratulerar :)

Jag har också träffat denna underbara lilla turboladdade Lotus-tjej (samtidigt som Ossilian) och hon är helt underbar!!!
Grattis till en härlig ny familjemedlem!

Grattis till en jätte fin tjej!
Lycka till i framtiden!
Ha
va duktiga Ni alla är… att se vem det är… Men visst är det S* Chamytas Seven, svartsköldpaddstickad sötnos.
Än så länge tycker hon att det är hyfsat läskigt i rexhuset
rextanterna bryr sig inte om henne alls, Seven har visat med värsta fräset att det är ingen ide´att Ni tittar på mig…. Här kommer en bild till.

Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan

Hon är verkligen jätte vacker.. Tröttnar du på henne är hon välkommen att flytta hit 

Den cremefärgade framtassen är ju bara SÅÅÅ läcker!!!

Märks det att jag och Canoodles har träffat Seven och är smått förtjusta i den här tjejen:-)
Ja det märks,
roligt att Ni oxå gillar henne.. Hon är så gooo. Väldigt speciell liten dam med en jättepondus…

Paddor ska ha ATTITYD!!! :-))
Grattis till sötnosen!
En riktigt liten pärla!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Jättevacker liten dam! Grattis till henne!
Tackar allihop från oss kattfnattiga i Borås..

Så söt liten fröken. 
Nydelig jente
Gratulere så mye med henne.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus