Siames iFokus

Siames

Etikettifokusinfo
Läst 1645 ggr
Celia
0

Pernilla - ny medarbetare

Vi hälsar MarbleandSilks varmt välkommen som ny Medarbetare här på Siames iFokus! Hon har nu fulla rättigheter att fixa och dona :)

Stort lycka till!
/Cecilia och de andra medarbetarna :)

cleo
0

lycka till från mig med. du får ta Gucci till hjälp:o)

Och Vill tacka Cecilia för ett bra jobb med detta forum. Det är klart det bästa forumet på nätet så glad att det finns kvar.

yahtzeecats
0

Blir ju suveränt! Skrattande Hurra!

hoffens
0

Lycka till Pernilla. Detta blir kanon. Tack till Cecilia för allt arbete du lagt nerGlad

Nilla
0

Tusen tack…jag ska försöka att axla Cecilias tunga mantel. Än så länge bär hon den själv och jag springer efter och håller upp släpet.

Sonen, pojkvännen…(och Hoffens) tycker redan jag spenderar på tok för mycket tid framför datorn. Tjoho, plötsligt har mitt surfande blivit legitimt! Skrattande

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Celia
0

#4 - haha vilken bild! *ASG*

Ja du är varmt välkommen! Jag ska iväg nu men återkommer med manual etc lite senare. Kolla du runt bland funktionerna så länge. LeffeD är väl insatt och Medarbetare no.1 - fråga honom när jag inte är online. Han bits inte… ;)

kalindas
0

Ajajaj!
Nu blir det farligt att vara här på forumet då Pernilla sitter vid spakarna…Flört

Allvarligt talat så välkommen. Skrattande

Själv kände jag att jag inte hade tiden till det. Bor vid datorn. Men gör så mycket annat redan. Så ett uppdrag till hade varit för mycket.

/Elisa

Fjonkan
0

Kul!Skrattande

Hahaha…vilken bild!Räcka ut tungan

Nilla
0

#6 -Jajamänsan… 

Nu blir det stränga tag, diktatur och censur! Det är iallafall vad jag har i baktanke…såvida inte Celia lyckas genomskåda min manöver!

Fast än så länge är jag bara lakej… Skrattande

hecajon
0

Vad roligt, önskar dig lycka till!

MVH Helena

Celia
0

#8 - Klart jag vet dina syften, varför tror du att jag mest är på övernaturligt? ;) *abracadabra har utvecklats*

Juliette-
0

Kul med flera som vill jobba så denna sida får leva vidare.. Lycka till!!

paivi
0

Kanon att du ville fortsätta med forumet, jag hade nog saknat er alla om Siames i Fokus försvann.

Tack Pernilla!

hoffens
0

Ser fram emot dina roliga bilder och mycket bra och roliga kommentarer det behövs lite roligt på denna sajt.

ossilian
0

Kul! Har ju nästan känts som att du redan är medarbetare:-)

SacredSouls
0

Saa flott at du stiller oppGlad

Lykke til.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

MijmuPix
0

Vad roligt! Skrattande

Nilla
0

Tusen tack! Jag ska göra mitt yttersta för att visa mig värdig. Flört

#14 Ooops…ja, jag gillar denna sajt skarpt och har nog t o m blivit lite beroende av det dagliga snacket med er alla!

Nu filar jag på årets jultävling…mer info kommer inom kort.

hoffens
0

#17 glöm nu inte pojkvän, barn och katterGladSkrattande

ChiChi
0

Kul Pernilla! Ska bli spännande att se vad du hittar på för tokigt. Du är ju så himla duktig. Förresten så får du ge sonen och pojkvännen adressen hit så kan de ju få träffa dig här Skrattande

Celia
0

Jag entrade också här med just en tävling, det uppskattas alltid :) Jag är inte orolig det minsta, Pernilla passar redan som handen i handsken!

Det krävs lite nytt aktivt blod för att ge liv i allt gammalt - precis som med avel ;)

Kram, Cecilia

dumuzi
0

Tack så mycket Pernilla för att du ställer upp! Detta är ett underbart forum och det hade varit så synd om det gått i graven. För mig som inte sysslar med utställning och inte är så inne i kattsvängen är detta ovärderligt för att hålla mig lite uppdaterad om vad som händer i kat 4-aveln. Och att som nybörjare kunna ta del av duktiga och erfarna kattmänniskors och uppfödares råd, erfarenheter och åsikter är enormt värdefullt! Så tack, tack, tack Celia för det jobb du lagt ner, Pernilla för det jobb du har framför dig och självklart alla andra medlemmar som hjälps åt att hålla detta forum vid liv! 

Liljekatten
0

#4    Vilken bild!

Jättekul att du är ny Medarbetare Pernilla!

Celia
0

#21 - tack, men jag är fortfarande Sajtvärd. Pernilla ses som en frisk fläkt och välkomnas varmt som Medarbetare. Där är ett gäng sådana, även om de inte skyltar med det här varje dag :) Utan mina Medarbetare hade jag inte hunnit att hålla koll i alla trådar. Min förhoppning är dock att kunna lämna över helt med tiden :)

MicaelWendell
0

Lycka Till!   Glad

Leffe
0