Funderingar
Kära medlemmar
Jag har en del funderingar om sajten nu när jag inte är lika aktiv inom kattvärlden som tidigare.
Antingen måste vi få tillskott av nya Medarbetare som kan lägga upp lite artiklar och hålla koll här, eller så får vi söka en ny värd. Jag har noll intresse av att skriva om katter och allt runt omkring - på min höjd lägger jag upp sånt som jag skrivet tidigare, eller så blir det lånat material från andra kattsidor. Jag är villig att stå kvar som värd ett tag till, men ser gärna någon extra aktiv Medarbetare som visar framfötterna och kan ta över med tiden :)
Vi håller en skaplig nivå när det gäller aktivitetsindex, men om det inte kommer lite nya artiklar då och då - eller blir debatt i någon tråd, så går nog siames iFokus i graven.
Förslag mottages tacksamt - vill du bli Medarbetare så sänd mig ett PM med dina ev. frågor :)
Pussa de 4-benta!
Kram, Cecilia

Det skulle vara synd - om sajten dog, tycker jag!
Ja, det tycker jag också. Tonen är så trevlig här, jämfört med på andra forum, därför är faktiskt Siames.ifokus det enda forum jag deltar i. Positivt är också kontakten med de norska kollegorna.

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Jag vill inte heller att siamesifokus ska gå i graven! Ett jätte bra forum!

Det finns snart en ny aktiv Medarbetare - återkommer om det :)
Varmt tack för era ord! Jag håller med, detta är en plats som innehåller harmoni - här finns värme, omtanke och vänskap. Inte som på många andra ställen.
Varm kram, Cecilia

P.S. Men jag kommer att finns kvar i kulisserna även om det blir en ny värd inom kort. Är ju mycket aktiv för övrigt på andra iFokus-sajter, så… så där lätt blir ni inte av med mig *s*
Jag ska bli förste utkastare *haha* D.S.
Aj då!
Då är det dags att börja sköta sig och bli snäll här på forumet nu…
/Elisa

Tycker det är en väldans aktivitet här 
Jag är mycket nöjd som det är nu. Tror du verkligen att den är påväg att begravas?
/Toyza

#7 - Det är jag som bestämmer om spaden ska tas fram, men nu har jag fått det erbjudande som jag själv kände var det bästa. Så vi får en ny Medarbetare :)
Skönt, då verkar det som du blir kvar ett tag till

#9 - Ja Leffe, det är inte så lätt att bli av med mig - och jag ser gärna att jag blir kvar som Medarbetare när jag kan lämna över helt. Då kan jag ju gå med er andra med.arb. i täten, efter Pernilla, och vakta kring murarna 
Helt otroligt att vi inte sett några troll här!? De verkar finnas på alla andra sajter… *spär på med min trolldom - skogsväsen, tomtar och knytt, håll er på avstånd så blir du ej hytt*
Haha, vad f*n var det?! Nä nu kör jag hemifrån, strax tillbaka…

"men om det inte kommer lite nya artiklar då och då - eller blir debatt i någon tråd, så går nog siames iFokus i graven."
Lite mer av debatt hade inte skadat:-) Jag älskar att kolla på kattungar och läsa om mysiga tips, men ibland kan det kanske bli lite för mycket av det goda. Jag får väl starta en debattråd kanske…