Siames iFokus

Siames

Etikettberättelser
Läst 517 ggr
Nizeli
0

Kattunger uke 47-2007

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den 22 november ble Peace og Odd-job foreldre,der var 6 kattunger,den første ble født med tarmene ute og i løpet av uka mistet vi 2 til desverre.GråterDet har været en knall tøff uke med mating annen hver time døgnet rundt,men jeg klarte ikke å redde dem,dette er noe av det værste jeg har opplevd,var så forferdelig trist.

De 3 som er igjen virker veldig friske,spiser og legger godt på seg,tror jeg nå kan slappe av og kose meg med disse 3 nurka.Glad

Nizeli
0

Nr 2.

Nizeli
0

Nr 3.

kalindas
0

Sötnosar!Kyss

/Elisa

Nilla
0

Så ledsamt…förstår att du har slitit med de små. Vilken tur att du har tre stycken kvar att njuta av!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Fjonkan
0

Åhh vad fina dom är. Så tråkigt med dom andra Gråtermen du har ett fint härligt gäng därKyss

SacredSouls
0

Det var kjempetrist med de du mistet Nicole.

Håper det går bare bra med de herlige som er igjen.Helt skjønne var deKyss

Klem

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Attacks
0

Så nydelige de 3 gjenlevende er. Håper også det bare er lykke fremover hos dere.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

HeidiK
0

De er så søte! Kyss

Jeg gleder å se hvilket kjønn de ender opp som etterhvert Skrattande

yahtzeecats
0

De är otroligt fina, och dina äldre kattungar med. Kyss Så kjempetrist med dem du förlorade. Du gjorde allt man kan för dem. Verkar som att dessa små är starka och pigga och det är super Skrattande Kryssar fingrarna för dem!

Hailstorms
0

Fryktelig trist med de tre som ikke greide seg, men lykke til med de resterende tre, de ser fiine ut. :)

Jeg planlegger jo kull på søsteren etterhvert her :)

Hvordan du merker blidene HB, VF osv er akkurat som jeg gjorde det, høyre forlabb, venstre baklabb. Satt der med negllakk og lakkerte en klo her og der.

Toyza
0

Suck….vad bebis-sjuk man blir…. IGEN !

/Toyza

Nizeli
0

Tusen takk alle sammen for fine ord,alt går kjempe flott her hjemme nå,de små vokser og har det bra,nå er der bare glede i huset.Glad

Men dette med kjønn synes jeg var veldig vanskelig denne gang,vet ikke hvor mange ganger jeg har byttet til nå,hehe.Glad

Canoodles
0

Grattis tilll den vackra trion!

Himmeltinden
0

Nydelige småttinger og kjempe trist at du mistet noen.

Men kos deg med dem du har, dem er søte vakre…Kyss