Siames iFokus

Siames

Etikettfoder
Läst 1139 ggr
paivi
0

Iglutoa

Köpte en sån Glad

Tanken är att trappan samlar sand, och det blir omöjligt för Maya att sparka ut sand.

Dessutom hoppas jag att det stoppar hundarna från att äta kattbajs…

Vi får väl se hur detta fungerar. Katterna har iaf accepterad deras nya toa, båda har användt det redan!

kalindas
0

Kul toa!Skrattande

/Elisa

Liljekatten
0

Ser lite spejsad ut. Kul! Hoppas den funkar som du vill.

Nilla
0

Åh, en sån vill jag också ha! Har du köpt den på Catsplay.com? Vad blev frakten från USA isåfall? Du måste tala om hur du tycker den fungerar, med sand, lukt osv.

Jag tror jag ska börja spara till denna robot! Wow! Vill ha!!! Men jättedyr…Räcka ut tungan

http://www.catsplay.com/litter_robot.php3

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

paivi
0

Nej jag köpte toan härifrån, "Musti ja Mirri" säljer det i Finland.

Roboten är helt otrolig!

kalindas
0

Ca 3000kr för en kattlåda…Fundersam
Men klart häftig är den…Skrattande

/Elisa

Mach1
0

Paivi, finns det någon hemsida till "Musti ja Mirri"?

paivi
0

Jo, www.mustijamirri.fi, men det är enbart på finska, och dessutom inte alla produkter är framställda.

Men om någon är intresserad av iglun, mejla en bild på toan till t.ex. SweCat, dom har ju rätt så bra service och stor kattintresse ;) De kanske kunde börja sälja iglun i Sverige?! Om ingen gör det ännu.

Än så länge har det fungerat alldeles ypperligt - det finns ingen sand alls utanför toan, och hundarna har inte fattat (ännu) att de kunde få sina godisbitar genom att lyfta bort taket.

Nilla
0

#7- Fy för den lede…"godisbitar"…

Jag skojar med min son och pojkvän, att jag ska laga köttbullar av Mjau…

Tja, blanda en nyöppnad burk med riven lök, vitlök, ägg och en skvätt grädde, salta och peppra occh rulla trinda, fiiiiiina bullar…skulle de märka någon skillnad, tro? Usch…

Jag vill också ha en sådan Igloo! Vad kostar den? I Euro?

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Mach1
0

Tackar och bockar:) Skickar nu denna länk till min finske vän. Måste bara ha en sådan där låda…Jätte tuff och praktisk.

paivi
0

#8 jag fick betala 49€ :)

ossilian
0

Det är så kul att läsa om Maya, hon verkar så lik Blondie. Sen Blondie kom till familjen har vårt hem blivit som förflyttat till Sahara=))

ChiChi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jaha, vi får be paivi ta  upp en beställning åt oss som vill ha en sån. Sen kommer vi allihop till Finland och hämtar dem och fikar

eydimerkur
0

Åh vill ha, den var ju underbar!

paivi
0

^^  Ni är välkomna. Men SÅÅÅÅ länge (än i bilden) kan det inte ta haha!